Burmistrz Zatora ogłasza przetarg
- Adres: 32-640 Zator, Plac Marszałka Józefa Piłsuskiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 338 412 215 , fax. 33 84 10 206
- Data zamieszczenia: 2020-07-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Zatora
Plac Marszałka Józefa Piłsuskiego 1
32-640 Zator, woj. małopolskie
tel. 338 412 215, fax. 33 84 10 206
REGON: 53107400000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zator.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz dzieci i młodzieży do szkół oraz ze szkół do miejsc zamieszkania, na terenie gminy Zator, w roku szkolnym 2020-2021, zgodnie ze „Specyfikacją tras...” - zał. nr 1 do umowy, „Regulaminem przewozu dzieci...”- zał. nr 2 do umowy, oraz „Oświadczeniem opiekuna” – zał. nr 3 do umowy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dowóz dzieci i młodzieży do szkół oraz ze szkół do miejsc zamieszkania, na terenie gminy Zator, w roku szkolnym 2020-2021, zgodnie ze „Specyfikacją tras...” - zał. nr 1 do umowy, „Regulaminem przewozu dzieci...”- zał. nr 2 do umowy, oraz „Oświadczeniem opiekuna” – zał. nr 3 do umowy, 2. Opis i zakres przedmiotu zamówienia. a/ Łączna długość dziennej trasy dowozu i odwozu dzieci wynosi ok. 163,4 km (suma długości tras wszystkich autobusów). b/ Dowóz dzieci do szkół będzie się odbywał dwoma autobusami (nr 1 – min. 48 miejsc siedzących, nr 2 – min. 48 miejsc siedzących), natomiast odwóz dzieci ze szkół będzie się odbywał dwoma autobusami– (nr 1 – min. 48 miejsc siedzących, nr 2 – min. 30 miejsc siedzących). c/ Kierowcy autobusów muszą posiadać wszelkie uprawnienia do przewozu dzieci, przewidziane prawem. d/ Autobusy muszą spełniać wszystkie wymagania techniczne, przewidziane odpowiednimi przepisami. e/ Autobusy muszą być objęte ubezpieczeniem NW – do wglądu na życzenie Zamawiającego. f/ Długość i przebieg poszczególnych tras może ulec weryfikacji w trakcie trwania umowy na wniosek Zamawiającego. g/ Wykonawca zobowiązuje się do przywozu i odwozu dzieci we wszystkie dni nauki szkolnej. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o wolnych od nauki szkolnej dniach w tygodniu oraz o odpracowywanych w soboty dniach wolnych, z tygodniowym wyprzedzeniem. h/ W razie awarii autobusu Wykonawca zobowiązuje się do jego niezwłocznej naprawy lub podstawienia pojazdu zastępczego spełniającego wszystkie warunki do przewozu dzieci i wywiązania się ze zlecenia w możliwie krótkim czasie, wskazanym w ofercie. W razie przekroczenia limitów czasu obowiązują kary umowne jak we wzorze umowy. i/ Wzór umowy stanowi załącznik nr 1A do niniejszej specyfikacji. j/ Wykonawca zapewnia opiekunów dzieci w czasie przejazdów – min. 1 osoba w pojeździe. 3. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. 1) Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących zamówienie na terenie Gminy Zator, tzn. kierowców autobusów. 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy muszą posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ formularz ofertowy wraz z kosztorysem ofertowym - załącznik nr 1do oferty; b/ Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy — jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Trzyciąż
Dodano: 2024-02-22 - Usługa w zakresie publicznego transportu zbiorowego wewnątrz gminnego o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Drwinia
Dodano: 2024-01-24 - Usługa dowozu uczestników za zajęcia do filii Środowiskowego Domu Samopomocy w Lubniu oraz odwozu po ich zakończeniu
Dodano: 2024-01-14 - Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Bobowa w 2024 roku
Dodano: 2023-12-13 - „Przewóz dzieci i uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Iwanowice wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu od 2 stycznia 2024 r. do 30 czerwca 2024 r.”
Dodano: 2023-12-04 - Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Maków Podhalański w roku 2024.
Dodano: 2023-11-27 - Usługa dowozu uczestników za zajęcia do filii Środowiskowego Domu Samopomocy w Lubniu oraz odwozu po ich zakończeniu
Dodano: 2023-11-13 - Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Zembrzyce do szkół w roku szkolnym 2023/2024
Dodano: 2023-09-17 - Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Zembrzyce w roku szkolnym 2023/2024
Dodano: 2023-09-17 - „Świadczenie usług przewozowych w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Iwanowice i Gminy Michałowice w ramach linii komunikacyjnej Grzegorzowice Wielkie - Widoma - Michałowice”
Dodano: 2023-09-04