Przetargi.pl
Dowóz dzieci i młodzieży do gminnych szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Gminy Konstancin-Jeziorna w 2018 r.

Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna ogłasza przetarg

  • Adres: 05520 Konstancin-Jeziorna, ul. Warszawska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 22 7564810, +48 22 2011975 , fax. +48 22 7564885, +48 222011975
  • Data zamieszczenia: 2017-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna
    ul. Warszawska 32
    05520 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie
    tel. +48 22 7564810, +48 22 2011975, fax. +48 22 7564885, +48 222011975
    REGON: 1327104500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konstancinjeziorna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz dzieci i młodzieży do gminnych szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Gminy Konstancin-Jeziorna w 2018 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci do gminnych szkół podstawowych. LINIA 1 Dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej Nr 3 (z dotychczasowymi oddziałami gimnazjalnymi) w Konstancinie-Jeziornie, przy ul. Bielawskiej 57 ze wsi Gassy, Czernidła, Łęg, Habdzin, Ciszyca, Opacz, Obórki, Kępa Oborska, Kępa Okrzewska oraz z ww. wsi do Szkoły Podstawowej Nr 6 w Opaczy. Rozpoczęcie zajęć lekcyjnych w Szkole Podstawowej Nr 3 (z dotychczasowymi oddziałami gimnazjalnymi) w Konstancinie-Jeziornie przy ul. Bielawskiej 57 o godzinie 8:00. Pierwszy kurs o godz. 7:30 do Szkoły Podstawowej Nr 3 (z dotychczasowymi oddziałami gimnazjalnymi) w Konstancinie-Jeziornie, ul. Bielawskiej 57 oraz do Szkoły Podstawowej Nr 6 w Opaczy. Liczba dowożonych uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 3 (z dotychczasowymi oddziałami gimnazjalnymi) z niżej wymienionych wsi: Gassy 2 dzieci Czernidła 1 dzieci Łęg 6 dzieci Ciszyca 2 dzieci Opacz 6 dzieci Habdzin 6 dzieci ------------------------ Razem: 23 dzieci Powrót po zajęciach szkolnych ze Szkoły Podstawowej nr 3 (z dotychczasowymi oddziałami gimnazjalnymi) Pierwszy kurs o godz. 12:45 Drugi kurs o godz. 15:45 Dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej Nr 6 w Opaczy ze wsi Habdzin, Gassy, Czernidła, Łęg, Ciszyca, Obórki, Kępa Oborska, Kępa Okrzewska Rozpoczęcie zajęć lekcyjnych o godzinie 8:15 trasa: droga DW 721 Konstancin-Jeziorna, Habdzin, Łęg, Czernidła, Gassy następnie drogą gminną do Łęgu, Habdzina, Ciszycy, Obórek, Kępy Okrzewskiej i Kępy Oborskiej do Szkoły Podstawowej Nr 6 w Opaczy. Liczba dowożonych dzieci do Szkoły Podstawowej Nr 6 z niżej wymienionych wsi: Gassy 14 dzieci Czernidła 5 dzieci Łęg 14 dzieci Ciszyca 14 dzieci Habdzin 17 dzieci Obórki 9 dzieci Kępa Okrzewska nr 2 – 1 dziecko Kępa Oborska nr 7 - 1 dziecko -------------------------- Razem: 75 dzieci Powrót ze Szkoły Podstawowej Nr 6 po zajęciach szkolnych do ww. wsi : Pierwszy kurs o godz. 13:00 Drugi kurs o godz. 14:40 Trzeci kurs o godz. 15:45 LINIA 2 Dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej Nr 3 (z dotychczasowymi oddziałami gimnazjalnymi ) w Konstancinie-Jeziornie przy ul. Bielawskiej 57 ze wsi Obórki, Kępa Okrzewska (pętla autobusowa ZTM 725 Kępa Okrzewska-cmentarz), Okrzeszyn, Bielawa Rozpoczęcie zajęć lekcyjnych w Szkole Podstawowej Nr 3 ( z dotychczasowymi oddziałami gimnazjalnymi) o godzinie 8:00 Odjazd ze wsi Obórki (miejsce przystankowe obok placu zabaw) godz.7:30, następne miejsce przystankowe przy rozwidleniu dróg (ul. Okrzewska w kierunku wsi Bielawa). Powrót ze szkoły tą samą trasą godz. 15:00 Liczba uczniów dowożonych : 16 LINIA 3 Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 1 (z dotychczasowymi oddziałami gimnazjalnymi) w Konstancinie-Jeziornie przy ul. Wojewódzkiej 1 ze wsi Czarnów Rozpoczęcie zajęć lekcyjnych w Szkole Podstawowej Nr 1( z dotychczasowymi oddziałami gimnazjalnymi) o godz. 8:00 Trasa: ul. Chylicką do Czarnowa, powrót w lewo ul. Akacjową (przy cmentarzu) do ul. Wierzbnowskiej, z powrotem ul. Cedrową i ul. Chylicką do Szkoły Podstawowej Nr 1 Odjazd z Czarnowa do szkoły o godz. 7:30 Powrót ze szkoły o godz. 16:15 do Czarnowa tą samą trasą. Liczba uczniów dowożonych : 38 LINIA 4 Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 2 (z dotychczasowymi oddziałami gimnazjalnymi) w Konstancinie-Jeziornie przy ul. Żeromskiego 15 ze wsi Obory, Parcela, Piaski, Gassy, Kawęczyn, Kawęczynek, Borowina Rozpoczęcie zajęć lekcyjnych w Szkole Podstawowej Nr 2 ( z dotychczasowymi oddziałami gimnazjalnymi) o godzinie 8:00 Odjazd do szkoły z Obór o godz. 7:00 Odjazd do szkoły z Borowiny o godz.7:35 Powrót ze szkoły tą sama trasą o godz. 15:00 i o godz.16:40 Liczba dowożonych dzieci 43 LINIA 5 Dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej Nr 4 (z dotychczasowymi oddziałami gimnazjalnymi) w Słomczynie przy ul. Wilanowskiej 218 ze wsi Słomczyn, Obory, Parcela, Gassy, Łęg, Piaski i Cieciszew. Rozpoczęcie zajęć lekcyjnych w Szkole Podstawowej Nr 4 (z dotychczasowymi oddziałami gimnazjalnymi) o godzinie 8:00 Odjazd z Obór do szkoły 7:00 Odjazd ze wsi Gassy 7:15 Odjazd ze wsi Piaski do szkoły godz. 7:30 Powrót ze szkoły tą sama trasą godz. 13:30 i o godz.15:00 Liczba dowożonych dzieci 41. LINIA 6 Dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej Nr 4 ( z dotychczasowymi oddziałami gimnazjalnymi) w Słomczynie przy ul. Wilanowskiej 218 z Dębówki Trasa Dębówka-Turowice-Kawęczyn (przysiółek Wierzbówka ) - Kawęczynek-Borowina . Rozpoczęcie zajęć lekcyjnych w Zespole Szkół Nr 4 (z dotychczasowymi oddziałami gimnazjalnymi) o godzinie 8:00 Odjazd ze wsi Dębówka do szkoły godz. 7:30 Powrót ze szkoły godz.13:30 i o godz. 15:00 Liczba dowożonych dzieci : 21 Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: Gmina Konstancin-Jeziorna 2. Szczegółowe zasady i wymagania dotyczące świadczenia usług: - autokary w ilości minimum czterech sztuk, przeznaczone i przystosowane do przewozu dzieci i młodzieży (uczniów), przystosowane do transportu uczniów, z których każdy będzie posiadał 40 miejsc siedzących (dla uczniów), posiadające oznakowanie zgodne z obowiązującym prawem, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2006 r., każdy wyposażony w apteczkę; - inne szczególne warunki opisane zostały ze wzorze umowy. 3. Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ w ust. 3) w formie oświadczenia markę autobusu oraz podać rok produkcji autokaru. (Parametry techniczne autokaru – jedno z kryterium oceny ofert). 4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 5. Zamawiający, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa następujące wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę oraz podwykonawców na podstawie umów o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę oraz podwykonawców osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia to: kierowanie pojazdami realizującymi zamówienie. 2) Zamawiający wymaga, aby osoby były zatrudnione przez Wykonawcę lub odpowiednio przez Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonywane przez nie czynności polegają na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666). 3) Każdorazowo, na żądanie Zamawiającego i w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu: a) aktualne oświadczenie, że osoby, o których mowa w pkt 1) są zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, podpisane przez osobę/y upoważnioną przez do reprezentowania Wykonawcy lub osobę przez Wykonawcę umocowaną. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca składa pod rygorem odpowiedzialności za składanie fałszywych oświadczeń. Na zasadach określonych w niniejszym punkcie Wykonawca przedstawia Zamawiającemu oświadczenia dotyczące podwykonawców. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy, b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy. 4) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia lub zaświadczenia, o którym mowa w pkt. 3) odpowiednio pkt a) i b) w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie uprawniało Zamawiającego do naliczenia kary umownej określonej we wzorze umowy. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu, Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 7.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek udziału za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wymagany na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2200);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Powoływanie się na zasoby podmiotów trzecich. 1.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 1.2. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 4 lit. b) pkt 1). 1.3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 1.4. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–23 i ust. 5 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp. 1.5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 1.6. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 1.7. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa innego podmiotu, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną. 1.8. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów określających: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach