Przetargi.pl
dowóz dzieci do szkoły w Karpaczu w roku szkolnym 2009/2010 łącznie z opiekunem

Gmina Karpacz reprezentowana przez Burmistrza Karpacza z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Karpaczu ogłasza przetarg

  • Adres: 58-540 Karpacz, ul. Konstytucji 3-go Maja 54
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7619150, 7616288 , fax. 075 7619224
  • Data zamieszczenia: 2009-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Karpacz reprezentowana przez Burmistrza Karpacza z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Karpaczu
    ul. Konstytucji 3-go Maja 54 54
    58-540 Karpacz, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7619150, 7616288, fax. 075 7619224
    REGON: 23082155200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.karpacz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dowóz dzieci do szkoły w Karpaczu w roku szkolnym 2009/2010 łącznie z opiekunem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na dowozie dzieci z terenu Karpacza do szkoły w Karpaczu w roku szkolnym 2009 / 2010 łącznie z zapewnieniem opiekuna. 2. Trasa: 5,10 km w jedną stronę Szkoła Podstawowa w Karpaczu - Karpacz Górny (pętla) - 1 kurs Karpacz Górny (pętla) - Szkoła Podstawowa w Karpaczu - 1 kurs łącznie 2 kursy dziennie - 1 kurs rano, 1 kurs po południu . 3. Ilość dzieci do przewiezienia - 54 dzieci, w tym liczba dzieci: Szkoła Podstawowa - 34 Gimnazjum - 14 Przedszkole klasa 0 - 6. 4. Planowane godziny kursów: około 7.20 - Karpacz Górny - Szkoła 14.35 - Szkoła - Karpacz Górny. 5. Dowóz dzieci odbywać się będzie w terminie: od dnia 1 września 2009 roku do dnia 25 czerwca 2010 roku tj. 10 miesięcy, pięć dni w tygodni od poniedziałku do piątku, w tym przerwy: a) zimowa przerwa świąteczna: 23 - 31 grudnia 2009 roku, b) ferie zimowe: 01 - 14 lutego 2010 roku, c) wiosenna przerwa świąteczna: 01 - 04 kwietnia 2010 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601700000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy w rozumieniu zapisu art. 2 pkt 11 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 roku Nr 223 poz. 1655 oraz zm. Dz. U. z 2008 r. Nr 171 poz. 1058 ze zm.). 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 cytowanej ustawy oraz spełniający wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia wyżej wymienionych warunków na podstawie załączonych, wymaganych dokumentów do oferty, przy uwzględnieniu następujących zasad: a) oferta podlega odrzuceniu w przypadkach określonych w art. 24 ust. 4 i art. 89 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców, dokonana będzie po otwarciu ofert. 5. W przypadku ubiegania się o zamówienie przez spółkę cywilną, oznacza to, że spółka startuje w przetargu jako konsorcjum złożone ze wspólników - należy stosować art. 23 Prawa zamówień publicznych, który mówi o konieczności ustanowienia pełnomocnika (nie wystarczy umowa spółki mówiąca o jednoosobowym reprezentowaniu przez każdego ze wspólników). Zamawiający żąda od każdego ze wspólników osobno dokumentów potwierdzających, że nie podlegają oni wykluczeniu z postępowania. 6. Zamawiający dokona oceny spełnienia wyżej wymienionych warunków na podstawie załączonych, wymaganych dokumentów do oferty, przy uwzględnieniu następujących zasad: a) oferta podlega odrzuceniu w przypadkach określonych w art. 24 i art. 89 ustawy Prawo zamówień publicznych . 7. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców, dokonana będzie po otwarciu ofert . 8. Każda z ofert zostanie oceniona pod kątem zgodności z postanowieniami niniejszej specyfikacji i przepisami ustawy Prawo zamówieniach publicznych i oceniona przy użyciu kryterium spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda przedłożenia: a) oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków zawartych w art. 22 przedmiotowej ustawy , tj. że Wykonawca: - posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, w zakresie transportu drogowego osób, wydane na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dz. U z 2001 r. Nr 125 poz. 1371 z późniejszymi zmianami), - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) odpisów decyzji administracyjnych upoważniających do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego osób, wydanych na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 125 poz. 874), tj. licencji na wykonywanie transportu drogowego, d) kserokopii ważnego dowodu rejestracyjnego, e) potwierdzenie zawarcia umowy obowiązkowego ubezpieczenia OC.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.karpacz.pl w BIP
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach