Przetargi.pl
Dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Karczycach

Gminny Ośrodek Obsługi Szkół ogłasza przetarg

  • Adres: 55-311 Kostomłoty, ul. Ślężna 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3170283 w. 38 , fax. 071 3170283 w. 28
  • Data zamieszczenia: 2009-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Obsługi Szkół
    ul. Ślężna 2 2
    55-311 Kostomłoty, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3170283 w. 38, fax. 071 3170283 w. 28
    REGON: 93093179600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminny Ośrodek Obsługi Szkół

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Karczycach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przywóz i odwóz uczniów na zajęcia w dniach nauki i zapewnienie opieki w czasie jazdy nad przewożonymi osobami z następujących miejscowości: Chmielów, Jarząbkowice, Lisowice, Pustynka, Ramułtowice, Łowęczyce, Bogdaszowice i Budziszów. Średni szacowany dzienny przebieg kilometrów wynosi + 90 km. Godzina dowozu I kursu 7:00-7:15 (szczegółowy rozkład jazdy zostanie przedstawiony przewoźnikowi na początku roku szkolnego po sporządzeniu planów zajęć szkolnych). Ilość przewożonych uczniów: - Szkoła Podstawowa - 60
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 600000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 2.000zł. (słownie: dwa tysiące złotych) do dnia 30.06.2009 r. do godz. 9:00 na rachunek bankowy 58-9584-1106-2011-1100-0185-0003. Dowód wpłaty wadium należy okazać przy składaniu oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 Prawa zamówień publicznych. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie poniższego kryterium: - nazwa kryterium - cena usługi brutto za 1 km, - waga - 100%
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy, 2) dowód wniesienia wadium, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualną informację Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualną licencję uprawniającą do wykonywania działalności w zakresie transportu drogowego, 7) aktualne zezwolenie uprawniające przewoźnika drogowego do wykonywania określonego rodzaju transportu drogowego, 8) certyfikat kompetencji zawodowych, 9) wykaz osób wykonujących przewozy, którzy spełniają określone w przepisach ustawy-Prawo o ruchu drogowym oraz w innych przepisach określających wymagania w stosunku do kierowców, a także nie byli skazani prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne przeciwko bezpieczeństwu w komunikacji, mieniu, wiarygodności dokumentów lub środowisku, wg wzoru załącznik nr 3, 10) wykaz pojazdów samochodowych zgłoszonych do realizacji zamówienia wraz z kopią dowodu rejestracyjnego pojazdu (pojazdów), wg wzoru załącznik nr 2, 11) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 12) zaakceptowany wzór umowy, załącznik nr 4.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kostomloty.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach