Przetargi.pl
Dowóz dzieci do szkoły podstawowej, gimnazjum i przedszkola na terenie Gminy Złoty Stok oraz zapewnienie im opieki w czasie przewozu.

Gmina Złoty Stok ogłasza przetarg

  • Adres: 57-250 Złoty Stok, ul. Rynek 22
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 0 74 8164164 , fax. 0 74 8164133
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Złoty Stok
    ul. Rynek 22 22
    57-250 Złoty Stok
    tel. 0 74 8164164, fax. 0 74 8164133
    REGON: 89071848400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz dzieci do szkoły podstawowej, gimnazjum i przedszkola na terenie Gminy Złoty Stok oraz zapewnienie im opieki w czasie przewozu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający poszukuje wykonawcy, który w wymaganym terminie i na warunkach określonych specyfikacją, z należytą starannością wykona zamówienie. Usługa obejmuje trasy oraz ilość przewożonych dzieci z następujących miejscowości: Laski - Złoty Stok 62 dzieci Chwalisław - Złoty Stok 19 dzieci Mąkolno I - Złoty Stok 42 dzieci Mąkolno II - Złoty Stok 10 dzieci Płonica - Złoty Stok 12 dzieci Błotnica - Złoty Stok 16 dzieci Biała Góra - Złoty Stok 3 dzieci Usługa obejmuje również dowożenie 12 dzieci przedszkolnych: Chwalisław - Mąkolno I 4 dzieci Mąkolno II - Mąkolno I 1 dzieci Płonica - Złoty Stok 3 dzieci Błotnica - Złoty Stok 4 dzieci Dzieci powinny być dowiezione do szkoły w Złotym Stoku najpóźniej na 10 minut przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych (7.50). Wyjazd z poszczególnych miejscowości nie wcześniej niż o 7.00. Rozwożenie dzieci ze Złotego Stoku do miejscowości zamieszkania w godzinach 12.40 do 14.10. Z usługi zostają wyłączone przerwy w nauce szkolnej (wakacje, ferie, przerwy świąteczne). W związku z dodatkową godziną zajęć pozalekcyjnych należy uwzględnić, w okresie od stycznia do czerwca, dodatkowy kurs w celu odwiezienia 7 dzieci ze Szkoły do Lasek (po zajęciach pozalekcyjnych); natomiast od września do grudnia należy uwzględnić dodatkowy kurs odwożący 40 dzieci ze Szkoły do Płonicy, Błotnicy, Mąkolna, Chwalisławia i Lasek (po zajęciach pozalekcyjnych). Godzina odwozu dzieci, po zajęciach pozalekcyjnych, do uzgodnienia z Dyrektorem Szkoły. Warunki dodatkowe, bezwzględnie obowiązujące: W celu umożliwienia wykonywania ww. usługi, Gmina wydzierżawi wygrywającemu przetarg: 1/ autobus jelcz L090 M/S typu GIMBUS - za kwotę 0 zł, 2/ garaż przy ul. Sudeckiej 1 w Złotym Stoku - 50zł/mc. Oferent do ustalenia ceny oferty winien przyjąć wyłącznie zakres przedmiotowy podany w niniejszym załączniku. Do oferty należy załączyć proponowany rozkład jazdy oraz harmonogram dowozu dzieci.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 600000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki podstawowe zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - należy potwierdzić w oświadczeniu na jednym arkuszu (załącznik nr 4). Wykonawca oświadcza, że: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, stosownie do art. 24 ustawy. 2. Warunki dodatkowe - oferent wszystkie zamówienia w ciągu ostatnich dwóch lat wykonał z należytą starannością. - oferent opracuje harmonogram dowozu dzieci - oferent opracuje rozkład jazdy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przedstawi niżej wymienione dokumenty: 1. Wykonawca krajowy a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, b) licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób. 2. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3. Wszyscy wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich dwóch lat usług zbliżonych co do zakresu i wartości do przedmiotu zamówienia. Zamawiający uzna usługi (polegające na przewozie dzieci), których wartość brutto będzie nie mniejsza niż 60% ceny ofertowej - załącznik nr 7, b) referencje z ostatnich dwóch lat zawierające dane potwierdzające, że usługi zostały wykonane z należytą starannością, c) wykaz pracowników przewidzianych do realizacji zadania - załącznik nr 5, d) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów, jakimi dysponuje wykonawca. (załącznik nr 6). e) harmonogram dowozu dzieci 4. Forma składanych dokumentów a) dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem na każdej stronie przez wykonawcę lub notariusza, b) dokumenty składane przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą - należy złożyć w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczonych na język polski przez tłumacza przysięgłego poświadczonych przez polskie placówki konsularne stosownie do obowiązujących przepisów lub przez polskie placówki konsularne stosownie do obowiązujących przepisów lub przez notariusza kraju wystawienia w przypadku, gdy umowa międzynarodowa zawarta pomiędzy Polską a krajem wystawiającym dokument dopuszcza taką formę poświadczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlotystok.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach