Przetargi.pl
Dowóz dzieci do szkół z terenu Gminy Celestynów w roku szkolnym 2018/2019

Zakład Obsługi Szkół Gminy Celestynów ogłasza przetarg

  • Adres: 05430 Celestynów, ul. Regucka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 898 964 , fax. 227 898 964
  • Data zamieszczenia: 2018-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Obsługi Szkół Gminy Celestynów
    ul. Regucka 3
    05430 Celestynów, woj. mazowieckie
    tel. 227 898 964, fax. 227 898 964
    REGON: 1149041200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiatacelestynow.szkolnybip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz dzieci do szkół z terenu Gminy Celestynów w roku szkolnym 2018/2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przewozie około 252 uczniów miesięcznie (około 252 szt. biletów miesięcznych przez cały okres wykonywania zamówienia) z terenu Gminy Celestynów na podstawie biletów miesięcznych w ramach regularnych przewozów pasażerskich środkami transportu Wykonawcy . 2. Wykonywanie usług przewozowych polegających na dowiezieniu i odwiezieniu uczniów około 252 uczniów: 1) do klas gimnazjum w Publicznej Szkole Podstawowej im. Batalionu „Zośka” w Celestynowie ul. Św. Kazimierza 55, 2) do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Batalionu „Zośka” w Celestynowie ul. Wrzosowa 42 oraz ul. Św. Kazimierza 55, 3) do Szkoły Podstawowej w Starej Wsi ul. Fabryczna 6, 4) do Szkoły Podstawowej w Regucie ul. Wiatraczna 13 w roku szkolnym 2018/2019. Usługę należy wykonywać zgodnie z art. 32 ust. 5 i art. 39 ust. 1 -3 ustawy Prawo oświatowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 59 z późn. zm.) - zgodnie z którymi uczniom przysługuje bezpłatny transport i opieka. 3. Warunki wykonania przedmiotu umowy: 1) Wykonawca musi świadczyć usługę zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, w szczególności: a) ustawą z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. 2017 r. poz. 1260 z późn. zm.), b) ustawą z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. 2017 r. poz. 2200, z późn. zm.) c) ustawą z dnia 15.11.1984 r. Prawo przewozowe (tj. Dz. U. 2017 r. poz. 1983), d) ustawą z dnia 16.04.2004 r. o czasie pracy kierowców (Dz. U. 2012 r. poz. 1155, z późn. zm.). 4. Dowozy i odwozy dzieci odbywać się będą w okresie od 3 września 2018 roku do 21 czerwca 2019 roku w dni nauki szkolnej z wyłączeniem dni wolnych od zajęć lekcyjnych, ferii zimowych i wiosennych oraz wakacji – przez ok. 185 dni (rok szkolny 2018/2019 we wszystkie dni zajęć szkolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego - podstawa prawna: §2 ust.1 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1603 z późn. zm.) w ramach regularnego dowozu na trasach i godzinach określonych w SIWZ. 5. Szczegółowy rozkład jazdy Wykonawca ma obowiązek ustalić z Zamawiającym na minimum 5 dni przed rozpoczęciem roku szkolnego. Po uzgodnieniu, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu szczegółowy harmonogram z przebiegiem tras dowozu. Wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania dziecka w podróży. 6. Szacunkowe trasy i godziny dowozu i odwozu uczniów: Trasy przywozu uczniów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2018/2019, przewidywany rozkład jazdy oraz przewidywana ilość biletów na poszczególnych trasach. Trasa I. Zabieżki – Celestynów – Zabieżki (około 16 biletów) 7.10 - 7.45 Zabieżki I – Zabieżki II – Celestynów (SP i klasy Gimnazjum) – od poniedziałku do piątku 14.35 – 15.03 Celestynów (SP i klasy Gimnazjum) – Zabieżki II – Zabieżki I - w piątek 15.30 – 15.58 Celestynów (SP i klasy Gimnazjum) – Zabieżki II – Zabieżki I - od poniedziałku do czwartku Trasa II. Ponurzyca – Celestynów – Ponurzyca (około 73 biletów) 7.15. – 7.40 Ponurzyca – Podbiel – Tabor – Regut (SP) – Celestynów (SP i klasy Gimnazjum) – od poniedziałku do piątku 14.40. – 15.05 Celestynów (SP i klasy Gimnazjum) – Regut (SP) – Tabor – Podbiel – Ponurzyca - od poniedziałku do piątku 15.30. – 15.55 Celestynów (SP i klasy Gimnazjum) – Regut (SP) – Tabor – Podbiel – Ponurzyca - od poniedziałku do piątku Trasa III. Ostrów – Celestynów – Ostrów (około 37 biletów) 7.00 – 7.30 Ostrów – Ostrowik – Jatne – Dyzin – Celestynów (SP i klasy Gimnazjum) – Dąbrówka- Stara Wieś (SP) - od poniedziałku do piątku 14.40 -15.00 Celestynów (SP i klasy Gimnazjum) – Dyzin – Jatne – Ostrowik – Ostrów – w piątek 15.40 – 16.00 Celestynów (SP i klasy Gimnazjum) – Dyzin – Jatne – Ostrowik – Ostrów - od poniedziałku do czwartku Trasa IV. Pogorzel – Stara Wieś – Celestynów (około 126 biletów) 7.25 – 7.45 Pogorzel – Glina – Stara Wieś (SP) – Dąbrówka – Celestynów (SP i klasy Gimnazjum) - od poniedziałku do piątku 14.55-15.20 Stara Wieś (SP) – Dąbrówka – Celestynów (SP i klasy Gimnazjum) – Dąbrówka – Stara Wieś (SP) – Glina – Pogorzel – od poniedziałku do piątku 15.45 – 16.15 Stara Wieś (SP) – Dąbrówka – Celestynów (SP i klasy Gimnazjum) – Dąbrówka – Stara Wieś (SP) – Glina – Pogorzel - od poniedziałku do czwartku 15.45 – 16.30 Stara Wieś (SP) – Dąbrówka – Celestynów (SP i klasy Gimnazjum) – Dąbrówka – Stara Wieś (SP) – Glina – Ostrów – Jatne – Dyzin – Pogorzel - piątek 16.35 – 17.10 Stara Wieś (SP) – Dąbrówka –Ostrów - Glina – Jatne – Dyzin – Pogorzel – od poniedziałku do piątku 7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa uczniom w czasie dowozu i w drodze powrotnej, tj. zachowania szczególnego bezpieczeństwa w czasie przewozów przez kierowców autobusów, posiadających odpowiednie kwalifikacje i niekaranych. 8. Wykonawca podczas świadczenia każdego przewozu zobowiązany jest zapewnić uczniom dodatkowo poza kierowcą, opiekuna. Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, mającą pełną zdolność do czynności prawnych oraz niekarana, mająca przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy. 9. Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do: 1) zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dowożonych dzieci; 2) zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu dzieci do szkół; 3) zapewnienia opieki i zwracania uwagi na właściwe zachowanie się dzieci w czasie przejazdu - ustalania sposobu porozumiewania się z kierowcą w czasie jazdy; 4) w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu dzieci w pojeździe niedopuszczenie do ich przewozu i poinformowanie o tym fakcie Zamawiającego. 10. W przypadku awarii wyznaczonego autobusu Wykonawca podstawi niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 1 godziny od powstania awarii, drugi autobus spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. 11. W okresie zimowym pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane, na stopniach do autobusów nie może zalegać lód i nie mogą być one śliskie. 12. Wykonawca powinien dysponować taką ilością sprzętu (pojazdami), które pozwolą na realizację w całości zamówienia, z uwzględnieniem pkt 12. 13. Pojazdy powinny spełniać wymagania dla pojazdów do przewozu osób, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2017 poz. 2200 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób. Pojazdy muszą posiadać obowiązkowe ubezpieczenie OC i ubezpieczenie NW dla kierowcy i pasażerów przez cały okres wykonywania zamówienia. Znajdować się w bardzo dobrym stanie technicznym, potwierdzonym odpowiednimi dokumentami. 14. Ustala się następujące przystanki zatrzymania się autobusów przy szkołach: 1) Publicznej Szkole Podstawowej im. Batalionu "Zośka” w Celestynowie ul. Regucka oraz ul. Św. Kazimierza - (przywożenie i odwożenie uczniów), 2) Szkole Podstawowej w Starej Wsi ul. Fabryczna (przywożenie i odwożenie uczniów), 3) Szkole Podstawowej w Regucie ul. Wiatraczna ( przywożenie i odwożenie uczniów). 15. Wykonawca zobowiązany jest do punktualnego i terminowego podstawiania autobusów w wyznaczonym miejscu i czasie. 16. Szacunkowa liczba uczniów. Tabela nr 1. Łączna szacunkowa liczba uczniów przywożonych i odwożonych ze szkół. Nazwa Szkoły Szacunkowa liczba uczniów 1. klasy Gimnazjum w Publicznej Szkole Podstawowej im. Batalionu „Zośka” w Celestynowie 05-430 Celestynów ul. Św. Kazimierza 55, 45 2. Publiczna Szkoła Podstawowa im. Batalionu „Zośka” w Celestynowie ul. Wrzosowa 42, 05-430 Celestynów oraz ul. Św. Kazimierza 55, 05-430 Celestynów 68 3. Szkoła Podstawowa w Starej Wsi ul. Fabryczna 6 128 4. Szkoła Podstawowa w Regucie 05-430 Celestynów ul. Wiatraczna 13 11 Razem liczba uczniów dowożonych do szkół w Gminie Celestynów 252 Tabela nr 2. Szacunkowa liczba uczniów z poszczególnych miejscowości dowożonych i odwożonych ze szkół. Nazwa miejscowości Szacunkowa liczba uczniów 1) Dąbrówka 37 2) Stara Wieś 3 3) Glina 37 4) Pogorzel 49 5) Dyzin 20 6) Jatne 9 7) Ostrowik 0 8) Ostrów 6 9) Regut 16 10) Tabor 11 11) Podbiel 38 12) Ponurzyca 8 13) Zabieżki 16 14) Celestynów 2 Razem liczba uczniów z poszczególnych miejscowości 252 Szacunkowa liczba uczniów dowożonych do poszczególnych placówek Tabela nr 3. Do klas Gimnazjum w Publicznej Szkole Podstawowej im. Batalionu „Zośka” w Celestynowie dowóz uczniów na godz. 7.50. Nazwa miejscowości, z jakiej zabierane będą uczniowie Szacunkowa liczba uczniów 1. Dąbrówka 7 2. Stara Wieś 3 3. Glina 6 4. Pogorzel 2 5. Dyzin 3 6. Jatne 2 7. Ostrowik 0 8. Ostrów 4 9. Regut 3 10. Tabor 1 11. Podbiel 6 12. Ponurzyca 0 13. Zabieżki 8 Razem 45 Tabela nr 4. Do Publicznej Szkoły Podstawowej w Celestynowie dowóz na godz. 7.50. Nazwa miejscowości, z której zabierani będą uczniowie Szacunkowa liczba uczniów 1. Regut 13 2. Tabor 7 3. Podbiel 30 4. Ponurzyca 2 5. Zabieżki 8 6. Dąbrówka 8 Razem 68 Tabela nr 5. Do Szkoły Podstawowej w Starej Wsi dowóz na godz. 7.40. Nazwa miejscowości, z której zabierani będą uczniowie Szacunkowa liczba uczniów 1. Dąbrówka 22 2. Glina 31 3. Pogorzel 47 4. Dyzin 17 5. Jatne 7 6. Ostrów 2 7. Celestynów 2 Razem 128 Tabela nr 6. Do Szkoły Podstawowej w Regucie dowóz na godz. 7.40. Nazwa miejscowości, z której zabierani będą uczniowie Szacunkowa liczba uczniów 1. Tabor 3 2. Podbiel 2 3. Ponurzyca 6 Razem 11 17. Wykonawca uwzględni zmiany godzin przywozu i dowozu uczniów wynikających z organizacji pracy szkoły, w takie dni jak rozpoczęcie i zakończenie roku szkolnego, rekolekcje, egzaminy itp. Wykonawca dostosuje się do zaistniałej sytuacji, o której zostanie powiadomiony przez Zamawiającego drogą elektroniczną lub fax-em. 18. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu (ilości) usług. Powyższe ilości są wartościami szacunkowymi określonymi przez Zamawiającego z należytą starannością, dla potrzeb przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wskazana ilość biletów (dzieci) nie jest wielkością gwarantowaną i nie musi być zrealizowana w ramach wykonywania przedmiotu zamówienia. W przypadku zmiany ilości dni, kursów, biletów Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tytułu tych zmniejszeń. 19. Wykonawca ma obowiązek posiadania przez cały czas obowiązywania niniejszej umowy aktualnej, co do zakresu terytorialnego licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, aktualnego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej OC oraz następstw nieszczęśliwych wypadków. 20. Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia wszystkim uczniom objętych dowozem biletów i dostarczenia ich do placówek oświatowych objętych zamówieniem najpóźniej 5 dni przed początkiem każdego miesiąca. Podstawą wystawienia biletów będzie przedstawienie przez Dyrektorów poszczególnych placówek oświatowych listy z aktualną liczbą dzieci dojeżdżających do poszczególnych szkół. 21. Zamawiający przewiduje bieżącą kontrolę wykonywanych usług. Kontroli Zamawiającego będą poddane w szczególności sposób wykonania usług w aspekcie zgodności ich wykonania z SIWZ i umową. 22. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia przewożonym uczniom bezpiecznych i higienicznych warunków przejazdu. W przypadku zgłoszenia przez opiekuna niedotrzymania warunków, o których mowa w niniejszym punkcie Wykonawca będzie zobowiązany do ich poprawy, a jeżeli nie zastosuje się do powyższego zostaną naliczone kary przewidziane w umowie. 23. W przypadku nie podjęcia obowiązków ciążących na Wykonawcy lub w przypadku nie wywiązywania się w sposób zgodny z warunkami określonymi przez Zamawiającego w SIWZ oraz umowie, Zamawiający w trybie awaryjnym zleci wykonanie usług innej firmie, a kosztami obciąży Wykonawcę. 24. Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie kosztów zapewnienia wykonania usług w trybie awaryjnym przez inną firmę z następnej faktury. 25. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną za straty i szkody powstałe w związku z wykonywanymi przez Wykonawcę usługami, rażącego niedbalstwa, braku należytej staranności. 26. Wykonawca ponosi odpowiedzialność od następstw i za wyniki działalności w zakresie: a) organizacji i wykonywania usługi; b) zabezpieczenia interesów osób trzecich; c) ochrony środowiska; d) warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; e) bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego; f) ochrony mienia związanego z prowadzeniem prac. 27. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną za straty i szkody powstałe w związku z wykonywanymi przez Podwykonawcę czynnościami lub przy okazji ich wykonywania, a będącymi następstwem działania podwykonawcy, rażącego niedbalstwa, braku należytej staranności (jeżeli dotyczy). 28. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 8.1 SIWZ części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę nazwy firm podwykonawców. 29. Obowiązek określenia wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na podstawie art. 29 ust. 3a: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 108, z późn. zm.) minimum 4 osób wykonujących czynności związane z prowadzeniem autobusów w ramach dowozu dzieci. 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 1 powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, funkcji pełnionych przez te osoby, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1000 z późn. zm.) tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; UWAGA! Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i wspieraniem swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (L 119/1) oraz innymi przepisami prawa powszechnie obowiązującego, które chronią prawa osób, których dane dotyczą. Zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami ww. ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Otwocku oddział w Celestynowie Nr konta 11 8001 0005 2002 0008 6147 0015 z następującą adnotacją „Dowóz dzieci do szkół z terenu Gminy Celestynów w roku szkolnym 2018/2019” 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej, jako ostateczny termin składania ofert). 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta (banku, instytucji ubezpieczeniowej) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji), zawierające oświadczenie o spełnieniu się przesłanek zatrzymania wadium, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, wadium należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w Celestynowie przy ul. Reguckiej 3, w Zakładzie Obsługi Szkół Gminy Celestynów lub dołączyć do oferty. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że posiada aktualną licencję do wykonywania krajowego transportu osób wymaganą przepisami ustawy z 6 września 2001 r., o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2200 z późn. zm.),
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2 wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, wypełnione przez Wykonawcę dane odnośnie kryteriów oceny ofert, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń; 3 Dowód wniesienia wadium, 4 Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy zasobu w trybie art. 22a Pzp sporządzone zgodnie z opisem w pkt 7.4 SIWZ oraz według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3/3a do SIWZ – dokumenty należy złożyć wraz z ofertą w przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z zasobów podmiotów trzecich w przeciwnym przypadku nie załączać do oferty. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. 7.1 niniejszej SIWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 6. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 7.1 niniejszej SIWZ wraz z określeniem części, jaką zamierza im powierzyć. W celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (wezwany w trybie art. 26 ust. 2 ustawy pzp) potwierdzi to oświadczeniem podmiotu, na którego zasoby się powołuje. 7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów (w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu), zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 7.1 niniejszej SIWZ. 8. 9. Zamawiający zażąda od wykonawcy (wezwanego w trybie art. 26 ust. 2 ustawy pzp), który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy lub będzie korzystał przy realizacji zamówienia z podwykonawców, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 7.8.5), 7.8.6), 7.8.7) SIWZ oraz oświadczenia, że podmioty te nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13 – 23 oraz ust. 5 (w zakresie określonym w pkt. 6 SIWZ) ustawy pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach