Przetargi.pl
Dowóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2015/2016

Gmina Markusy ogłasza przetarg

  • Adres: 82-325 Markusy, Markusy 82
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 2394351 , fax. 55 2394352
  • Data zamieszczenia: 2015-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Markusy
    Markusy 82 82
    82-325 Markusy, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 2394351, fax. 55 2394352
    REGON: 17074812300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warmia.mazury.pl/markusy_gmina_wiejska/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2015/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Dowóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2015/2016 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na dowozie dzieci do szkół na terenie gm. Markusy w roku szkolnym 2015/2016 taborem Wykonawcy w dniach nauki szkolnej. Dowóz realizowany będzie w formie regularnych przewozów pasażerskich na podstawie biletów miesięcznych, według linii oraz osobnych rozkładów jazdy, zgodnie z zasadami i obowiązkami wynikającymi z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013 r., poz. 1414 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz. U. z 2011 r. nr 5, poz. 13 z późn. zm.). 3. Linie komunikacji regularnej muszą być ułożone i oznaczone w taki sposób, aby umożliwiały bezpieczny dojazd do szkoły i powrót ze szkoły w dniach nauki szkolnej. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów zgodnie z ustalonym rozkładem jazdy. 4. Wykaz linii komunikacyjnych, rozkład jazdy i lokalizacja przystanków musi być uzgodniony przed podpisaniem umowy z Zamawiającym w formie pisemnej. W ten sam sposób mogą być wprowadzane zmiany w rozkładzie jazdy w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany godzin dowozu i rozwozu uczniów, jeżeli uzna to za konieczne ze względu na potrzeby szkoły - zmiana musi być niezwłocznie uwzględniona przez Wykonawcę po uzyskaniu informacji od Zamawiającego. 5. Zamawiający szacuje liczbę dowożonych uczniów na 436 osób. Szczegółowe zestawienie liczby uczniów z poszczególnych miejscowości dowożonych do szkół zawiera załącznik nr 8 do SIWZ. Wykaz ten może ulec zmianie wraz z rozpoczęciem roku szkolnego lub w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający zobowiązany jest dostarczyć Wykonawcy imienną listę uczniów dojeżdżających do poszczególnych szkół z poszczególnych miejscowości, najpóźniej na 5 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem realizacji zamówienia w kolejnym miesiącu. O rozpoczęciu dowożenia ucznia w trakcie miesiąca Zamawiający powiadomi Wykonawcę niezwłocznie, składając zamówienie na bilet miesięczny dla tego ucznia. Wykonawca dostarczy bilety miesięczne do szkół najpóźniej na 2 dni robocze poprzedzające miesiąc realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega prawo zmiany liczby przewożonych uczniów na poszczególnych liniach w zależności od potrzeb zgłaszanych przez szkoły. 6.Zamówienie obejmuje swym zakresem świadczenie usługi transportowej polegającej na dowozie uczniów do szkół znajdujących się na terenie gm. Markusy (Szkoła Podstawowa w Zwierznie, Szkoła Podstawowa w Żurawcu, Gimnazjum w Stankowie) oraz ich rozwozie do domów w roku szkolnym 2015/2016. Wykonawca zapozna się z każdą trasą dowozu uczniów i na własną odpowiedzialność ustali odległości, na podstawie, których określi ceny biletów miesięcznych dla uczniów. Zamawiający szacuje długość trasy przewozu w skali 1 tygodnia na 2137,40 km (rok szkolny 2014/2015 z uwzględnieniem zmiany trasy na Markusach Płn. i Stankowie). Zamawiający, dla pokazania tras dowozów, przekazuje harmonogram dowozów dla roku szkolnego 2014/2015 z naniesionymi ww. zmianami (załącznik nr 9 do SIWZ). Zapisane w harmonogramie długości tras nie uwzględniają dojazdu autobusu do pierwszych przystanków oraz zjazdu do miejsca garażowania po zakończeniu przewozów. Godziny rozpoczęcia nauki w szkołach oraz godzina rozpoczęcia rozwozu: a) Gimnazjum w Stankowie: 7:30 (rozpoczęcie dowozu z pierwszych przystanków około godziny 6:30), b)Szkoła Podstawowa w Zwierznie: 8:20 (rozpoczęcie dowozu po dowiezieniu dzieci do gimnazjum około 7:20 ), c) Szkoła Podstawowa w Żurawcu: 8:40 (rozpoczęcie dowozu po dowiezieniu dzieci do gimnazjum około 7:20 ), d) rozpoczęcie rozwozów około godz. 12:50. 7. Zamawiający wymaga, aby liczba autobusów, liczba kursów oraz liczba miejsc siedzących w autobusie na poszczególnych trasach była wystarczająca dla wszystkich przewożonych uczniów według imiennego wykazu sporządzonego przez Zamawiającego oraz ewentualnie według wykazu dodatkowego, jeżeli wystąpi konieczność rozpoczęcia dowożenia jakiegoś ucznia w trakcie danego miesiąca. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dojazdy na podstawie tych samych biletów miesięcznych w przypadku odpracowywania zajęć szkolnych. 8. Pojazdy służące do przewozu muszą spełniać warunki techniczne niezbędne do dopuszczenia w ruchu drogowym, w tym między innymi określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz. U. z 2013 r., poz. 951 z późn. zm.). 9. Wykonawca zapewnia w każdym autobusie w trakcie przewozu opiekę nad uczniami. Osoba zatrudniona do sprawowania opieki winna posiadać przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej. 10. W okresie, gdy temperatura na zewnątrz pojazdu będzie niższa niż +5 C, wykonawca zobowiązany jest do ogrzewania pojazdu bez dodatkowego wynagrodzenia. 11. W przypadku awarii autobusu Wykonawca musi niezwłocznie zapewnić pojazd zastępczy. 12. Obowiązkiem Wykonawcy jest uzgodnienie z Zamawiającym miejsc wsiadania i wysiadania uczniów na trasach przejazdu autobusu, a ich lokalizacja musi uwzględniać obowiązujące w tym zakresie przepisy i zapewnić bezpieczeństwo podróżujących uczniów oraz innych użytkowników drogi. Obowiązkiem Wykonawcy jest zgodne z przepisami oznakowanie przystanków. Zamawiający wymaga wyznaczenia nowego przystanku na Markusach Płn. oraz zachowania lokalizacji przystanków jak w roku szkolnym 2014/2015. 13. Zamówienie nie jest planowane do dofinansowania ze środków Unii Europejskiej. 14. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w ofercie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy. 15. Zamawiający informuje, że nie dopuszcza składania ofert częściowych. 16. Zamawiający informuje, że nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 17. Zamawiający informuje, że nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 18. Zamawiający informuje, że nie przewiduje wymagań z art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 5000,00 zł (pięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Powiślański Bank Spółdzielczy w Kwidzynie Nr 62 8300 0009 0095 0015 2000 0100 z oznaczeniem: wadium - postępowanie nr PRG.271.1.2015. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Markusach, Markusy 82, 82-325 Markusy, w pokoju nr 29, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Z treści gwarancji/poręczenia musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja/poręczenie musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/markusy_gmina_wiejska/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach