Przetargi.pl
„Dowóz dzieci do szkół prowadzonych przez Gminę Czarna Dąbrówka w roku szkolnym 2020/2021”

Gmina Czarna Dąbrówka ogłasza przetarg

  • Adres: 77-116 Czarna Dąbrówka, Gdańska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 212 643 , fax. 59 811 26 44
  • Data zamieszczenia: 2020-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarna Dąbrówka
    Gdańska 5
    77-116 Czarna Dąbrówka, woj. pomorskie
    tel. 598 212 643, fax. 59 811 26 44
    REGON: 77097950700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.czarnadabrowka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dowóz dzieci do szkół prowadzonych przez Gminę Czarna Dąbrówka w roku szkolnym 2020/2021”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa dowozu dzieci do szkół prowadzonych przez Gminę Czarna Dąbrówka: 1) Szkoła Podstawowa im 27 WDP AK w Czarnej Dąbrówce, ul. Słupska 17, 77-116 Czarna Dąbrówka; 2) Szkoła Podstawowa im. Św. Jana Pawła II w Nożynie, Nożyno 40, 77-116 Czarna Dąbrówka 3) Szkoła Podstawowa im. Gryfa Pomorskiego w Rokitach, Rokity 34, 77-123 Rokity, 4) Szkoła Podstawowa w Jasieniu, Jasień 22, 77- 122 Jasień Dowóz dzieci odbywać się będzie w zakresie: 1) Zadania Nr 1: dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej im 27 WDP AK w Czarnej Dąbrówce – TRASA Nr 1, 2) Zadania Nr 2: dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej im. Gryfa Pomorskiego w Rokitach – TRASA Nr 2, 3) Zadania Nr 3: dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Jasieniu – TRASA Nr 3, 4) Zadania Nr 4: dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Nożynie – TRASA Nr 4. 3.3 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na następujące Zadania (części): 1) Zadania Nr 1: dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej im 27 WDP AK w Czarnej Dąbrówce – TRASA Nr 1; 2) Zadania Nr 2: dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej im. Gryfa Pomorskiego w Rokitach – TRASA Nr 2; 3) Zadania Nr 3: dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Jasieniu – TRASA Nr 3, 4) Zadania Nr 4: dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Nożynie – TRASA Nr 4. 3.4 Na usługę dowozu w ciągu 1 (jednego) dnia składają się 2 (dwa) przejazdy tzn.: • przewóz dzieci z miejsca zbiórki do placówek oświatowych w godzinach porannych, zgodnie z zapisem rozkładem kursów autobusów jak w ust. 3.13 SIWZ, • przewóz dzieci z placówek oświatowych do miejsca zamieszkania w godzinach popołudniowych zgodnie z zapisem rozkładem kursów autobusów jak w ust. 3.13 SIWZ. 3.5 Usługa dowozu dzieci w każdym Zadaniu nr 1 – 4 wskazanym w ust. 3.3 SIWZ realizowana będzie w okresie roku szkolnego 2020/2021 w terminie wskazanym w Rozdziale 6 SIWZ. 3.6 Dowóz dzieci odbywać się będzie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w dni nauki szkolnej (od poniedziałku do piątku), z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od nauki i świąt, w całym okresie obowiązywania umowy w sprawie niniejszego zamówienia, z zastrzeżeniem zapisów ust. 3.9, 3.17 do 3.19 SIWZ. 3.7 W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający planuje 187 dni nauki szkolnej. 3.8 Usługa dowozu uczniów do szkół odbywać się będzie na podstawie biletów miesięcznych dostarczanych przez Wykonawcę, które będą zamawiane miesięcznie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, na podstawie zamówienia przesłanego do Wykonawcy drogą elektroniczną. Zakres przedmiotowy usługi dowozu, w tym godziny, trasy i szacowana liczba uczniów szczegółowo zawarty jest w Załączniku nr 8 do SIWZ oraz zgodnie z postanowieniami niniejszego rozdziału. 3.9 Zamawiający zastrzega, że w przypadku wystąpienia okoliczności nagłych, nieprzewidzianych w organizacji pracy szkół może nastąpić zmiana tras i godzin dowozu wskazanych do SIWZ na poszczególnych Trasach nr 1 – 4 albo zmiana dni (np. w przypadku odpracowania dni nauki szkolnej lub organizacji imprez szkolnych w sobotę), albo zmiana ilości zamawianych biletów, o czym Zamawiający poinformuje Wykonawcę nie później niż na 7 dni przed tą zmianą. 3.10 Dowóz dzieci do szkół realizowany może być poprzez transport otwarty (dostępny dla innych pasażerów) z dowozem uczniów. Przewozy w oparciu o linie otwarte muszą być prowadzone z pierwszeństwem przejazdu dla dzieci i młodzieży szkolnej z obwodów szkół Gminy Czarna Dąbrówka i opiekunów. 3.11 Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zapewnia opiekę nad przewożonymi dziećmi. 3.12 Zamawiający wymaga, aby autobusy którymi świadczona będzie usługa dowozu uczniów były w pełni sprawne technicznie, spełniające wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 ze zm.) w szczególności autobusy te muszą spełniać warunki, które są wymagane dla autobusów szkolnych. Każdy z autobusów musi posiadać ważne ubezpieczenie OC i NW komunikacyjne i obowiązkowy przegląd techniczny oraz być odpowiednio oznakowany. Stan techniczny i ubezpieczenie autobusów, za pomocą których Wykonawca realizuje usługę dowozu musi zostać potwierdzony odpowiednimi dokumentami, które należy okazać na każde żądanie Zamawiającego. 3.13 Usługa będzie świadczona według ustalonego z dyrektorami poszczególnych szkół Rozkładu jazdy autobusów dla uczniów, który będzie dostosowany do planu zajęć tych placówek, z zastrzeżeniem ust. 3.9 SIWZ. W Rozkładzie jazdy autobusów dla uczniów będą ustalone godziny świadczenia usługi dowozu uczniów, punkty zbiórki uczniów (przystanki autobusowe). Uwaga! Wykonawca zamówienia przekaże do Dyrektorów szkół Rozkłady jazdy autobusów dla uczniów do dnia 27 sierpnia 2020 r. oraz zamieści Rozkłady jazdy autobusów dla uczniów na przystankach autobusowych najpóźniej na 3 dni przed rozpoczęciem realizacji usługi dowozu na poszczególnych trasach i będzie uzupełniał rozkłady w przypadku ich zmiany lub zniszczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada wymagane prawem zezwolenia, wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r., poz. 2140 ze zmianami); dla każdej części (Zadania nr 1-4).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty sporządzonej zgodnie z Formularzem oferty stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ wraz z Formularzem cenowym (Załącznik nr 1A, 1B, 1C, 1D), należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert: 1) oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według Załącznik Nr 2 do SIWZ, 2) oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone według Załącznik Nr 3 do SIWZ, Oświadczenia wymienione w pkt 1 i 2 będą stanowiły wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. 3) pełnomocnictwo, jeżeli ofertę podpisuje ustanowiony pełnomocnik w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza; w przypadku ustanowienia pełnomocnika do pełnomocnictwa należy dołączyć dokument, z którego wynikają zasady reprezentacji obowiązujące u danego Wykonawcy, 4) zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zgodnie z art. 22a ustawy Pzp sporządzone według Załącznika Nr 6 do SIWZ (jeśli dotyczy). Każdy Wykonawca, który złożył ofertę, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na swojej stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, sporządzonego według Załącznika Nr 4 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach