Przetargi.pl
Dowóz dzieci do szkół podstawowych oraz na zajęcia basenowe na terenie Gminy Kudowa-Zdrój od dnia 02.09.2019 r. do 26.06.2020 r.

Gmina Kudowa-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 57-350 Kudowa-Zdrój, ul. Zdrojowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 661 926 , fax. 748 661 351
  • Data zamieszczenia: 2019-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kudowa-Zdrój
    ul. Zdrojowa 24
    57-350 Kudowa-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 748 661 926, fax. 748 661 351
    REGON: 89071792900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kudowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz dzieci do szkół podstawowych oraz na zajęcia basenowe na terenie Gminy Kudowa-Zdrój od dnia 02.09.2019 r. do 26.06.2020 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: dowóz dzieci do szkół podstawowych oraz na zajęcia basenowe na terenie Gminy Kudowa-Zdrój od dnia 02.09.2019 r. do 26.06.2020 r. Dowóz uczniów do placówek odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, w oparciu o rozporządzenie wydane na podstawie art. 47 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe (Dz. U. z 2019 r. poz. 1148). Szacowana liczba osób dojeżdżających z poszczególnych ulic w trakcie obowiązywania umowy wynosząca 102 osoby, może ulec zmianie. Zamawiający dopuszcza zmianę ilości o ± 20% a Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia finansowe wobec Zamawiającego. Dzienna szacunkowa liczba kilometrów przewidzianych do realizacji usługi wynosi łącznie 180 km w tym: dowóz uczniów do szkół odbywa się od poniedziałku do piątku i obejmuje ok 160 km dziennie, co wynosi rocznie ok 30.080 km., dowóz uczniów na zajęcia basenowe odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy przywozem uczniów do szkół a odwozem tj. od ok. 8.40 do ok. 12.20 i obejmuje ok 20 km dziennie co wynosi rocznie ok 3760 km. Godziny te są wartością szacunkową określoną na podstawie planu zajęć roku szkolnego 2018/2019 i mogą ulec zmianie w roku szkolnym 2019/2020 o czym poinformujemy wyłonionego wykonawcę po ustaleniu nowego planu zajęć. Do przewozu należy przewidzieć autobus o liczbie miejsc siedzących co najmniej 44. 12. Uwaga! W czasie dowozu uczniów na zajęcia basenowe nie jest wymagana obecność opiekuna z uwagi na sprawowanie opieki przez wychowawców20 km. Szczegółowa ilość osób przewożonych w danym roku szkolnym zostanie przekazana Wykonawcy do dnia 10.09 2019r. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 4 do SIWZ 2. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór - zał. nr 1 do SIWZ) Cenę za dowóz dzieci do szkół podstawowych oraz na zajęcia basenowe na terenie Gminy Kudowa-Zdrój od dnia 02.09.2019 r. do 26.06.2020 należy ustalić do dwóch miejsc po przecinku jako sumę cen każdego z przewozów ustalonych poprzez przemnożenie zaoferowanej stawki za 1 km. w zł brutto dla każdego z przewozów odrębnie uwzględniając brak opiekuna w kosztach dowozu uczniów na zajęcia basenowe. Zaoferowane stawki należy podać z dokładnością do 1 gr. Wykazane roczne szacunkowe liczba kilometrów ustalono na postawie wskazań liczników przebytych w poprzednim roku szkolnym. Ww. założenia służą wyłącznie do ustalenia ceny i porównania ofert. Zaoferowane stawki za poszczególne dowozy posłużą do rozliczeń pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym za faktycznie przejechane kilometry w czasie świadczenia usługi. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia odległości uwzględniają jedynie tzw. „ pełne kursy” to znaczy te w których są przewożeni uczniowie , nie uwzględniają” pustych przejazdów” tzn. podstawienia pojazdu przed dokonaniem dowozów i powrotów po zakończeniu świadczenia usługi . Nie uwzględniono również czasu oczekiwania i postojów. Ww. elementy uwzględnić przy kalkulacji ceny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. a) SIWZ, jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na transporcie drogowym osób.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pisemne zobowiązanie - jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w celu wykazania spełnianie warunków udziału w postępowaniu na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego Załącznik do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy. 3. Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach