Przetargi.pl
Dowóz dzieci do szkół podstawowych i gimnazjum z terenu gminy Zalewo i Iława

Gmina Zalewo ogłasza przetarg

  • Adres: 14-230 Zalewo, ul. Częstochowska 8
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7588377 , fax. 089 758 82 72
  • Data zamieszczenia: 2009-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zalewo
    ul. Częstochowska 8 8
    14-230 Zalewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7588377, fax. 089 758 82 72
    REGON: 51074363400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zalewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz dzieci do szkół podstawowych i gimnazjum z terenu gminy Zalewo i Iława
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na dowożeniu dzieci z terenu gminy Zalewo i Iława do szkół podstawowych i gimnazjum wraz z opieką w okresie od dnia 1 stycznia 2010r. do dnia 31 grudnia 2010r. Pod pojęciem dowożenie rozumie wyjazd ze wskazanego przez Zamawiającego miejsca, przejazd wyznaczoną trasa i przybycie do wyznaczonej szkoły w odpowiednim czasie przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych oraz odwiezienie uczniów po zajęciach. Pod pojęciem opieka rozumie się zapewnienie warunków bezpieczeństwa i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania i przejazdu dzieci autobusem z uwzględnieniem dodatkowej osoby (oprócz kierowcy) sprawującej opiekę. Wykaz tras i miejscowości, z których realizowany będzie dowóz, oraz długość tras w km oraz godzinowy rozkład dowozu zawierają załączone tabele stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ. W trakcie roku szkolnego mogą ulec zmianie godziny dowozu i odwozu. W trakcie roku szkolnego może wystąpić konieczność zmiany trasy w/g potrzeb. Nie dopuszcza się rejsowych kursów autobusowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki: 1.posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg. wzoru - załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji; 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Jednolity tekst: Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655) z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji; 3.Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Jednolity tekst: Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655) wg. wzoru - załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji; 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę; 5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawianych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8.Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych; 9.Wykaz niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia pojazdów, minimum pięć autobusów (jeden autobus 50 osobowy, cztery autobusy 40 osobowe) z ich opisem technicznym (nr rejestracyjny, rok produkcji, marka, ilość miejsc), kserokopie aktualnych badań technicznych i ubezpieczenia OC pojazdów i NW. 10.Wykaz usług wykonanych i zakończonych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie będącym przedmiotem zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4; 11.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności usługowej. 12.Parafowany i podpisany wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków wg załącznika Nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zalewo24.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach