Przetargi.pl
Dowóz dzieci do szkół na terenie gminy Garbatka-Letnisko w roku szkolnym 2009/2010.

Gmina Garbatka-Letnisko ogłasza przetarg

  • Adres: 26-930 Garbatka-Letnisko, ul. Skrzyńskich 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6210194, 6210163 w. 22 , fax. 048 6210054
  • Data zamieszczenia: 2009-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Garbatka-Letnisko
    ul. Skrzyńskich 1 1
    26-930 Garbatka-Letnisko, woj. mazowieckie
    tel. 048 6210194, 6210163 w. 22, fax. 048 6210054
    REGON: 00053193800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.e-bip.pl/garbatka-letnisko
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz dzieci do szkół na terenie gminy Garbatka-Letnisko w roku szkolnym 2009/2010.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bezpieczny i punktualny dowóz i odwóz uczniów z poszczególnych miejscowości tj. Garbatka-Letnisko, Bąkowiec, Bogucin, Brzustów, Garbatka Długa, Garbatka-Dziewiątka, Garbatka Nowa, Garbatka - Zbyczyn, Krasna Dąbrowa, Ponikwa, Molendy do szkół podstawowych i gimnazjum położonych na terenie gminy Garbatka - Letnisko: -Publicznej Szkoły Podstawowej w Bogucinie, -Zespołu Szkół Samorządowych w Garbatce-Letnisko (tj. Publicznej Szkoły Podstawowej im. Partyzantów Ziemi Kozienickiej w Garbatce - Letnisko i Publicznego Gimnazjum im. Królowej Jadwigi w Garbatce - Letnisko). W trakcie przewozu, wsiadania i wysiadania uczniowie muszą mieć zagwarantowaną przez Wykonawcę opiekę, bezpieczeństwo i ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków. Usługa winna być wykonana pojazdami spełniającym warunki do przewozu dzieci szkolnych (z ilością miejsc siedzących dostosowaną do liczby przewożonych uczniów). Liczba dowożonych uczniów - 248, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby dowożonych uczniów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a)nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, b)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, a także inne określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, d)posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca i sprzęt ubezpieczony jest od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. e)dysponują taką ilością odpowiednich jakościowo i sprawnych technicznie środków transportu, która zapewni wygodny i bezpieczny dowóz uczniów na trasach i godzinach wskazanych w projekcie Harmonogramu stanowiącego załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ, f)wykonywali w okresie ostatnich trzech lat usługi odpowiadające swoim zakresem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, b) Projekt umowy - podpisany przez Wykonawcę, c) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy, d) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed wyznaczonym terminem składania ofert), f) zaświadczenie z ZUS-u o płaceniu składek na ubezpieczenia społeczne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed wyznaczonym terminem składania ofert), g) licencja potwierdzająca uprawnienie do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego, h) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca i sprzęt jest ubezpieczony od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, i) wykaz środków transportu niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z kserokopiami dowodów rejestracyjnych pojazdów, j) wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat usług odpowiadających swoim zakresem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Uwaga: wszystkie ww. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę(y) podpisującą (e) ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-bip.pl/garbatka-letnisko
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach