Przetargi.pl
Dowóz dzieci do szkół na terenie Gmina Siennica

Gmina Siennica ogłasza przetarg

  • Adres: 05-332 Siennica, Kołbielska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 257 572 020, , fax. 257 572 095
  • Data zamieszczenia: 2020-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siennica
    Kołbielska 1
    05-332 Siennica, woj. mazowieckie
    tel. 257 572 020, , fax. 257 572 095
    REGON: 55124300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugsiennica.bip.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz dzieci do szkół na terenie Gmina Siennica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Zamówienie zostało podzielone na dwie części Część 1: „Dowóz dzieci do szkół na terenie Gmina Siennica na podstawie zakupionych biletów miesięcznych w ramach przewozów regulaminowych wraz ze sprawowaniem opieki w czasie przewozu w roku szkolnym 2020/2021”, Część 2: „Dowóz uczniów pełnosprawnych i niepełnosprawnych do szkół w Siennicy, Starogrodzie i Jgnacowie w roku szkolnym 2020/2021”, 2.2. Każdy z wykonawców może składać ofertę na obie lub jedną część2.3. Opis zamówienia Część 1 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół na terenie gminy Siennica w roku szkolnym 2020/2021 w ramach przewozów regularnych. 2. Na zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia składa się świadczenie usług w zakresie zakupu biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół na terenie Gminy Siennica we wszystkie dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2020/2021 w formie zakupu biletów miesięcznych na trasach wymienionych w załączniku nr 7 do SIWZ. 3. Usługa powinna być wykonywana w ramach prowadzonych przez Wykonawcę regularnych przewozów pasażerskich środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz innych przepisach związanych z przewozem osób. 4. Przewidywana liczba uczniów do przewożenia: łącznie osoby według zapotrzebowania na zakup biletów miesięcznych. Szczegółowy wykaz biletów dla uczniów dojeżdżających do szkół stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. 5. Miejscami docelowymi dowozu dzieci są placówki oświatowe: 1) Publiczna Szkoła Podstawowa im. Zawiszy Czarnego w Żakowie, Żaków 48A, 05-332 Siennica; 2) Publiczna Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Siennicy, ul. Latowicka 16 i ul. Mińska 38, 05-332 Siennica; 6. Zamawiający po uzgodnieniu z Wykonawcą może dokonać zmiany: ilości uczniów (zwiększenia lub zmniejszenia do 10%) przewożonych na poszczególnych trasach, zmiany godzin, tras pojazdów w trakcie realizacji zamówienia, do rezygnacji z trasy. 7. Wykonawca musi zapewnić autobusy w dobrym stanie technicznym, popartym aktualnym badaniem technicznym. 8. Wykonawca powinien dysponować odpowiednią liczbą środków transportu, która umożliwi w należyty sposób realizację zamówienia zgodnie z rozkładem jazdy i zapewnienie wolnych miejsc zgodnie z ilością zakupionych biletów miesięcznych. 9. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opiekuna w dowozie dzieci do szkół. 10. Funkcji opiekuna nie może pełnić kierowca pojazdu. 11. Opiekę nad dziećmi może sprawować osoba pełnoletnia dająca rękojmię bezpiecznego dojazdu dzieci do szkół. 12. Obowiązki opiekuna: 1) zapewnienie bezpieczeństwa dzieciom w czasie jazdy pojazdem do szkół oraz służenie pomocą dzieciom w czasie jazdy pojazdem, 2) pomoc dzieciom w czasie wsiadania i wysiadania z pojazdu i przekazanie ich osobom wyznaczonym przez dyrektora szkoły do której dowożone są dzieci, 3) opieka oraz zapewnienie bezpieczeństwa dzieciom w drodze z pojazdu do budynku szkoły oraz w drodze z budynku szkoły do pojazdu. Część 2 I. Przedmiot zamówienia obejmuje dowóz uczniów pełnosprawnych i niepełnosprawnych do szkół na trasach: 1. Trasa I: dowóz i odwóz do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Siennicy, ul. Latowicka 16: dowóz do godz. 7.50 – 5 uczniów z miejscowości Julianów i powrót ok. godz. 15.40. 2. Trasa II: dowóz i odwóz do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Starogrodzie: dowóz do godz. 7.50 - 43 uczniów (w tym 18 posiadających orzeczenia i opinie) z miejscowości: Pogorzel, Swoboda, Zglechów, Nowy Zglechów, Siennica (ul. Kołbielska, ul. Krótka, Strażacka, ul. Akacjowa), Grzebowilk, Kośminy, Nowe Zalesie, Gągolina, Majdan, Dłużew, Wólka Dłużewska, Ptaki, Żaków, Świętochy, Strugi Krzywickie, Nowy Starogród, Starogród – droga główna prowadząca do Starogrodu i powrót ok. godz. 14.30. 3. Trasa III: dowóz i odwóz do Zespołu Szkół Specjalnych im. Janiny Porazińskiej w Ignacowie: dowóz do godz. 7.50 - 12 uczniów posiadających orzeczenia z miejscowości: Nowa Pogorzel (ul. Świerkowa), Nowodwór, Kąty, Siennica (ul. Ogrodowa, ul. Akacjowa, ul. Strażacka, ul. Kołbielska), Wojciechówka, Nowy Starogród i powrót ok. godz. 15.00 II. Obowiązki Wykonawcy: 1) Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia pojazdu w środki łączności (np. telefon komórkowy), 2) Pojazd używany do transportu dzieci pełnosprawnych i niepełnosprawnych musi być przystosowany do ich przewozu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2020.110), oraz w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019.2140.) 3) Wykonawca winien zatrudniać kierowców do ww. przedmiotu zamówienia o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, 4) Wykonawca zapewnia bezpieczeństwo, bezawaryjność i punktualność oraz opiekę nad dziećmi w ramach przedmiotu zamówienia (w tym świadczenie pomocy dzieciom i opiekunowi w zależności od zgłoszonych potrzeb, np. wejście/wyjście dzieci z pojazdu), 5) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków transportu dzieci i ich opiekuna oraz zobowiązuje się do ubezpieczenia pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków i poniesienia związanych z tym kosztów, 6) Wykonawca odpowiada za opiekę oraz bezpieczeństwo dzieci w drodze z pojazdu do budynku szkoły oraz w drodze z budynku szkoły do pojazdu, 7) W sytuacjach awaryjnych Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia transportu zastępczego dla dzieci pełnosprawnych i niepełnosprawnych przystosowanego do ich przewozu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2020.110), oraz w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019.2140.) 8) Wykonawca winien współpracować z Zamawiającym w zakresie przedmiotu zamówienia, 9) Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia opiekunów w dowozie, 10) Funkcji opiekuna nie może pełnić kierowca pojazdu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w przypadku składnia ofert na część I w wysokości 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) w przypadku składnia ofert na część II w wysokości 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 06 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 58). (Dotyczy części I i II)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.14. Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, b) oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ, c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, d) w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia) e) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. f) wyciąg ze świadectwa homologacji, certyfikat zgodności, dowód rejestracyjny.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach