Przetargi.pl
Dowóz dzieci do placówek oświatowych wraz z opiekunem na terenie gminy Lubomierz w roku szkolnym 2019/2020 i 2020/2021 na podstawie zakupu biletów miesięcznych

Gmina Lubomierz ogłasza przetarg

  • Adres: 59-623 Lubomierz, Plac Wolności 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 833 166 , fax. 757 833 167
  • Data zamieszczenia: 2019-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubomierz
    Plac Wolności 1
    59-623 Lubomierz, woj. dolnośląskie
    tel. 757 833 166, fax. 757 833 167
    REGON: 23082165800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lubomierz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz dzieci do placówek oświatowych wraz z opiekunem na terenie gminy Lubomierz w roku szkolnym 2019/2020 i 2020/2021 na podstawie zakupu biletów miesięcznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi transportowej, polegającej na przewozie (dowozie i odwozie) dzieci i młodzieży do placówek oświatowych na terenie Gminy lubomierz w roku szkolnym 2019/2020 i 2020/2021 (tj. szacunkowo po 190 dni). Zamawiający zastrzega sobie możliwość dysponowania autokarami w razie zmiany planów rozkładu jazdy (dowozów). Wszelkie uzgodnienia organizacyjne dotyczące przywozu i odwozu dzieci, młodzieży oraz harmonogram kursów ustalone będą po zatwierdzeniu planu zajęć przez dyrektorów szkół. Przewóz dzieci i ich opiekunów będzie się odbywał we wszystkie dni prowadzenia zajęć dydaktycznych z wyłączeniem wszystkich dni wolnych od nauki w roku szkolnym 2019/2020 i 2020/2021 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dowozy i odwozy miesięczne, wg harmonogramu kursów dla niżej wymienionej liczby uczniów 1) w roku 2019/20: - na trasie długości 4- 6 km – 149 uczniów, - na trasie długości 7-9 km – 51 uczniów, - na trasie długości 10- 12 km – 19 uczniów, - na trasie długości 13-15 km – 7 uczniów. 2) w roku 2020/21: - na trasie długości 4- 6 km – 138 uczniów, - na trasie długości 7-9 km – 50 uczniów, - na trasie długości 10- 12 km – 23 uczniów, - na trasie długości 13-15 km – 6 uczniów. Wg następujących tras: a) Dowóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych: Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Lubomierz Według tras: 1) Pasiecznik – Janice – Zalesie –Wojciechów – Milęcice - Lubomierz 2) Chmieleń - Lubomierz 3) Pokrzywnik – Maciejowiec – Wojciechów - Lubomierz 4) Oleszna Podgórska - Lubomierz 5) Radoniów – Lubomierz 6) Oleszna Podgórska - Lubomierz b) Dowóz dzieci i młodzieży do placówki oświatowej: Szkoły Podstawowej w Pławnej Według tras: 1) Wojciechów- Golejów – Pławna Dolna – Pławna (szkoła) 2) Lubomierz - Pławna Górna – Pławna (szkoła) 3. Liczba uczniów o której mowa w punkcie 2 jest ilością szacowaną na potrzeby określenia wartości zamówienia. Zamawiający informuje, że podstawą do rozliczenia będzie wartość jednostkowa brutto biletu miesięcznego. Zamawiający informuje, że ilość osób na poszczególnych długościach tras będzie się wahać w zależności od ilości osób korzystających z dojazdów w następujący sposób: w roku szkolnym 2019/2020 - na trasie długości 4- 6 km – 139-159 ilości uczniów (planowanych 149 uczniów), - na trasie długości 7-9 km – 45 – 60 ilości uczniów (planowanych 51 uczniów), - na trasie długości 10- 12 km – 17-22 ilości uczniów (planowanych 19 uczniów), - na trasie długości 13-15 km – 6-8 ilości uczniów (planowanych 7 uczniów). w roku szkolnym 2020/2021 - na trasie długości 4- 6 km – 148-168 ilości uczniów (planowanych 138 uczniów), - na trasie długości 7-9 km – 60 – 70 ilości uczniów (planowanych 50 uczniów), - na trasie długości 10- 12 km – 21-25 ilości uczniów (planowanych 23 uczniów), - na trasie długości 13-15 km – 5-7 ilości uczniów (planowanych 6 uczniów). 4.Szczegóły organizacji tras dowozu dzieci Przed rozpoczęciem roku szkolnego (co najmniej na 7 dni przed rozpoczęciem roku szkolnego) Wykonawca ustali w uzgodnieniu z Zamawiającym projekt rozkładu jazdy (godziny przyjazdu i odjazdu z poszczególnych przystanków na wyznaczonej trasie). Docelowy rozkład jazdy zostanie ustalony w terminie do 29 września 2019r. na rok szkolny 2019/2020 i do 29 września 2020r. na rok 2020/2021. Zamawiający ma możliwość zmiany przebiegu trasy, przystanków, liczby dzieci, zmiany docelowej szkoły lub placówki oświatowej. Ponadto Zamawiający w trakcie roku szkolnego może żądać zmiany rozkładu jazdy, jeśli będzie to podyktowane zmianami w organizacji placówek oświatowych (m.in. skrócenie zajęć lekcyjnych, wprowadzenie dodatkowych zajęć, organizacja zajęć w sobotę w zamian za inny dzień tygodnia). O planowanych zmianach Zamawiający poinformuje Wykonawcę z, co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem. Zmiany rozkładu jazdy nie będą wpływały na całkowitą cenę przewozu przedmiotu zamówienia. 5. Dodatkowe informacje Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być realizowane poprzez świadczenie usług o odpowiednim standardzie, odpowiednimi środkami transportu zapewniającymi bezpieczeństwo przejazdu uczniów. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej liczby pojazdów do realizacji zadania zgodnie z określonymi trasami i czasem dowozu, zapewniając odpowiednią ilość miejsc siedzących przewożonym uczniom i ich opiekunom do placówek oświatowych. Wykonawca zapewnienia opiekę nad dowożonymi uczniami (zatrudnienie opiekunów). W przypadku awarii Wykonawca zapewnia pojazd zastępczy. Zapewnienie pojazdu zastępczego pozostaje bez wpływu na końcowe wynagrodzenie Wykonawcy za realizację zamówienia. Jednakże pojazd zastępczy musi odpowiadać standardowi pojazdów/autobusów wskazanych w punkcie 11 SIWZ. 6. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3 a ustawy pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - Kierowcy środków transportu Więcej informacji dotyczących obowiązku zatrudnienia na umowę o pracę w punkcie 4.8.3 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że : posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub międzynarodowego zarobkowego przewozu osób autokarem lub autobusem
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; Pełnomocnictwo do reprezentowania, jeżeli ofertę złoży osoba upełnomocniana; Zobowiązanie podmiotu do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach