1. Trasy dowozu:
Trasa 1 (dojazd): Świdnik Duży - Wólka - Turka - Wólka - Pliszczyn - maks. 29 km z dojazdem spod gimnazjum (3 kursy w godzinach rannych jednym autobusem o minimalnej liczbie miejsc siedzących 54)
Trasa 1 (powrót): Pliszczyn - Wólka - Turka - Wólka - Świdnik Duży - maks. 29 km z dojazdem do gimnazjum (3 kursy w godzinach popołudniowych jednym autobusem o minimalnej liczbie miejsc siedzących 54)
Trasa 2 (dojazd): Łuszczów - Bystrzyca - Sobianowice - Łysaków - Pliszczyn - maks. 34km z dojazdem spod gimnazjum (3 kursy w godzinach rannych jednym autobusem o minimalnej liczbie miejsc siedzących 49)
Trasa 2 (powrót): Pliszczyn - Łysaków - Sobianowice - Bystrzyca - Łuszczów - maks. 34km z dojazdem do gimnazjum (3 kursy w godzinach popołudniowych jednym autobusem o minimalnej liczbie miejsc siedzących 49)
Przebieg tras dowozu zobrazowany jest na mapce będącej załącznikiem do specyfikacji siwz. Sugerowane jest aby wykonawca utworzył regularne linie przewozowe z uwzględnieniem powyższych tras. Godziny odjazdów i przystanki należy uzgodnić z dyrektorem gimnazjum.
2.Stopień zapełnienia miejsc w autobusie nie jest jednakowy dla poszczególnych kursów ponieważ:
- Trasa 1 - Podczas pierwszej porannej trasy jako pierwsza wsiada opiekunka przy ul. Mełgiewskiej (pierwsza poranna trasa może zaczynać się przy ul. Mełgiewskiej), a podczas ostatniej popołudniowej trasy jako ostatnia wysiada opiekunka w Wólce (ostatnia popołudniowa trasa może kończyć się w Wólce). Z tego powodu średnia długość trasy, na której przewożeni są uczniowie i opiekunowie wynosi około 166 km dziennie.
- Trasa 2 - Podczas pierwszej porannej trasy jako pierwsza wsiada opiekunka w Turce (pierwsza poranna trasa może zaczynać się w Turce), a podczas ostatniej popołudniowej trasy jako ostatnia wysiada opiekunka w Turce (ostatnia popołudniowa trasa może kończyć się w Turce).
Przystanek Łuszczów-Nowiny obsługiwany jest minimum 2 razy dziennie (1 dowóz i 1 powrót), a przystanek Bystrzyca obsługiwany jest minimum 4 razy dziennie (2 dowozy i 2 powroty)Z tego powodu średnia długość trasy, na której przewożeni są uczniowie i opiekunowie wynosi około 166km dziennie.
- Liczba dzieci dla poszczególnych kursów zależy od planu lekcji ustalonego w momencie rozpoczęcia roku szkolnego.
3. Usługa obejmuje przewóz około 211 osób (uczniowie i opiekunowie wyznaczeni przez szkoły), z zastrzeżeniem możliwości zmiany tej liczby o 10%.
4. Listę uczniów uprawnionych do przewozu z każdej szkoły, przekazywać będzie do Wykonawcy co miesiąc Zamawiający, najpóźniej do dnia 20-ego miesiąca poprzedzającego, (za wyjątkiem pierwszego miesiąca, w którym mogą wystąpić opóźnienia organizacyjne).
5. Na podstawie list, o których mowa w punkcie poprzednim Wykonawca sprzeda i przekaże Zamawiającemu imienne bilety miesięczne uprawniające uczniów do przewozu, najpóźniej do dnia 25 m-ca poprzedzającego, (za wyjątkiem pierwszego miesiąca, w którym mogą wystąpić opóźnienia organizacyjne).
6. W przypadku pierwszego miesiąca świadczenia usługi listy uczniów oraz bilety mogą zostać przekazane później niż w terminach określonych w poprzednich punktach.
7. Wykonawca zapewnia stały dowóz dzieci w dni odbywającej się nauki szkolnej.
8. Wymienione powyżej linie przewozowe przeznaczone będą w pierwszej kolejności dla dzieci dojeżdżających do szkoły i ich opiekunów, a wykonawca zapewni dla nich miejsca siedzące (oparcia siedzeń z zagłówkami).
9. Kursy muszą odbywać się jednocześnie na trasie 1 i trasie 2.
10. Godziny kursów muszą być uzgodnione z dyrektorem gimnazjum.
11. Kursy nie mogą być odwołane.
12. Dodatkowo Wykonawca zapewnia dowóz dzieci w uzasadnionych przypadkach ( np. odpracowywanie dnia wolnego, choinka lub inne uroczystości szkolne, wyjazd do kina itp.) za dodatkową opłatą wg stawki za 1 km ustalonej z dyrektorem szkoły.
13. Autobusy dowożące dzieci muszą być wyposażone w opony zachowujące dobre właściwości jezdne nawet na ośnieżonej nawierzchni, a rok produkcji autobusów nie może być starszy niż 1993. Autobusy muszą posiadać układ przeciw blokowaniu hamulców ABS. Oparcia siedzeń muszą być wyposażone w zagłówki, przy czym zagłówek nie musi być oddzielny - mogą to być wysokie oparcia stanowiące razem zagłówkiem jednolitą całość. Niedopuszczalne jest wykorzystywanie do przewozów tak zwanych autobusów miejskich.
14. Minimalna liczba miejsc siedzących w autobusie musi wynosić co najmniej 54 (trasa I) i 49 (trasa II), co oznacza, że liczba pasażerów nigdy nie przekroczy powyższych ilości. W przypadku mniejszej liczby uczniów podczas danego kursu wynikającej z planu lekcji, dopuszczalne jest wykorzystanie przez wykonawcę mniejszego autobusu spełniającego wszystkie pozostałe kryteria.
15. Trasy przewozu biegną po drogach asfaltowych. Część z tych dróg ma znacznie zużytą nawierzchnię. W okresie zimowym może dochodzić do niewielkiego zawiewania jezdni pomiędzy jednym, a drugim odśnieżaniem. W okolicy Pliszczyna występują znaczne nachylenia jezdni (stromy podjazd) i liczne zakręty utrudniające jazdę szczególnie zimą. Wykonawca musi zaoferować autobusy pokonujące bez problemów takie przeszkody.
Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej ani ustanowienie dynamicznego systemu zakupów
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną