Przetargi.pl
Dowóz do szkół uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Pokój z zapewnieniem im opieki w czasie przewozu w roku szkolnym 2009/2010

Gmina Pokój ogłasza przetarg

  • Adres: 46-034 Pokój, ul. Sienkiewicza 8
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4693085 , fax. 077 4693085
  • Data zamieszczenia: 2009-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pokój
    ul. Sienkiewicza 8 8
    46-034 Pokój, woj. opolskie
    tel. 077 4693085, fax. 077 4693085
    REGON: 00055034400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminapokoj.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz do szkół uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Pokój z zapewnieniem im opieki w czasie przewozu w roku szkolnym 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ogólna charakterystyka przedmiotu zamówienia: - całość usługi może być wykonywana tylko przez jednego Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu i z którym zostanie zawarta umowa (z uwagi na szczególny charakter usługi Zamawiający nie dopuszcza podwykonawców), - Wykonawca zapewni opiekunów dla przewożonych uczniów na poszczególnych trasach, - koszty dojazdu do miejsca rozpoczęcia pracy i zjazdu po zakończeniu pracy ponosi Wykonawca, - z przewozów objętych zamówieniem mogą korzystać wyłącznie dzieci wskazane przez Zamawiającego, - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres zawiera załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341150006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: N/D
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają wymagania określone art. 58 ustawy z dnia 20 czerwca 2005 r. prawo o ruchu drogowym Dz. U. Nr 108, poz. 908 z późn zm., b) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, c) są uprawnieni do występowania w obrocie gospodarczym zgodnie z wymogami przepisów ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej Dz. U. z 2007r. Nr 155, poz. 1095 z późn. zm.. d) posiadają aktualne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadania mienia - w zakresie przewozu osób na terenie kraju. Ubezpieczenie musi obejmować szkodę na osobie (szkody będące następstwem śmierci, uszkodzenia ciała lub rozstroju zdrowia), Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów lub oświadczeń (spełnia albo nie spełnia), wymienionych w pkt. 9. SIWZ. Komisja przetargowa na podstawie złożonych dokumentów, oceni czy Wykonawca spełnia warunki przedstawione powyżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymagania określone art. 58 ustawy z dnia 20 czerwca 2005 r. prawo o ruchu drogowym /Dz. U. Nr 108, poz. 908 z późn zm./, (wg zał. nr 3) b) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, (wg zał. nr 3) c) oświadczenie Wykonawcy, że posiada aktualne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadania mienia - w zakresie przewozu osób na terenie kraju. Ubezpieczenie musi obejmować szkodę na osobie (szkody będące następstwem śmierci, uszkodzenia ciała lub rozstroju zdrowia), (wg zał. nr 3) d) aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminapokoj.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach