Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy w Wałbrzychu ogłasza przetarg
- Adres: 58-306 Wałbrzych, ul. Ogrodowa
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 74 88-66-500 , fax. 74 88-66-509
- Data zamieszczenia: 2019-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy w Wałbrzychu
ul. Ogrodowa 5b
58-306 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
tel. 74 88-66-500, fax. 74 88-66-509
REGON: 89112930100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dwup.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dotyczy zamówienia na wykonanie systemów wystawienniczych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie projektów graficznych, wykonanie i dostawa do Filii DWUP we Wrocławiu tekstylnych systemów wystawienniczych wielokrotnego użytku ( typ I – stojak reklamowy, typ II – ścianka łukowa), na potrzeby działań informacyjno – promocyjnych, prowadzonych przez DWUP w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Celem usługi jest promocja działań realizowanych w województwie dolnośląskim w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, wdrażanego przez Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy. 3. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach Projektu „Pomoc techniczna PO WER dla Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy na lata 2019-2020” i jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) przygotowanie min. 3 projektów graficznych dla materiału typu I oraz typu II; b) umieszczenie na materiałach nadruku wymaganego przez Zamawiającego; c) dostawę gotowych materiałów do siedziby Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39133000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty –stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2) formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ. 3) oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 3 SIWZ, a oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, które jest składane w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP tj. informacji z otwarcia ofert, 4) dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy, jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik - dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika, z którego powinien wynikać zakres umocowania. Pełnomocnictwo powinno być dołączone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Niezłożone lub wadliwe pełnomocnictwo podlega uzupełnieniu na warunkach określonych w art. 26 ust. 3 a ustawy p z p. 6) Zamawiający zaleca wykorzystanie formularzy stanowiących integralną część niniejszej SIWZ. Dopuszcza się złożenie w ofercie formularzy opracowanych przez Wykonawcę, pod warunkiem jednak, że ich treść będzie odpowiadać wymaganiom Zamawiającego określonym w SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną