Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania - Łódź Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 91-842 Łódź, ul. Tokarzewskiego 2
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6160209 , fax. 042 6160751
- Data zamieszczenia: 2009-08-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania - Łódź Sp. z o.o.
ul. Tokarzewskiego 2 2
91-842 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6160209, fax. 042 6160751
REGON: 47079708100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpolodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dotyczy: przetargu nieograniczonego na dostawę drutu stalowego w kręgach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia (kod CPV: 44300000-3) są sukcesywne dostawy drutu miękkiego ze stali niskowęglowej gatunku C4D, o przekroju 3,1 mm, wytrzymałości 340 - 400 N/mm2, wykonanego wg PN-67/M-80026. Drut jest przeznaczony do belowania odpadów w sortowni odpadów. Drut ma być dostarczany w kręgach o wymiarach: średnica wewnętrzna ok. 300 mm, średnica zewnętrzna 450 - 500 mm, szerokość (wysokość) 150 mm. Powierzchnia drutu (na obwodzie) powinna być nasączona olejem. Całkowita, maksymalna wielkość zamówienia w ciągu roku wynosi 25 ton, z tym, że może ulec zmniejszeniu o 40%. W przypadku zmniejszenia ilości wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 443000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Dostarczany drut musi być wykonany ze stali zgodnie z normą PN-EN 10016-1/2 Dostarczany drut musi posiada odpowiednie właściwości mechaniczne i być wykonany zgodnie z normą PN-67/M-80026
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać: 1. Formularz oferty, wg załączonego do specyfikacji wzoru (zał. nr 1). 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w związku z art. 22 i 24 prawa zamówień publicznych, wg załączonego do Specyfikacji wzoru nr 2. 3. Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Atest producenta stali walcowanej przeznaczonej do produkcji drutu, z którego ma wynikać gatunek stali i wykonanie zgodne z normą PN-EN 10016-1/2 . 5. Atest producenta drutu potwierdzający, że oferowany drut posiada odpowiednie właściwości mechaniczne i jest wykonany zgodnie z normą PN-67/M-80026. 6. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpolodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną