Przetargi.pl
Dotyczy: dostawy transportem samochodowym wykonawcy ziemi z wykopów do formowania obwałowań kwater Składowiska Balastu

Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania - Łódź Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 91-842 Łódź, ul. Tokarzewskiego 2
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6160209 , fax. 042 6160751
  • Data zamieszczenia: 2009-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania - Łódź Sp. z o.o.
    ul. Tokarzewskiego 2 2
    91-842 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6160209, fax. 042 6160751
    REGON: 47079708100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpolodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dotyczy: dostawy transportem samochodowym wykonawcy ziemi z wykopów do formowania obwałowań kwater Składowiska Balastu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa spulchnionej ziemi z wykopów transportem samochodowym - łącznie z czynnościami załadunku i rozładunku, w ilości maksymalnej 20 000 Mg., we wskazane miejsca formowania obwałowań kwater na terenie Składowiska Balastu. Ziemia, o której mowa, powinna być wolna od zanieczyszczeń radioaktywnych, chemicznych, ropopochodnych i niebezpiecznych ( papa, lepik, eternit, smoła , materiały formierskie i rdzeniowe z odlewni oraz asfaltobeton i asfalt lany), bez domieszek gruzu, szkła, plastiku i gliny oraz fekalii.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta składana przez wykonawcę musi być zabezpieczona wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Dysponują przynajmniej 3 samochodami ciężarowymi samowyładowczymi o wydajności min. 15 ton. 2. Posiadają licencję na wykonywanie transportu drogowego rzeczy jeżeli nie wskazują podwykonawcy, który będzie wykonywać usługę transportu. 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 1. Formularz oferty, wg załączonego do specyfikacji wzoru (zał. nr 1). 2. Dowód wpłaty wadium. 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w związku z art. 22 i 24 prawa zamówień publicznych, wg załączonego do Specyfikacji wzoru (zał. nr 2). 4. Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Licencja na wykonywanie transportu drogowego rzeczy, jeżeli wykonawca nie wskazuje podwykonawcy, który będzie wykonywać usługę transportu. 10. Wykaz sprzętu transportowego jakim dysponuje wykonawca wraz z potwierdzonymi kserokopiami dowodów rejestracyjnych. 11. Wypełnione i podpisane przez wykonawców występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum) pełnomocnictwo dla wykonawcy wiodącego (lidera).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpolodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną