Przetargi.pl
Dotyczy: Dostawa fabrycznie nowego z 2014 r. analogowo-cyfrowego aparatu RTG do zdjęć kostno-płucnych z wyposażeniem i oprogramowaniem dla Obwodu Lecznictwa Kolejowego w Przemyślu Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej, ul. Sportowa 6, 37 700 Przemyśl.

Obwód Lecznictwa Kolejowego w Przemyślu SPZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Sportowa 6
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-16 6751136 , fax. 0-16 6751138
  • Data zamieszczenia: 2014-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Obwód Lecznictwa Kolejowego w Przemyślu SPZOZ
    ul. Sportowa 6 6
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 0-16 6751136, fax. 0-16 6751138
    REGON: 01064772200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dotyczy: Dostawa fabrycznie nowego z 2014 r. analogowo-cyfrowego aparatu RTG do zdjęć kostno-płucnych z wyposażeniem i oprogramowaniem dla Obwodu Lecznictwa Kolejowego w Przemyślu Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej, ul. Sportowa 6, 37 700 Przemyśl.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dotyczy: Dostawa fabrycznie nowego z 2014 r. analogowo-cyfrowego aparatu RTG do zdjęć kostno-płucnych z wyposażeniem i oprogramowaniem dla Obwodu Lecznictwa Kolejowego w Przemyślu Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej, ul. Sportowa 6, 37 700 Przemyśl. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego dostawy fabrycznie nowego nie starszego niż z 2014 r., analogowo-cyfrowego aparatu RTG do zdjęć kostno- płucnych z wyposażeniem i oprogramowaniem. 2. Zamówienie obejmuje dostawę, rozładunek, montaż i uruchomienie sprzętu. Koszty, ryzyko oraz środek transportu Wykonawcy. 3. Aparat zamontowany na kolumnie, wyposażony w stół ruchomy, podnoszony lub nie z zakresem ruchów wzdłużnych i poprzecznych. Przedmiot Zamówienia obejmuje aparat RTG, stację akwizycyjną technika, stację diagnostyczną (opisową), oprogramowanie stacji diagnostycznej opisowej. Wykonanie prac konserwacyjnych w pomieszczeniu (uzupełnienie wykładziny podłogowej). Wykonanie niezbędnych robót instalacyjnych dotyczących sieci elektrycznej oraz wykonanie pomiarów ochronnych elektrycznych i przekazanie protokołu Zamawiającemu. Demontaż i utylizacja starego aparatu RTG, przekazanie Zamawiającemu karty przekazania odpadu. Wykonanie testów akceptacyjnych i uzyskanie na podstawie upoważnienia Zamawiającego wymaganego odbioru przez Podkarpackiego Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego. Uruchomienie systemu obrazowania RTG, przeszkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego. 4. Pracownia RTG Zamawiającego jest pracownią czynną, zlokalizowaną na I piętrze budynku przychodni, wyposażoną w osłony stałe. Zamawiający nie przewiduje konieczności zmiany osłon. Według wiedzy Zamawiającego nie ma konieczności zmiany osłon stałych w sytuacji, gdy nowy aparat posiada parametry techniczne zbliżone do aparatu SIRESKOP CX; jednakże w przypadku braku możliwości uzyskania pozytywnej decyzji dopuszczającej aparat do użytkowania z powodu konieczności zaprojektowania i wykonania osłon stałych - ewentualna konieczność zmiany osłon stałych na koszt wykonawcy. Montaż nowego aparatu w miejscu zamontowania aparatu SIRESKOP CX. Podłączenie do istniejącej sieci elektrycznej. 5. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wszystkie dokumenty dotyczące przedmiotu Zamówienia w języku polskim. Instrukcje obsługi aparatu RTG Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w formie papierowej i elektronicznej na nośnikach cyfrowych. 6. W związku z faktem, że wynagrodzenie Wykonawcy będzie miało charakter ryczałtowy - Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w terminie uzgodnionym telefonicznie z Wykonawcą. 7. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia został określony w załączniku nr 1 i 1/1, 2 i 6 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331110001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koszt roboczogodziny serwisu pogwarancyjnego w 2 kolejnych latach po zakończeniu okresu gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olkprzemysl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach