Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy w Wałbrzychu ogłasza przetarg
- Adres: 58-306 Wałbrzych, ul. Ogrodowa
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 74 88-66-500 , fax. 74 88-66-509
- Data zamieszczenia: 2019-04-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy w Wałbrzychu
ul. Ogrodowa 5b
58-306 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
tel. 74 88-66-500, fax. 74 88-66-509
REGON: 89112930100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dwup.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dot. wykonania i dostawy materiałów informacyjno-promocyjnych i poligraficznych do Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy, z podziałem na dwa zadania. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Opis przedmiotu zamówienia w zadaniu nr 1: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu oraz dostawie materiałów promocyjnych w związku z realizacją spotkań informacyjnych, targów pracy, konferencji, seminariów oraz rekrutacji w ramach EURES i EURES-TriRegio. Zamówienie realizowane w celu rozpowszechnienia usług i działań organizowanych w ramach sieci EURES na rzecz poszukujących pracy, bezrobotnych, pracodawców i instytucji rynku pracy. Zamówienie obejmuje materiały promocyjno-informacyjne, które będą stanowiły wyposażenie stoisk na targach pracy, uczestników szkoleń (kadra zarządzająca DWUP i PUP, doradcy EURES z Polski oraz z partnerstwa EURES-TriRegio, pracownicy PUP), konferencji i seminariów organizowanych w ramach EURES oraz EURES-TriRegio. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i warunkami jego realizacji stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 2. Opis przedmiotu zamówienia w zadaniu nr 2: Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z wykonaniem i dostawą wizytówek wg załączonego projektu dla pracowników Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy na potrzeby Centrów Informacji i Planowania Kariery Zawodowej. Celem wykonania zamawianej usługi jest informacja i promowanie poradnictwa zawodowego wśród osób bezrobotnych, poszukujących pracy, partnerów rynku pracy, uczestników wydarzeń, których organizatorem lub współorganizatorem jest DWUP, w tym Centra Informacji i Planowania Kariery Zawodowej. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i warunkami jego realizacji stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty –stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ odpowiednio do zadania na które składana jest oferta. 2) formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ odpowiednio do zadania na które składana jest oferta. 3) oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 3 Rozdz. III SIWZ, z zastrzeżeniem pkt.3.5. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, które jest składane w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP tj. informacji z otwarcia ofert, 4) dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy, jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik - dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika, z którego powinien wynikać zakres umocowania. Pełnomocnictwo powinno być dołączone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 1.6. Zamawiający zaleca wykorzystanie formularzy stanowiących integralną część niniejszej SIWZ. Dopuszcza się złożenie w ofercie formularzy opracowanych przez Wykonawcę, pod warunkiem jednak, że ich treść będzie odpowiadać wymaganiom Zamawiającego określonym w SIWZ. 1.7.W przypadku złożenia pełnomocnictwa, dokument ten winien być złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Niezłożone lub wadliwe pełnomocnictwo podlega uzupełnieniu na warunkach określonych w art. 26 ust. 3 a ustawy p z p. 1.8.Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści SIWZ. 1.9. Oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 27.07.2016r w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Dz. U. z 2016r, poz. 1126) dalej zwanym rozporządzeniem, dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22 a ustawy PZP oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 1.10.Zastrzeżona forma drogi elektronicznej lub faksu nie dotyczy dokumentów, które będą podlegały ewentualnemu uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust 3 i 3a ustawy Pzp. Dokumenty, do których ewentualnego uzupełnienia będą wzywani Wykonawcy, podlegają złożeniu w formie określonej w § 14 rozporządzenia Ministra Rozwoju Dz. U z 2016 poz.1126 w wyznaczonym terminie. Niezłożenie uzupełnianych dokumentów w wymaganej przepisami powołanego rozporządzenia formie pisemnej w wyznaczonym do tego terminie – skutkować będzie uznaniem przez Zamawiającego, iż nie doszło do ich terminowego złożenia. 1.11. Inne niż oświadczenia dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę, podmiot na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega, podwykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- SZP/242-032/2024_Wykonanie projektów i dostawa materiałów promocyjnych dla Wydziału Elektroniki, Fotoniki i Mikrosystemów Politechniki Wrocławskiej.
Dodano: 2024-04-08 - Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie gadżetów promujących Wrocław
Dodano: 2024-03-27 - Dostawa materiałów prewencyjnych dla KMP Wrocław
Dodano: 2023-09-21 - Dostawa materiałów prewencyjnych dla Komendy Powiatowej Policji w Lubinie
Dodano: 2023-05-02 - Zakup wraz z dostawą materiałów informacyjno-promocyjnych
Dodano: 2023-04-19 - Ścieżka dydaktyczna pn.: ”Przygoda z bartnictwem i pszczelarstwem” wraz z wiatami edukacyjnymi w Leśnictwie Różanka
Dodano: 2023-03-06 - Dostawa materiałów prewencyjnych dla CBŚP i KPP w Lubinie
Dodano: 2022-11-14 - Dostawa materiałów promocyjnych realizowana w ramach projektu pt. „Integracja dla bezpieczeństwa – współpraca międzynarodowa w zakresie praw podstawowych”
Dodano: 2022-11-03 - ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW INFORMACYJNO-PROMOCYJNYCH - II postępowanie
Dodano: 2022-10-13 - Dostawa materiałów promocyjnych obrandowanych logotypem Dolnego Śląska
Dodano: 2022-08-05