Powiat Lipnowski ogłasza przetarg
- Adres: 87-600 Lipno, ul. Sierakowskiego
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 542 872 039 , fax. 542 872 039
- Data zamieszczenia: 2018-03-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Lipnowski
ul. Sierakowskiego 10 B
87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 542 872 039, fax. 542 872 039
REGON: 91086972000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.lipnowski.powiat.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dot. projektu numer: RPKP.06.01.02-04-0006/16 pn.: „Budowa dwóch budynków przeznaczonych na całodobową opiekę i wychowanie dla dzieci i młodzieży na działkach o numerach ewidencyjnych nr 1874/7 i nr 1874/16 położonych przy ul. Okrzei i Platanowej w obrębie ewidencyjnym nr 8 Miasta Lipna wraz z wyposażeniem” realizowany w ramach: Osi priorytetowej 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry, Działanie 6.1 Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną, Poddziałanie 6.1.2 Inwestycje w infrastrukturę społeczną, Schemat: Placówki opiekuńczo-wychowawcze i rodzinne domy dziecka, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Budowa dwóch budynków przeznaczonych na całodobową opiekę i wychowanie dla dzieci i młodzieży na działkach o numerach ewidencyjnych nr 1874/7 i nr 1874/16 położonych przy ul. Okrzei i Platanowej w obrębie ewidencyjnym nr 8 Miasta Lipna wraz z wyposażeniem – dostawa mebli. Projekt realizowany w ramach projektu pod nazwą: „Budowa dwóch budynków przeznaczonych na całodobową opiekę i wychowanie dla dzieci i młodzieży na działkach o numerach ewidencyjnych nr 1874/7 i nr 1874/16 położonych przy ul. Okrzei i Platanowej w obrębie ewidencyjnym nr 8 Miasta Lipna wraz z wyposażeniem” nr RPKP.06.01.02-040006/16 realizowany w ramach: Osi priorytetowej: 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry, Działanie 6.1 Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną, Poddziałanie 6.1.2 Inwestycje w infrastrukturę społeczną, Schemat: Placówki opiekuńczo-wychowawcze i rodzinne domy dziecka, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. 3.1. Przedmiot Zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, wniesienie i montaż mebli, których specyfikacja techniczna znajduje się w załącznikach nr 1 i 2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 części: część I – meble wolnostojące – załącznik nr 1 część II – meble do zabudowy na wymiar – pracownia obsługi gości - załącznik nr 2 W załączniku nr 7 Zamawiający przedstawił wizualizację zabudowy kuchennej. W wizualizacji nie ujęto zlewu (wymagany przez Zamawiającego), który to powinien znajdować się w szafce pod oknem – po prawej stronie od zmywarki. UWAGA! Wymiary podane w specyfikacji technicznej są podane na podstawie dokumentacji technicznej i mogą się różnić od rzeczywistych danych stąd Zamawiający, po uprzednim kontakcie telefonicznym ze strony Wykonawcy, udostępni pomieszczenia w celu dokonania fachowych oględzin. UWAGA! Okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego (nie punktowany) na wszystkie elementy wyposażenia opisanego w załącznikach 1 i 2 to 24 miesiące liczone od dnia przekazania wyposażenia protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli i wyposażenia do budynków Placówki Opiekuńczo – Wychowawczej w Lipnie (87-600) położonych przy ulicy Platanowej 2 - 4 w Lipnie oraz ich rozładunek, wniesienie, złożenie i zamontowanie. UWAGA! Budynki spod ww. adresu nie są jeszcze wykorzystywane do pracy i nie posiadają oddelegowanej do nich obsługi (pustostany) w związku z czym ze względów organizacyjnych i logistycznych (brak pomieszczeń magazynowych) Zamawiający WYMAGA od Wykonawcy, który wygra i będzie realizował zadanie aby ten informował o dostawach elementów mebli lub całych mebli co najmniej jeden dzień roboczy przed przewidzianą dostawą. Zamawiający NIE DOPUSZCZA wysyłania elementów mebli lub całych mebli za pośrednictwem firm kurierskich oraz operatorów pocztowych. Jest to podyktowane dbałością o zachowanie wysokiej jakości dostaw i bezproblemowej realizacji zadania, ponieważ meble jak ich elementy składowe (blaty itp.) są najczęściej przedmiotami wielkogabarytowymi, ciężkimi, które łatwo zarysować, uszkodzić w związku z czym Zamawiający chce aby Wykonawca brał pełną odpowiedzialność za transport i ROZŁADUNEK przedmiotów zamówienia. UWAGA! Wykonawca zobowiązany jest zgłosić Zamawiającemu gotowość odbioru ostatecznego przedmiotu zamówienia nie później niż na 2 dni przed jego planowanym dokonaniem. Odbiór ostateczny nastąpi najpóźniej w ostatnim dniu realizacji umowy, określonym w §4 ust 1 umowy zawartej między stronami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: część I – meble wolnostojące – załącznik nr 1: 1.000,00 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100) część II – meble do zabudowy na wymiar – pracownia obsługi gości - załącznik nr 2: 1.000,00 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100) Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j Dz. U. z 2018 r. poz. 110). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego, które znajduje się w Banku Spółdzielczym w Lipnie: Nr rachunku: 39 9542 0008 2012 0021 0513 0005, wpisując w tytuł przelewu nazwę zadania oraz część na jakie jest wnoszone W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie: w Starostwie Powiatowym w Lipnie ul. Sierakowskiego 10 B , 87-600 Lipno w sekretariacie (II piętro nr 28), a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż mebli do pomieszczeń znajdujących się na I piętrze w budynku Starostwa Powiatowego we Włocławku, ul. Cyganka 28, 87-800 Włocławek
Dodano: 2024-07-16 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych dla potrzeb Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy
Dodano: 2024-07-08 - Dostawa i montaż mebli na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
Dodano: 2024-07-03 - Dostawa i montaż wyposażenia oraz dostawie pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych w ramach projektu pn. „Utworzenie Gminnego Żłobka w Wólce”
Dodano: 2024-04-20 - Dostawa i montaż mebli na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
Dodano: 2024-04-12 - Dostawa i montaż mebli
Dodano: 2024-02-12 - Dostawa i montaż mebli do pomieszczeń Wydziału Komunikacji zlokalizowanych w siedzibie Starostwa Powiatowego we Włocławku, ul. Cyganka 28, 87-800 Włocławek
Dodano: 2023-10-24 - Wyposażenie pomieszczeń budynku wielopokoleniowego centrum w niezbędny sprzęt, w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Budowa Wielopokoleniowego Centrum Aktywności Rodzinnej w Baruchowie".
Dodano: 2023-09-28 - Dostawa mebli medycznych oraz niemedycznych, a także urządzeń na wyposażenie lub potrzeby Laboratorium Analitycznego i Mikrobiologicznego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Golubiu-Dobrzyniu”
Dodano: 2023-09-05 - Dostawa sprzętu kwaterunkowego (szafy metalowe, stojaki na broń, łóżka, taborety i stoły polowe) - 71/2023
Dodano: 2023-08-30