Przetargi.pl
Doszczelnienie drzwi wind w technologii zabezpieczeń ppoż. W budynku A-1 CKD przy ul. Pomorskiej 251

Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 90-419 Łódź, al. Kościuszki 4
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 2725937 , fax. 42 2725947
  • Data zamieszczenia: 2015-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny
    al. Kościuszki 4 4
    90-419 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 2725937, fax. 42 2725947
    REGON: 47307330800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Doszczelnienie drzwi wind w technologii zabezpieczeń ppoż. W budynku A-1 CKD przy ul. Pomorskiej 251
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego są roboty budowlane pn.: Doszczelnienie drzwi wind w technologii zabezpieczeń ppoż. W budynku A-1 CKD przy ul. Pomorskiej 251. w szczególności wykonanie robót budowlanych określonych za pomocą dokumentacji w postaci: a) Opisu przedmiotu zamówienia b) Kosztorysu nakładczego - dokument ten stanowi jedynie element pomocniczy do przygotowania oferty. 3.2. W budynku A-1 Centrum Kliniczno-Dydaktyczne w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251 w poziomach od 03 do 17 należy wykonać prace związane z uzupełnieniem obudów, uszczelnienie ścian oddzielenia pożarowego w szybach windowych wind dla ekip ratowniczych od wewnątrz w klasie EI-120. Prace należy wykonać w technologii zabezpieczeń ppoż. drzwi do klasy EI-120 (np. zabudowa płytą pożarową, masami ognioochronnymi oraz wypełnienie szczelin wełną mineralną). Technologia prac przewiduje wykonanie prac od wewnątrz szybu windowego, z dachu windy. Wykonawca zobowiązany jest w ramach wykonania prac zapewnić sobie obsługę wind na czas realizacji zamówienia zgłaszając się do firmy wykonującej serwis windowy w budynku A-1 (serwis prowadzony jest przez Windpol sp. z o.o. z Łodzi). Zakres prac: uszczelnienie poziome drzwi windowych (dół i góra) - ok. 178 mb, uszczelnienie pionowe dwóch boków drzwi windowych (pomiędzy ścianą a drzwiami szerokości od 2 do 8 cm) - ok. 200mb. Po wykonaniu prac wykonawca ma obowiązek wykonać dokumentację powykonawczą wraz z potwierdzeniem przez rzeczoznawcę do spraw ppoż. oraz rzeczoznawcę budowlanego w zakresie konstrukcji budynków, poprawności wykonania prac. Dokumentacja powykonawcza musi zawierać szczegółową dokumentację fotograficzną wszelkich miejsc wykonywania zabezpieczeń i robót (drzwi wind dla każdego poziomu i w każdym z dwóch szybów windowych). Sporządzona dokumentacja powinna obrazować stan przed rozpoczęciem prac oraz po zakończeniu robót ze zobrazowaniem elementów podlegających zakryciu. Wykonawca dokona tego sprzętem o odpowiedniej rozdzielczości, gwarantującym czytelność szczegółów na zdjęciach wraz z opisem poszczególnych zdjęć pozwalających na lokalizację prac w obiekcie oraz certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne na materiały użyte do wykonanych prac. 3.3. Prace będą wykonywane w czynnym obiekcie Szpitala, w związku z tym: a) Wykonawca zobowiązuje się zorganizować je tak, aby nie narażać pracowników i pacjentów Szpitala oraz pracowników Uniwersytetu Medycznego na niebezpieczeństwo i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót; b) Teren prowadzenia robót zostanie przez Wykonawcę wydzielony i wyraźnie oznakowany. W miejscach niebezpiecznych Wykonawca umieści znaki informujące o rodzaju zagrożenia oraz o stosowaniu innych środków zabezpieczających przed skutkami zagrożeń zgodnie z obowiązującymi przepisami; c) Zamawiający poinformuje o prowadzonych robotach oraz o niezbędnych środkach bezpieczeństwa, jakie należy stosować w czasie trwania prac, pracowników przebywających lub mogących przebywać na terenie prowadzenia robót albo w jego sąsiedztwie. d) Wszystkie prace realizowane będą z zachowaniem zasad BHP, ppoż. oraz wymogów sanitarnych obowiązujących w Szpitalu. 3.4. Wykonawca przed przystąpieniem do robót przedstawi inspektorowi nadzoru do zatwierdzenia projekt organizacji i zabezpieczenia robót w czasie trwania budowy (Plan BIOZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11.1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 4.000,00 zł, słownie sześć tysięcy złotych. 11.2. Ostateczny termin wniesienia wadium upływa dnia 15.06.2015 r. o godz. 13:30. 11.3. Wadium może być wniesione w następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych (w postaci oryginału dokumentu) lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; gwarancjach bankowych (w postaci oryginału dokumentu) - gwarantowane na czas związania z ofertą; gwarancjach ubezpieczeniowych (w postaci oryginału dokumentu) - gwarantowane na czas związania z ofertą; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 11.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: ING BANK ŚLĄSKI W ŁODZI 21 1050 1461 1000 0022 8237 8799 z zaznaczeniem Wadium - ZP/37/2015 - Doszczelnienie drzwi wind 11.5. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę winna zostać dołączona do oferty, a w przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą, przy czym oryginał może być złożony w oddzielnej kopercie jeżeli wykonawca będzie żądał jego zwrotu po zakończeniu postępowania, a w takim przypadku kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem musi być załączona z ofertą. 11.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11.10. i 11.11. 11.7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11.8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 11.6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wydłużenie gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umed.pl/zp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach