Przetargi.pl
Dostosowanie wizyjnego systemu kontroli miejsc magazynowania i składowania odpadów z uwzględnieniem istniejącej instalacji telewizji przemysłowej (CCTV) w obiektach PGK Spółki z o. o. w Koszalinie

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 75-724 Koszalin, ul. Komunalna
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 484 444, , fax. 943 484 434
  • Data zamieszczenia: 2019-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    ul. Komunalna 5
    75-724 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 484 444, , fax. 943 484 434
    REGON: 33025398400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkkoszalin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie wizyjnego systemu kontroli miejsc magazynowania i składowania odpadów z uwzględnieniem istniejącej instalacji telewizji przemysłowej (CCTV) w obiektach PGK Spółki z o. o. w Koszalinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres opracowania i wykonania wizyjnego systemu kontroli miejsc magazynowania i składowania odpadów: 1. Wykonanie inwentaryzacji istniejących systemów CCTV dostępnych w obiektach należących do Zamawiającego. 2. Przeprowadzenie oceny ryzyka zagrożeń oraz analizy ryzyka zgodnie z normą PN-EN 62676-4 „Systemy dozoru wizyjnego stosowane w zabezpieczeniach”. 3. Wykonanie analizy prawnej zapisów Ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach oraz rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 sierpnia 2019r. w sprawie wizyjnego systemu kontroli miejsca magazynowania i składowania odpadów w zakresie wymogów dot. wizyjnego systemu kontroli w następujących lokalizacjach: a. Regionalny Zakład Odzysku Odpadów w Sianowie; ul. Łubuszan 80 – powierzchnia terenu ok. 20,00 ha, b. Punkt Selektywnego Zbioru Odpadów Komunalnych w Koszalinie; ul. Komunalna 5 – powierzchnia terenu ok. 612,00 m2, c. Miejsce Selektywnego Zbioru Odpadów Komunalnych w Koszalinie; ul. Władysława IV 137 – powierzchnia terenu ok. 1000,00 m2, d. Miejsce zbierania odpadów w Koszalinie; ul. Gnieźnieńska 6 – powierzchnia terenu ok. 4570,00 m2. 4. Wykonanie analizy możliwości maksymalnego wykorzystania obecnie użytkowanego systemu monitoringu wizyjnego lub jego elementów oraz posiadanej obecnie infrastruktury teletechnicznej i dostosowanie istniejącego systemu monitoringu wizyjnego do wymogów Ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach oraz rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 sierpnia 2019r. w sprawie wizyjnego systemu kontroli miejsca magazynowania i składowania odpadów w zakresie wymogów dot. wizyjnego systemu kontroli w każdej z wymienionych lokalizacji. 5. Zaprojektowanie wizyjnego systemu kontroli miejsc magazynowania i składowania odpadów kompatybilnego z istniejącą instalacją telewizji przemysłowej (CCTV). 6. Zaprojektowanie i wykonanie system monitoringu dającego możliwość rozbudowy o kolejne punkty kamerowe w przyszłości. 7. Przed realizacją prac związanych z montażem kamer i oprzyrządowaniem Wykonawca winien przedstawić wykonany projekt budowlano-wykonawczy do akceptacji Zamawiającemu. Rozpoczęcie prac montażowych tylko po akceptacji projektu budowlano-wykonawczego przez Zamawiającego. 8. Wykonawca wykona niezbędny montaż instalacji kablowej (ziemnej) do zasilania kamer CCTV pracujących w technologii PoE, montażu kamer i wszystkich urządzeń towarzyszących oraz uruchomienia systemu, podłączenia instalacji do sieci Internet zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego Projektem budowlano-wykonawczym. 9. Wykonawca uruchomi użytkowany na terenie Zamawiającego cały system CCTV, przeprowadzi próby oraz sprawdzi poprawność działania całego systemu, wykona pomiary ochronne. 10. Wykonawca na własny koszt przeszkoli personel wyznaczony przez Zamawiającego (minimum 8 osób) oraz firmy zewnętrznej sprawującej nadzór nad monitoringiem oraz ochroną obiektów z zakresu znajomości pracy i obsługi systemu w siedzibie Zamawiającego wraz z dostarczeniem instrukcji obsługi. 11. Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia żadnych przewodów drogą inną niż w podziemnej kanalizacji teletechnicznej. 12. Wykonawca do rozprowadzenia instalacji kablowej wykorzysta istniejącą infrastrukturę podziemną. W innych przypadkach Wykonawca wykona prace ziemne związane z wykopaniem kanałów na odpowiedniej głębokości oraz ułożeniem foli ostrzegawczej. Do położenia instalacji kablowej Wykonawca wykorzysta rury o minimalnym przekroju 40mm np. typu AROT. Pod drogami niezbędne będzie wykonanie przecisków i przeprowadzenie instalacji w rurach ochronnych. Po wykonaniu prac ziemnych Wykonawca doprowadzi teren do stanu pierwotnego. 13. W przypadku prowadzenia robót ziemnych w pasie drogowym, wykop zasypać gruntem niewysadzinowym z zagęszczeniem warstwami do współczynnika zagęszczenia 1,0. Teren w pasie drogowym przywrócić do stanu pierwotnego. Istniejące uzbrojenie w wykopie zabezpieczyć. 14. Prace związane z montażem słupów i fundamentów pod słupy należy uzgodnić z Zamawiającym w obecności przedstawiciela Działu Technicznego. 15. Niezbędne decyzje administracyjne na wykonanie robót budowlanych Wykonawca pozyska we wysłanym zakresie. 16. Kamery należy zasilić odpowiednim kablem, w przypadku, gdy konieczne będzie zastosowanie kabli wysokoprądowych należy zachować odpowiedni przekrój oraz stosowną powłokę ochronną i wykonać badania rezystancji izolacji, skuteczności zerowania – protokoły z badań dostarczyć Zamawiającemu. 17. Zapis zdarzeń z kamer musi być ciągły z możliwością odtworzenia historii minimum 30 dni wstecz. 18. Możliwość zdalnego dostępu przez zewnętrzną jednostkę kontrolującą np. WiOŚ. 19. Możliwość archiwizacji danych przez USB/sieć 20. Posiadać wyjścia wideo HDMI oraz VGA 21. Posiadać wbudowany web serwer. 22. W przypadku gdy niezbędna będzie wymiana kamer istniejących lub montaż nowych minimalne wymagania Zamawiającego to: • Obraz z kamer musi spełniać wymogi normy PN-EN 62676-4: 2015-06 zawartej w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 sierpnia 2019r. w sprawie wizyjnego systemu kontroli miejsca magazynowania i składowania odpadów w zakresie wymogów dot. wizyjnego systemu kontroli oraz spełniać wymogi Ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach. • IR minimum 25 metrów. • Detekcja ruchu. • Praca dzień/noc (z oświetlaczem). • Możliwość zdalnej obsługi. • Obudowa szczelna zewnętrzne metalowa IP67. • Temperatura pracy -30 do +60 ̊C. 23. Wykonawca pozyska dane wyjściowe i materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie. 24. Wykonawcy mogą dokonać wizji lokalnej na terenie realizacji robót budowlanych i w jego okolicy w celu oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania przez Zamawiającego oraz uzyskać na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do przygotowania oferty. Zamawiający dopuszcza dokonanie wizji lokalnej w godzinach od 7:00 do 13:00 na wymienionych wyżej obiektach po wcześniejszym ustaleniu terminu. Koszty oględzin ponosi Wykonawca. 25. Dokumentacja projektowa i wykonanie systemu monitoringu wizyjnego zgodnego z ww. ustawą i rozporządzeniem winna w szczególności obejmować: a. Specyfikację głównych elementów systemu monitoringu, a w szczególności: • Ilość kamer oraz ich parametry techniczne zgodnie z obowiązującymi normami • System rejestracji nagrań z kamer z uwzględnieniem wymogu centralnego, zdalnego dostępu do zarejestrowanych nagrań • Opis opcji zdalnego dostępu do nagrań i/lub obrazu „na żywo” z oszacowaniem strumienia danych i propozycjami rozwiązań technicznych • System zasilania • Infrastrukturę teletechniczną (np. kanalizacja teletechniczna, okablowanie transmisyjne i zasilające, infrastruktura niezbędna do montażu kamer) b. Plan sytuacyjny rozmieszczenia kamer dla poszczególnych lokalizacji. c. Plan pola widzenia kamer ze szczególnym uwzględnieniem wymagań zdefiniowanych w normie PN-EN 62676-4: 2015-06, do której odwołuje się w rozporządzeniu dla poszczególnych lokalizacji. d. Projekt budowlano-wykonawczy systemu monitoringu wraz z niezbędną infrastrukturą teletechniczną dla poszczególnych lokalizacji (4 egz.). e. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (2 egz.). f. Deklaracja zgodności zastosowanych materiałów. g. uzgodnienie dokumentacji projektowej z rzeczoznawcą ppoż, Strażą Pożarna oraz innymi instytucjami z którymi uzgodnienie dokumentacji projektowej jest wymagane. 26. Wykonawca skompletuje i przedstawi Zamawiającemu dokumenty pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru robót, a w szczególności: dokumentację powykonawczą, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, protokoły badań i sprawdzeń, protokoły technicznych odbiorów, instrukcje obsługi i eksploatacji, zaświadczenia właściwych jednostek i organów wymagane przepisami, niezbędne świadectwa kontroli jakości, oświadczenia. 27. Wykonawca przedstawi posiadany certyfikat lub koncesję MSWiA na wykonywanie usług w w/w zakresie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35123500-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 6000,00 zł. 2) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 3) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. Nr rachunku: PKO BP SA 79 1020 2791 0000 7402 0289 7726 z dopiskiem: „Dostosowanie wizyjnego systemu kontroli miejsc magazynowania i składowania odpadów z uwzględnieniem istniejącej instalacji telewizji przemysłowej (CCTV) w obiektach PGK Spółki z o. o. w Koszalinie” 4) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego przy czym musi to nastąpić do terminu składania ofert. Kopię dowodu dokonania przelewu należy dołączyć do oferty. 5) Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna odpowiednie dokumenty należy złożyć w złożyć w sekretariacie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Koszalinie, a kserokopię dołączyć do oferty. 6) Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7) Dowód wniesienia wadium zgodnie z zasadami wskazanymi powyżej, należy złożyć wraz z ofertą. UWAGA! Zgodnie z przepisami PZP, w świetle art. 46 ust. 4a „Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.” Ponieważ jest to nowa okoliczność skutkująca zatrzymaniem wadium przez Zamawiającego – gwarant udzielający Wykonawcy gwarancji jest zobowiązany taką okoliczność w wystawianym przez siebie dokumencie przewidzieć.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. ) W przypadku, gdy wykonawce reprezentuje pełnomocnik Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy określające jego zakres winno być również złożone wraz z ofertą i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, w przypadku kserokopii pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialne

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną