Przetargi.pl
„Dostosowanie ścieżek rowerowych na terenie miasta do wymogów eurovelo4”

Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, Bernardyńska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 6883100 , fax. 14 6883115
  • Data zamieszczenia: 2019-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie
    Bernardyńska 24
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 14 6883100, fax. 14 6883115
    REGON: 12268012100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdik.tarnow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostosowanie ścieżek rowerowych na terenie miasta do wymogów eurovelo4”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie docelowej organizacji ruchu dla zadania pn.: „Dostosowanie ścieżek rowerowych na terenie miasta do wymogów eurovelo4” w oparciu o organizację ruchu pn.: „Docelowa organizacja ruchu na terenie miasta Tarnów w km EuroVelo (EV4) od 64+400 do 76+460”, opracowaną przez VIA PROJEKT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa, która określa zakres i sposób wykonania oznakowania docelowego objętego przedmiotem zamówienia złożonej przez Wykonawcę. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie oznakowania docelowego pionowego i poziomego w oparciu o załączony i zatwierdzony projekt docelowej organizacji ruchu, uwzględniając prowadzenie robót na poszczególnych ulicach w kolejności: ul. Witosa, ul. Kwiatkowskiego, ul. Mościckiego, ul. Szujskiego, ul. Szkotnik, ul. Klikowska, ul. Romanowicza, ul. Piłsudskiego, ul. ks. Sitko, ul. Słoneczna, ul. Jana Pawła II, ul. Rozwojowa, ul. Kochanowskiego. Zadanie polegać będzie między innymi na: 1) demontażu istniejącego oznakowania pionowego przeznaczonego w projekcie organizacji ruchu do usunięcia, 2) likwidacji istniejącego oznakowania poziomego przeznaczonego w projekcie organizacji ruchu do usunięcia, 3) dostawie oraz montażu nowego oznakowania docelowego pionowego , 4) montażu oznakowania docelowego pionowego demontowanego z odcinka objętego zakresem robót, w miejsce wskazane przez pracownika ZDiK, 5) wykonaniu docelowego oznakowania poziomego grubowarstwowego na nawierzchni bitumicznej, 6) wykonaniu docelowego oznakowania poziomego cienkowarstwowego na nawierzchni innej niż nawierzchnia bitumiczna, 7) demontażu, dostarczeniu i montażu słupków i/lub wysięgników oznakowania pionowego, 8) po zakończeniu robót odtworzenie uszkodzonych w trakcie prowadzonych prac nawierzchni drogi, ścieżki rowerowej, chodników, terenów zielonych (zieleńców, trawników). Do wyceny nie należy wliczać dostawy i montażu oznakowania kierunkowego „Velo Małopolska”, ujętego w zatwierdzonym projekcie docelowej organizacji ruchu ze względu na to, że oznakowanie to zostało wykonane w ramach odrębnego postępowania. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 1) zatwierdzonym projektem organizacji ruchu, 2) inwentaryzacją wykonanego oznakowania, 3) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych – dla oznakowania poziomego, 4) zasadami dostawy, wymiany i montażu nowego lub demontowanego oznakowania pionowego, 5) zasadami sztuki budowlanej, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie normami i standardami oraz warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych dla tego typu obiektów. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. 5. Szczegółowy zakres robót został określony w Dokumentacji, w skład której wchodzi: Zatwierdzony projekt docelowej organizacji ruchu, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), zasady dostawy, wymiany i montażu nowego lub demontowanego oznakowania pionowego oraz inwentaryzacja wykonanego oznakowania (w której wskazano zakres oznakowania niebędący przedmiotem niniejszego zamówienia), stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ. 6. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę: a) 6 miesięcy gwarancji dla oznakowania cienkowarstwowego farbą rozpuszczalnikową b) minimum 36 miesięcy gwarancji dla oznakowania grubowarstwowego masą chemoutwardzalną lub termoplastyczną, z zastrzeżeniem zapisu w ust. 14 pkt 4 SIWZ c) 7 lat gwarancji dla oznakowania docelowego pionowego dla dostarczonych i zamontowanych nowych tarcz znaków drogowych, ogrodzenia łańcuchowe U-12b, słupki blokujące U-12c d) minimum 7 lat rękojmi na dostarczone i zamontowane tarcze znaków drogowych wraz z łącznikami i elementami konstrukcyjno-montażowymi przewidywanymi do ich mocowania do konstrukcji wsporczych oraz na dostarczone i zamontowane słupki przeszkodowe U-5a, słupki znaków drogowych Ø60 mm, słupki o profilu 60x60x2 mm, z zastrzeżeniem zapisu w ust. 14 pkt 5 SIWZ 7. Bieg okresu rękojmi i gwarancji dla zamontowanych znaków, tablic drogowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz oznakowania poziomego rozpoczyna się w dniu następnym licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu końcowego odbioru robót. 8. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu uzyskane gwarancje producenta oraz certyfikaty na dostarczone i zamontowane znaki i tablice drogowe, urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz pozostałe elementy i materiały. 9. W ramach rękojmi Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia ujawnionych wad, w terminie wyznaczonym w trybie określonym w umowie. 10. Na potwierdzenie spełnienia powyższych wymagań wykonawca składa w ofercie oświadczenie o czasie udzielonej gwarancji i rękojmi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Przed upływem terminu składania ofert wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 7 000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w oryginale zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (dokument winien być dołączony do oferty). Ze zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Zamawiający będzie oceniał, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1, 2, 4, 8 Pzp. 4. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5. Jeżeli zdolność techniczna lub zawodowa innego podmiotu nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczania, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami; b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe. 6. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania stanowiącym załącznik do SIWZ. 7. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania stanowiącym załącznik do SIWZ. 8. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt III.4 pkt 2, pkt 3 i pkt 4. 9. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt III.4 pkt 2, pkt 3 i pkt 4, dotyczących podwykonawców, którym wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a którzy nie są podmiotami, na zasobach których polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Pzp. 10. Kilku wykonawców może złożyć ofertę wspólną. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu wspólnie lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia wspólnie umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców występujących w postępowaniu wspólnie powinno jednoznacznie określać: a) kto został ustanowiony pełnomocnikiem, b) wykonawców, którzy ubiegając się o zamówienie ustanowili pełnomocnika, c) zakres umocowania, d) postępowanie, do którego pełnomocnictwo się odnosi. 12. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 13. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 14. Wykonawcy, o których mowa w pkt 10 są zobowiązani do łącznego spełnienia takich samych warunków udziału w postępowaniu, jak wykonawcy występujący samodzielnie. Przy ocenie spełniania warunków zamawiający będzie brał pod uwagę łączny potencjał techniczny wykonawców, ich łączne kwalifikacje i doświadczenie. 15. Warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej zostanie spełniony przez konsorcjum w przypadku, gdy jeden z członków konsorcjum spełni warunek, bądź warunek zostanie spełniony łącznie. 16. Wykonawcy składający wspólną ofertę ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie bądź nienależyte wykonanie zobowiązania. 17. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych podmiotów

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach