Urząd Miejski w Gliwicach, Wydział Organizacyjny ogłasza przetarg
- Adres: 44-100 Gliwice, ul. Zwycięstwa 21
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48 032 2385466 , fax. +48 032 2385467
- Data zamieszczenia: 2009-08-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Gliwicach, Wydział Organizacyjny
ul. Zwycięstwa 21 21
44-100 Gliwice, woj. śląskie
tel. +48 032 2385466, fax. +48 032 2385467
REGON: 00051576700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.gliwice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostosowanie sali obsługi klientów KM do wytycznych MSWiA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania prace polegające na realizacji zadania remontowo - budowlanego, na które składa się zaprojektowanie i wykonanie robót remontowo - budowlanych mających na celu dostosowanie Biura Obsługi Interesantów do wymagań Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji (dalej: MSWiA) w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa systemu informatycznego Pojazd i Kierowca użytkowanego przez Wydział Komunikacji (dalej: KM). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest określony w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiący zał nr 4 do niniejszej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 80 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki przystąpienia do postępowania: -posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp), w przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący niepodlegania wykluczeniu, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, o którym mowa powyżej muszą spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie, -posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na kompleksowym remoncie obiektu użyteczności publicznej, lub jego częsci, o wartości nie mniejszej niż 180 000 zł brutto, zawierajacą w swym zakresie wykonanie przegród wewnętrznych w formie lekkiej konstrukcji metalowej przeszklonej,roboty budowlane wykończeniowe i instalacyjne (instalacja elektryczna i słabopradowa) -o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują co najmniej następującymi osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w branżach: - konstrukcyjno - budowlanej:1 osoba - instlacji elektrycznych: 1 osoba - instalacyjno-sanitarnej (wentylacja): 1 osoba i legitymujących się aktualna przynależnością do odpowiedniej izby inżynierów nadto: - aktualne uprawnienia SEP do wykonywania robót elektrycznych: 1 osoba w przypadku podmiotów działających wspólnie osoby zdolne do wykonania zamówienia podlegają sumowaniu, W przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, o którym mowa powyżej podlega sumowaniu -znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków przystąpienia do postępowania: ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w n/w dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełnia/nie spełnia, z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnił warunki wymienione w pkt. 1).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, jakie należy złożyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: -oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp) o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ, -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników, -wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami potwierdzającymi spełnienie warunku udziału w postępowaniu o treści ZAŁĄCZNIKA NR 6 do SIWZ oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, -wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania o treści ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SIWZ oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; Dokumenty składane przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej: jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej, zamiast: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. a. składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. UWAGA! Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów żądanych przez zamawiającego, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania z mocy art. 24 ust. 2 pkt 3 z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia z następującym zastrzeżeniem:wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w tym spółka cywilna) muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu (lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). Stosowne pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej musi precyzować zakres umocowania i wskazywać pełnomocnika. Musi też wyliczać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie i każdy z nich musi podpisać się pod tym dokumentem, Wypełniony i podpisany druk oferty - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 1 do niniejszej specyfikacji,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gliwice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowo-wykonawczej przebudowy łazienek w segmentach budynku Urzędu Miasta Jastrzębie-Zdrój
Dodano: 2013-07-11 - Wykonanie uzupełniających projektów wykonawczych instalacji technologicznych Centrum Czystych Technologii Węglowych - część technologiczna Mikołów zlokalizowanych w Kopalni Doświadczalnej Barbara w Mikołowie.
Dodano: 2013-03-07 - Zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż termicznego układu utylizacji gazów odpadowych z instalacji badawczych w Centrum Czystych Technologii Węglowych - część technologiczna Mikołów - Hala technologiczna D Kopalni Doświadczalnej Barbara w Mikołowie
Dodano: 2012-10-24 - Wykonanie projektów budowlano-wykonawczych Przebudowy Hali Laboratoryjnej Nr 4 na potrzeby Laboratorium Przeróbki Kopalin i Opadów Głównego Instytutu Górnictwa w Katowicach oraz nadzór autorski nad realizacją robót budowlanych.
Dodano: 2012-09-21 - Wykonanie projektu technicznego podziemnej części instalacji zasilających i odbioru gazu z pilotowej instalacji podziemnego zgazowania węgla w KHW S.A. - KWK Wieczorek na odcinku georeaktor w pokładzie 501 - budynek Szybu Wschodniego oraz nadzór autorski nad realizacją instalacji.
Dodano: 2012-09-18 - Wykonanie projektu technicznego podziemnej części instalacji zasilających i odbioru gazu z pilotowej instalacji podziemnego zgazowania węgla w KHW S.A. - KWK Wieczorek na odcinku georeaktor w pokładzie 501 - budynek Szybu Wschodniego oraz nadzór autorski nad realizacją instalacji.
Dodano: 2012-08-14 - Wykonanie projektu technicznego podziemnej części instalacji zasilających i odbioru gazu z pilotowej instalacji podziemnego zgazowania węgla w KHW S.A. - KWK Wieczorek na odcinku georeaktor w pokładzie 501 - budynek Szybu Wschodniego oraz nadzór autorski nad realizacją instalacji.
Dodano: 2012-07-11 - Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej niezbędnej do wykonania kompleksowej rozbudowy Budynku Głównego Szpitala Klinicznego nr 3 w Zabrzu przy ul. Koziołka 1
Dodano: 2012-06-05 - Wykonanie dodatkowych projektów wykonawczych instalacji technologicznych zlokalizowanych w Hali D Kopalni Doświadczalnej Barbara w Mikołowie - Centrum Czystych Technologii Węglowych Głównego Instytutu Górnictwa w Katowicach - część technologiczna Mikołów oraz nadzór autorski nad realizacją instalacji
Dodano: 2012-05-02 - Wykonanie wstępnego projektu procesowego instalacji transportu i zatłaczania dwutlenku węgla wydzielonego ze strumienia spalin celem jego trwałego geologicznego składowania
Dodano: 2010-12-10