Przetargi.pl
Dostosowanie Przedszkola Miejskiego w Olsztynku do wymogów przepisów sanitarnych - madernizacja kuchni

Zespół Administracji Szkół i Przedszkoli w Olsztynku ogłasza przetarg

  • Adres: 11-015 Olsztynek, Górna
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 650 05 00, , fax. 89 650 05 00
  • Data zamieszczenia: 2019-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Administracji Szkół i Przedszkoli w Olsztynku
    Górna 5
    11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 650 05 00, , fax. 89 650 05 00
    REGON: 51038447700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zasipolsztynek.bip.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie Przedszkola Miejskiego w Olsztynku do wymogów przepisów sanitarnych - madernizacja kuchni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Dostosowanie Przedszkola Miejskiego w Olsztynku do wymogów przepisów sanitarnych - modernizacja kuchni (I piętro), zgodnie z dokumentacją projektową, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), obowiązującą technologią, zaleceniami nadzoru inwestorskiego z ramienia zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ - Dokumentacja projektowa, Specyfikacja Techniczny Wykonania i Odbioru Robót, Spis wyposażenia, Przedmiar Robót, przy czym należy wybrać wyłącznie elementy dotyczące pomieszczenia kuchni znajdującej się na pierwszym piętrze. Uwaga: Zamówienie dotyczy tylko pomieszczenia kuchni na pierwszym piętrze (bez kredensu i zmywalni chyba, że łączą się instalacje). Przedmiary na całość inwestycji, która obejmuje szereg pomieszczeń kuchennych Przedszkola. Ze względu na określone w budżecie środki budżetowe przewidziane do realizacji w roku 2019 tylko jedno pomieszczenie - kuchni. Wykonawca na podstawie dokumentacji i ewentualnej wizji lokalnej musi sam dokonać obliczenia kosztów wykonania niniejszej inwestycji. 2. Lokalizacja i stan istniejący: 1) Budynek Przedszkola zlokalizowany jest na działce oznaczonej numerem ewidencyjnym 11/1, obręb numer 4, miasta Olsztynek przy ulicy Szkolnej 9. Działka objęte są miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. 2) Istniejący budynek wybudowano w 1993 r. na podstawie projektu typowego. Konstrukcję obiektu wykonano w technologii prefabrykowanej Wk-70 o żelbetowych ławach fundamentowych, ścianach fundamentowych z wielkiego bloku, ścianach nadziemia i stropach systemu Wk-70. Ściany działowe murowane z cegły silikatowej. Stropodach z prefabrykowanymi płytkami korytkowymi na ściankach ażurowych wzniesionych na płytach stropowych żelbetowych prefabrykowanych grub. 16 cm. W roku 2012 dokonano termomodernizacji budynku ramach czego docieplono ściany styropianem grub. 15 cm, stropodach wełną mineralną i pokryto nową papą, wymieniono okna na PCV. Budynek jest podłączony do miejskich sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, gazowej, energetycznej i telekomunikacyjnej. W budynku istnieje własna kotłownia gazowa (c.o. + c.w.u.). 3) Modernizacja w roku 2019 - dotyczy wyłącznie jednego pomieszczenia - kuchni (I piętro) bez kredensu i zmywalni (chyba, że wymaga to połączenia instalacji): Przewiduje się wymianę lub przebudowę instalacji, dodanie i przemieszczenie niektórych urządzeń kuchennych, rozbiórkę części istniejącej i montaż nowej instalacji wentylacyjnej, wykonanie klimatyzacji pomieszczenia oraz wymianę nawierzchni posadzki na nowy gres antypoślizgowy (nie ujęta w dokumentacji i przedmiarze). a) powierzchnia: 51,45 m2, b) kubatura: 155,90 m3. 3. Zamówienie zostało podzielone na 2 części. 1) Część I: Dostawa i montaż wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji obejmuje: a) montaż nowej wentylacji mechanicznej z centralą na dachu (numer poz. jak w technologii kuchni), w tym: 42. okap wyciągowy + oświetlenie + filtry tłuszczowe [dostawa i montaż nowego urządzenia] - 1400x3600x550, 43. okap nad piec k-p [dostawa i montaż nowego urządzenia], b) montaż klimatyzatorów zaokiennych; Kody CPV: 45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 2) Część II: Roboty instalacyjne i budowlane kuchni obejmuje: a) rozbiórka części wentylacji mechanicznej, b) wymiana lub przebudowa instalacji: zimnej wody, ciepłej wody użytkowej, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania, gazowej, zasilania nowego pieca konwekcyjno-parowego i urządzeń technologicznych, gniazd wtyczkowych, oświetlenia, uziemienia oraz połączeń wyrównawczych, ochrony przepięciowej (wymiana instalacji elektrycznej nie obejmuje wymiany rozdzielnic), c) wykonanie nowej posadzki – gres antypoślizgowy (ok. 46 m2), d) dostawa urządzeń technologicznych (wyposażenia) kuchni i montaż wyposażenia – zarówno nowego jak i istniejącego (rozmieszczenie i numer poz. jak w technologii kuchni):  29. regał [na wyposażeniu przedszkola]  30. stół z basenem 2-komorowym [na wyposażeniu przedszkola] - 1300x700x850,  31.umywalka + dozownik mydła + dozownik ręczników papierowych + pojemnik na zużyte ręczniki [dostawa i montaż nowego urządzenia],  32. pojemnik na odpady[dostawa i montaż nowego urządzenia],  33. chłodziarka [na wyposażeniu przedszkola] - 600x600x1600, 0.3kW/230V,  34. wózek 2 półki [dostawa i montaż nowego urządzenia]- 800x500x850,  35. stół z komorą zlewową [na wyposażeniu przedszkola],  36. stół [na wyposażeniu przedszkola],  37. mobilny regał na pojemniki GN 1/1 [dostawa i montaż nowego urządzenia]- 400x540x1800,  38. piec konwekcyjno-parowy 5xGN 1/1 + podstawa - 890x720x1020 [na wyposażeniu przedszkola], 20.5kW/400V,  39. patelnia elektryczna [na wyposażeniu przedszkola] - 900x800x900, 8.0kW/400V,  40. taboret gazowy [na wyposażeniu przedszkola] - 9.0kW,  41. kuchnia gazowa 4-palnikowa [na wyposażeniu przedszkola], 2 szt. - 20.0kW,  53. szafa magazynowa [dostawa i montaż nowego urządzenia]- 1200x600x1800,  54. regał [na wyposażeniu przedszkola],  55. wilk [na wyposażeniu przedszkola] - 1.0kW/400V,  56. kloc do mięsa [na wyposażeniu przedszkola],  57. mikser [na wyposażeniu przedszkola] - 1.0kW/230V,  58. waga [na wyposażeniu przedszkola],  59. stół z blokiem szuflad i półek [dostawa i montaż nowego urządzenia]- 1300x600x850.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz Ofertowy 2) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. (Zobowiązanie w formie oryginału należy przedłożyć wraz z ofertą). Skuteczne udostępnienie potencjału w postaci doświadczenia w zakresie robót budowlanych będzie wymagało faktycznej realizacji prac przez podmiot udostępniający potencjał. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, na którego zdolnościach polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne o których mowa w niniejszej SIWZ. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 Pzp. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3) Pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę do złożenia/podpisania oferty lub złożenia/podpisania oferty i zawarcia umowy w imieniu Wykonawcy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów (Pełnomocnictwo w oryginale lub odpis poświadczony przez notariusza). Pełnomocnictwo powinno wyraźnie wskazywać: podmiot udzielający pełnomocnictwa, osobę umocowaną, zakres umocowania. Pełnomocnictwo powinno zostać podpisane przez osoby udzielające umocowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach