Przetargi.pl
Dostosowanie pomieszczeń Zakładu Radiologii do potrzeb tomografu komputerowego wielowarstwowego: pracownia TK

4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 50-981 Wrocław, ul. Weigla 5
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 7660119 , fax. 071 7660630
  • Data zamieszczenia: 2010-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Weigla 5 5
    50-981 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 7660119, fax. 071 7660630
    REGON: 93009024000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.4wsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie pomieszczeń Zakładu Radiologii do potrzeb tomografu komputerowego wielowarstwowego: pracownia TK
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: Zadanie Nr 1- Dostosowanie pomieszczeń Zakładu Radiologii do potrzeb tomografu komputerowego wielowarstwowego: pracownia TK Zadanie Nr 2 - Zabezpieczenie serwisu gwarancyjnego dla wykonanych robót i w trakcie rękojmi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452621002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 PZP, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP w zakresie: a.Posiadania wiedzy i doświadczenia - Wykonawca musi wykazać się posiadaniem doświadczenia w wykonaniu min. 2 robót budowlanych o podobnym charakterze (remont pomieszczeń w zakładzie użyteczności publicznej) z zastrzeżeniem art. 26 ust. 2b PZP, o wartości minimum 100.000,00 zł brutto każda w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. b.Sytuacji ekonomicznej i finansowej - Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia z zastrzeżeniem art. 26 ust. 2b PZP. Za spełnienie wymogu Zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości min. 100.000,00 zł. Spełnienie niniejszych wymogów będzie oceniane na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń określonych w pkt. 6 według formuły spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Wykonawca winien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: a.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z art. 50 ustawy Prawo zamówień publicznych), b.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, c.Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt. 2 PZP, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 pkt. 2 PZP, d.Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnych do wykazania spełniania warunków wiedzy i doświadczenia zgodnie z pkt. 5 a, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np. referencji, protokołów odbioru robót). e.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zgodnie z pkt. 5 b. f.Informację na temat potencjału zasobów ludzkich Wykonawcy delegowanych do wykonania (bez skutków prawnych). g.Informację na temat sprzętu i urządzeń delegowanych do realizacji zadania (bez skutków prawnych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach