Przetargi.pl
Dostosowanie pomieszczeń w budynku szpitalnym nr 5C do nakazów Państwowego Inspektora Sanitarnego, wymagań Rozporządzenia Ministra Zdrowia "W sprawie szczegółowych wymagań jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą" oraz innych przepisów

Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-393 Kraków, dr. J. Babińskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48(012)6524347 , fax. +48(012)2621335
  • Data zamieszczenia: 2018-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie
    dr. J. Babińskiego 29
    30-393 Kraków, woj. małopolskie
    tel. +48(012)6524347, fax. +48(012)2621335
    REGON: 000298554
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.babinski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie pomieszczeń w budynku szpitalnym nr 5C do nakazów Państwowego Inspektora Sanitarnego, wymagań Rozporządzenia Ministra Zdrowia "W sprawie szczegółowych wymagań jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą" oraz innych przepisów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie wykonania wewnętrznych robót dostosowawczych budowlano-instalacyjnych w ramach zadania pn.: „Dostosowanie pomieszczeń w budynku szpitalnym nr 5C do nakazów Państwowego Inspektora Sanitarnego, wymagań Rozporządzenia Ministra Zdrowia "W sprawie szczegółowych wymagań jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą" oraz innych przepisów”. 2) Wykonawca w ramach zamówienia wykona, między innymi: 2.1) Roboty rozbiórkowe i demontażowe (częściowe skucie tynków i okładzin ściennych, częściowy demontaż stolarki drzwiowej, częściowy demontaż posadzek [wykładzina PCV, terakota]). 2.2) Roboty ogólnobudowlane (roboty izolacyjne w łazienkach, roboty murowe [obudowa brodzików], uzupełnienie tynków z zaprawy cementowo-wapiennej, okładziny ścian z płytek, roboty posadzkarskie [wykładzina PCV z wywinięciem na ścianę, terakota], częściowy montaż stolarki drzwiowej aluminiowej wraz z okuciami, roboty malarskie ścian, sufitów). 2.3) Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne (częściowy demontaż przyborów, montaż przyborów – m.in. umywalki, brodziki, kabiny prysznicowe, baterie prysznicowe i umywalkowe). Ponadto Wykonawca wywiezie i zutylizuje wszelkie wytworzone odpady i gruz oraz przywróci do ładu i porządku teren po zakończeniu robót. 3) Przedmiot zamówienia wykonany zostanie w oparciu o przedmiar robót, wymagania określone niniejszą SIWZ, w tym w szczególności we wzorze umowy - załącznik nr 6 do SIWZ. Ponadto przedmiot zamówienia Wykonawca wykona zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, najlepszą wiedzą i doświadczeniem oraz z zachowaniem najwyższej staranności. 4) Okres rękojmi na wykonane roboty budowlano-instalacyjne i wbudowane materiały wynosi 3 lata (36 miesięcy), liczonych od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót. 5) Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo Wymagania Zamawiającego dotyczące podwykonawstwa oraz rozliczeń pomiędzy Zamawiającym a podwykonawcą lub dalszym podwykonawcą określone zostały we wzorze umowy – załączniku nr 6 do SIWZ. 6) Zatrudnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w okresie realizacji zamówienia, osób wykonujących czynności będące robotami budowlanymi i instalacyjnymi, realizowanymi w miejscu wykonania przedmiotu zamówienia, w zakresie określonym przedmiarami robót Zamawiającego. Osoby wykonujące czynności będące robotami budowlanymi i instalacyjnymi posiadać będą odpowiednie kwalifikacje, doświadczenie oraz przygotowanie zawodowe, stosownie do zakresu realizowanych prac. Realizacja przedmiotowych robót będzie polegała na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. 2. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania przez Wykonawcę osób na podstawie umowy o pracę, określające: sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, określone zostały we wzorze umowy – załączniku nr 6 do SIWZ. 7) Materiały i rozwiązania równoważne 1. Opisane w dokumentacji przetargowej (SIWZ i jej załącznikach) materiały i urządzenia są standardem oczekiwanym przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń innych (równoważnych) niż te przyjęte w SIWZ i jej załącznikach (w przypadku podania znaku towarowego lub producenta), jednak o parametrach i jakości nie gorszych od posiadanych przez materiały i urządzenia zaproponowane przez Zamawiającego. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne z opisanymi przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że zaproponowane przez niego materiały i/lub urządzenia spełniają (są równoważne) wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie nazwy (typy, rodzaje) i producentów przyjętych do wyceny i zastosowania przy realizacji zamówienia oferowanych produktów i/lub systemów oraz przedłożyć odpowiednie dokumenty (w języku polskim) opisujące parametry techniczne oraz producenta, wymagane przepisami certyfikaty i inne dokumenty, pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ i jej załącznikach. 2. W przypadku niewskazania przez Wykonawcę w ofercie rozwiązania równoważnego Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z rozwiązaniami wskazanymi w SIWZ i jej załącznikach. 3. Zastosowane materiały i urządzenia winny być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane. 4. Na każde żądanie Zamawiającego, w tym przed rozpoczęciem stosowania materiałów i urządzeń przewidzianych do zastosowania przy realizacji niniejszego zamówienia, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do obrotu i stosowania w budownictwie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. przed godz. 10:00 w dniu 03.07.2018r.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy 3. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Zobowiązanie podmiotu/podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby - zał. nr 5 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach