Przetargi.pl
Dostosowanie pomieszczeń w budynku szpitalnym nr 2A do nakazów Państwowego Inspektora Sanitarnego, wymagań Rozporządzenia Ministra Zdrowia "W sprawie szczegółowych wymagań jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą" oraz innych przepisów.

Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-393 Kraków, dr. J. Babińskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48(012)6524347 , fax. +48(012)2621335
  • Data zamieszczenia: 2017-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie
    dr. J. Babińskiego 29
    30-393 Kraków, woj. małopolskie
    tel. +48(012)6524347, fax. +48(012)2621335
    REGON: 000298554
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.babinski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie pomieszczeń w budynku szpitalnym nr 2A do nakazów Państwowego Inspektora Sanitarnego, wymagań Rozporządzenia Ministra Zdrowia "W sprawie szczegółowych wymagań jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą" oraz innych przepisów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie wykonania wewnętrznych robót dostosowawczych budowlano-instalacyjnych w pomieszczeniach budynku szpitalnego nr 2A, w ramach prac dostosowawczych wynikających z nakazów Państwowego Inspektora Sanitarnego, wymagań Rozporządzenia Ministra Zdrowia "W sprawie szczegółowych wymagań jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą" oraz innych przepisów. 2) W ramach zamówienia Wykonawca wykona wewnętrzne prace dostosowawcze budowlano-instalacyjne, w zakresie: 2.1) Roboty rozbiórkowe i demontażowe: a) rozbiórka części ścianek działowych, b) częściowe skucie tynków i okładzin ściennych, c) częściowe skucie starych wylewek, d) częściowy demontaż stolarki drzwiowej, e) częściowy demontaż posadzek (wykładzina PCV, terakota), f) rozkucie otworów drzwiowych celem ich powiększenia. 2.2) Roboty ogólnobudowlane: a) roboty izolacyjne w łazienkach, b) roboty murowe (ścianki z bloczków, przemurowania nadproży), c) uzupełnienie tynków z zaprawy cementowo-wapiennej, d) okładziny ścian z płytek, e) roboty posadzkarskie (wykładzina PCV z wywinięciem na ścianę, terakota), f) częściowy montaż stolarki drzwiowej aluminiowej wraz z okuciami, g) udrożnienie wentylacji grawitacyjnej, h) wykonanie nowej wentylacji wraz z montażem wentylatorów w sanitariatach i pomieszczeniach piwnicznych , g) roboty malarskie ścian, sufitów, stolarki drzwiowej i okiennej. 2.3) Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjnej: a) częściowy demontaż instalacji wodno-kanalizacyjnej z przyborami, b) montaż nowych pionowych i poziomych rurociągów wody zimnej i c.w.u. (PP, stalowe ocynkowane) oraz rurociągów kanalizacyjnych PCV (piony, podejścia), montaż armatury, roboty izolacyjne, c) montaż przyborów – m.in. umywalki, muszle ustępowe, brodziki, kabiny prysznicowe. 2.4) Roboty instalacyjne elektryczne: a) częściowy demontaż instalacji elektrycznej z osprzętem, b) wykonanie nowej instalacji elektrycznej do światła nocnego i zasilania wentylatorów wraz z montażem osprzętu. 2.5) Wywóz i utylizacja gruzu. 2.6) Uprzątniecie terenu po wykonanych pracach. 2.7) Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) przez cały okres związania ofertą. 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. przed godz. 11:00 w dniu 14.09.2017r.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ, Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - zał. nr 4 do SIWZ, Zobowiązanie podmiotu/podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby - zał. nr 5 do SIWZ, Kosztorys/y ofertowy/e. W przypadku zastosowania materiałów i/lub urządzeń zamiennych (równoważnych) - odpowiednio do opisu w Sekcji III pkt. 5 SIWZ, Wykonawca do kosztorysu/ów załącza wykaz materiałów i/lub urządzeń zamiennych wraz z dowodami w języku polskim potwierdzającymi ich równoważność do tych przyjętych przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie nazwy (typy, rodzaje) i producentów przyjętych do wyceny i do zastosowania przy realizacji zamówienia (tj. oferowanych) urządzeń i/lub nazwy przyjętych systemów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach