Przetargi.pl
Dostosowanie pomieszczeń Pracowni Inwentaryzacji i Digitalizacji Zabytków na cele realizacji projektu

Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-002 Kraków, ul. Kanonicza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 421 68 48 wew. 624 , fax. 12 421 68 48 wew. 624
  • Data zamieszczenia: 2020-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
    ul. Kanonicza 25
    31-002 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 421 68 48 wew. 624, fax. 12 421 68 48 wew. 624
    REGON: 38719130000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.upjp2.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia koścoelna na prawach uczelni publicznej posiadająca osobowość prawną

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie pomieszczeń Pracowni Inwentaryzacji i Digitalizacji Zabytków na cele realizacji projektu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie pomieszczeń (zgodnie z rys. A i B do SIWZ) w przyziemiu budynku Uniwersytetu Papieskiego przy ul. Bernardyńskiej 3 w Krakowie na cele Pracowni Inwentaryzacji i Digitalizacji Zabytków. Niezbędny zakres prac obejmuje: a) wykonanie niezbędnych instalacji elektrycznych w pomieszczeniach remontowanych wraz z wykonaniem projektu instalacji elektrycznej : - instalacji sieci komputerowej - instalacji pod urządzenia klimatyzacyjne - instalacji systemu sygnalizacji pożaru w pracowniach - instalacji do systemu kontroli dostępu b) wymiana oświetlenia c) remont pomieszczenia skanerów oraz remont pomieszczeń archiwistów m.in. : - rozbiórka ścian działowych, zerwanie i wykonanie nowych posadzek wraz z ułożeniem antyelektrostatycznych wykładzin linoleum, cyklinowanie posadzek i lakierowanie parkietu, zakup i zamontowanie specjalistycznych drzwi, malowanie pomieszczeń, d) zakup wraz z montażem urządzenia do sygnalizacji pożaru e) zakup wraz z dostawą i instalacją urządzeń klimatyzacyjno – wentylacyjnych w pomieszczeniach przeznaczonych dla pracowni . System wentylacji mechanicznej i klimatyzacji musi zabezpieczyć odpowiednią temperaturę oraz poziom wilgotności w pomieszczeniach z przeznaczeniem na pracownię digitalizacji, w której umieszczone będą wysokiej klasy skanery do reprodukowania materiałów archiwalnych metodą fotograficzną oraz w pomieszczeniach biurowych. Ponadto Zamawiający wymaga, aby System wentylacji i klimatyzacji utrzymywał w pomieszczeniu pracowni digitalizacji warunki sterylne, z uwagi na wysoką czułość skanerów na wszelkie zanieczyszczenia powietrza, mające wpływ na jakość wykonywanych fotografii; f) zakup wraz z montażem kontrolerów oraz czytników do systemu kontroli dostępu. Zamawiający wymaga aby urządzenia kontroli dostępu były kompatybilne z posiadanym przez Zamawiającego systemem kontroli dostępu PCSC serii IQ. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2, przedmiar całości prac – formularz cenowy załącznik nr 3 – przedmiar na wymianę instalacji elektrycznej , załącznik nr 4 – opz dla urządzeń klimatyzacyjnych wraz z montażem Załącznik 4 a – opz dla urządzenia sygnalizącji pożaru do SIWZ, załącznik nr 4 b – opz do systemu kontroli dostępu, które stanowią jej integralną część.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach