Przetargi.pl
Dostosowanie pomieszczeń i instalacji do potrzeb nowego aparatu RTG, lasera chirurgicznego i kolumny anestezjologicznej do celów klinicznych wraz z pomieszczeniami w syst. "zaprojektuj i wybuduj"

Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego ogłasza przetarg

  • Adres: 50-556 Wrocław, Borowska 213
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
    Borowska 213
    50-556 Wrocław, woj. dolnośląskie
    REGON: 000289012
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie pomieszczeń i instalacji do potrzeb nowego aparatu RTG, lasera chirurgicznego i kolumny anestezjologicznej do celów klinicznych wraz z pomieszczeniami w syst. "zaprojektuj i wybuduj"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostosowanie pomieszczeń i instalacji do potrzeb nowego aparatu RTG, lasera chirurgicznego i kolumny anestezjologicznej do celów klinicznych wraz z pomieszczeniami w systemie zaprojektuj i wybuduj w Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym im. Jana Mikulicza — Radeckiego we Wrocławiu bud J1. ul. Borowska 213
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8 700,00 zł. (słownie: osiem tysięcy siedemset złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert.2) Wadium może być wniesione w:• pieniądzu;• gwarancjach bankowych;• gwarancjach ubezpieczeniowych;• poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).3) Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Bank Gospodarstwa Krajowego nr rachunku 26 1130 1033 0018 8007 3520 0010, z dopiskiem na przelewie:„Wadium w postępowaniu nr DZP.242.544.2023 na dostosowanie pomieszczeń i instalacjido potrzeb nowego aparatu RTG, lasera chirurgicznego i kolumny anestezjologicznej do celów klinicznych wraz z pomieszczeniami w systemie zaprojektuj i wybuduj w Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym im. Jana Mikulicza — Radeckiego we Wrocławiu bud J1. ul. Borowska 213”.4) Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnychna rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej, jako ostateczny termin składania ofert).5) Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;6) Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.7) Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.8) Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi posiadać ważność, co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą.9) Wadium złożone w formie innej niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.10) Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa powinna być nieodwołalna i bezwarunkowa oraz płatna na pierwsze żądanie.2. Zwrot wadium1) Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:• upływu terminu związania ofertą;• zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;• unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.2) Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:• który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;• którego oferta została odrzucona;• po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;• po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.3) Złożenie wniosku o zwrot wadium, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy PZP.4) Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.5) Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej SWZ mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego, dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym tzn.:• są wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, co w przypadku wykonawców mających siedzibę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej (RP) oznacza, że są wpisani do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów tzn.:ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej tzn.:• są UBEZPIECZENI OD ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego tj. nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł. (słownie: jeden milion złotych 00/100).4) zdolności technicznej lub zawodowej tzn.:• w zakresie zdolności technicznej wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwa zamówienia (dwa odrębne kontrakty) polegające na realizacji robót analogicznych do objętych postępowaniem w czynnych obiektach służby zdrowia o łącznej wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto (wartość jednego kontraktu minimum 500 000,00 zł.), a roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanegoi prawidłowo ukończone.Zamawiający „odrębny kontrakt” rozumie jako jedną, pisemną umowę odpłatną – a nie sumę pojedynczych ustnych bądź pisemnych zleceń realizowanych na rzecz tego samego podmiotu.• w zakresie zdolności zawodowej Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że przynależy do Izby Inżynierów Budownictwa (dla Kierownika robót) oraz że posiada kwalifikacje zawodowe lub kadrę kierowniczą będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego – zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r.Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117) oraz dysponuje:a) osobą posiadającą uprawnienia projektowo - wykonawcze w specjalności odpowiadającej przedmiotowi postępowania bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w sporządzaniu projektów budowlanych – czas trwania doświadczenia zawodowego należy rozumieć jako okres od daty uzyskania stosownych uprawnień (wpisu na listę członków danej izby) do daty składania oferty,b) kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń i doświadczenie min. 5 letnie (licząc od daty wpisu na listę członków danej izby) w kierowaniu co najmniej dwiema robotami budowlanymi w budynkach analogicznych do objętych niniejszym postępowaniem o łącznej wartości robót co najmniej 1 000 000,00 zł. brutto w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom,c) kierownikiem robót (branża sanitarna) posiadającym uprawnienia do kierowania robotami objętymi niniejszym postępowaniem bez ograniczeń oraz doświadczenie minimum 5 - letnie (licząc od daty wpisu na listę członków danej izby) w kierowaniu co najmniej jedną robotą budowlaną o łącznej wartości robót co najmniej 500 000,00 PLN brutto,d) kierownikiem robót (branża elektryczna) posiadającym uprawnienia do kierowania robotami objętymi niniejszym postępowaniem bez ograniczeń oraz doświadczenie minimum 5 - letnie (licząc od daty wpisu na listę członków danej izby) w kierowaniu co najmniej jedną robotą budowlaną o łącznej wartości robót co najmniej 500 000,00 PLN brutto,e) funkcje kierownika budowy i kierowników robót wskazanych w pkt. b) – d) może pełnić jedna osoba, o ile jej uprawnienia będą obejmowały wymagane specjalności i zakres czynności przewidzianych dla osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.f) Zamawiający stawia wymóg zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia robót budowlanych, związanych z wykonaniem instalacji oraz wykończeniowych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (OPZ wraz z załącznikami).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-11

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach