Przetargi.pl
Dostosowanie pomieszczeń i dostawa wyposażenia w ramach projektu Oddziały przedszkolne.

Gmina Kożuchów ogłasza przetarg

  • Adres: 67-120 Kożuchów, ul. Rynek 1A
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 355 59 40 , fax. 68 355 28 68
  • Data zamieszczenia: 2015-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kożuchów
    ul. Rynek 1A 1A
    67-120 Kożuchów, woj. lubuskie
    tel. 68 355 59 40, fax. 68 355 28 68
    REGON: 97077032700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozuchow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie pomieszczeń i dostawa wyposażenia w ramach projektu Oddziały przedszkolne.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie pomieszczeń sanitarnych poprzez dostawę i montaż wyposażenia oraz dostawę i montaż różnego rodzaju wyposażenia do oddziałów przedszkolnych działających w dwóch Szkołach Podstawowych na terenie Gminy Kożuchów tj. w: 1) Szkole Podstawowej nr 1 w Kożuchowie, ul. Chopina 11, 67-120 Kożuchów 2) Szkole Podstawowej w Mirocinie Dolnym 28, 67-120 Kożuchów. 2. Zamówienie zostało podzielone na pięć części 1) Cześć pierwsza - DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA POMIESZCZEŃ SANITARNYCH. Dostawa obejmuje: Dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Kożuchowie: 1. Podesty do toalet i umywalek szt.8 2. Półki na kubeczki szt.6 3. Lustro szt.2 Dla Szkoły Podstawowej w Mirocinie Dolnym: 1. Miska ustępowa ze spłuczką oraz deską sedesową szt.3 2. Umywalka szt.4 3. Podesty dziecięce szt.4 4. Dozownik ręczników papierowych szt.2 5. Dozownik na mydło szt.2 6. Lustro szt.2 7. Nakładki sedesowe szt.3 8. Podgrzewacz wody 50 l szt.1 9. Podajnik papieru toaletowego z dozownikiem szt.2 10. Bidet bateria syfon szt.1 11. Lustro szt.2 12. Szczotki do sedesów ze stali nierdzewnej w pojemniku szt. 3 13. Kosze ze stali nierdzewnej szt.4 14. Zestaw Wc Compakt szt.2 15. Umywalka biała bateria syfon szt.2 16. Dozownik na ręczniki szt.2 17. Dozownik na mydło szt.2 18. Podgrzewacz wody 30 l szt.1 19. Podajnik papieru toaletowego szt.2 Szczegółowy opis parametrów technicznych wyposażenia zawiera załącznik nr 1A do SIWZ 2) Część druga - DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA KUCHNI I DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI. Dostawa obejmuje następujące wyposażenie: Dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Kożuchowie: 1. Odkurzacz piorący szt.1 2. Pralka automatyczna szt.1 3. Szafy do przechowywania naczyń zestaw 1 4. Zmywarka gastronomiczna z wyparzaczem szt.1 5. Umywalka szt.1 6. Naczynia stołowe zestawy 2 7. Czajnik elektryczny szt.5 8. Lodówka szt.1 9. Termosy stalowe szt.5 10. Sztućce komplety 2 Dla Szkoły Podstawowej w Mirocinie Dolnym: 1. Odkurzacz na sucho szt.1 2. Pralka automatyczna szt.1 3. Froterka do powierzchni laminowanych, drewnianych, kamiennych szt.1 4. Kompaktowe urządzenie do mycia posadzek - myjka szt.1 5. Zmywarka gastronomiczna szt.1 6. Kuchenka gazowo-elektryczna szt.1 7. Kubki szt.30 8. Talerz deserowe szt.30 9. Salaterki szt.5 10. Wózek kelnerski szt.1 11. Czajnik szt.4 12. Czajnik elektryczny szt.2 13. Talerz płytki szt.30 14. Salaterka szt.30 15. Lodówka szt.1 16. Zestaw sztućców zestawy 2 17. Zestaw naczyń dla dzieci zestawy 4 18. Komplet garnków komplet 1 19. Rozdrabniacz odpadków organicznych szt.1 Szczegółowy opis parametrów technicznych wyposażenia stanowi załącznik nr 1B do SIWZ 3) Część trzecia - DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA SALI I SZATNI Dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Kożuchowie: 1. Stoły przedszkolne z regulowaną wysokością szt.12 2. Krzesełka dziecięce roz.2 - szt.20 3. Krzesełka dziecięce roz. 3 - szt.40 4. Szafki ze schowkami z kolorowymi drzwiczkami zestawy 2 5. Szafka z szufladami szt.2 6. Biurko dla nauczyciela na 4 szuflady szt. 2 7. Krzesło konferencyjne do biurka nauczyciela szt.2 8. Wózek na prace plastyczne szt.2 9. Dywany edukacyjne z motywem baśniowym szt.2 10. Biblioteczka dwustronna szt.2 11. Pojemniki na zabawki szt.4 12. Pufy (żółw, biedronka, tygrys) szt.6 13. Poduchy sensoryczne wypełnione granulatem szt.4 14. Łóżeczka przedszkolne ze stalową konstrukcją szt.20 15. Kolorowe poduszki szt.10 16. Gruszki wypełnione granulatem szt.8 17. Kanapki rozkładane szt.2 18. Duże foteliki narożne szt.2 19. Szatnie chmurki 6 - szt.10 20. Ławki szatniowe sosnowe szt.2 21. Wieszak stojący szt.1 22. Oznaczenia ewakuacyjne szt.1 23. Apteczka szt.1 24. Zabezpieczenia narożników szt.4 25. Instrukcja udzielania pierwszej pomocy szt.2 26. Szafka medyczna szt.1 Dla Szkoły Podstawowej w Mirocinie Dolnym: 1. Stoły przedszkolne z regulacją wysokości nóg szt.5 2. Krzesełka drewniane dziecięce rozmiar 2 - szt.12 3. Krzesełka drewniane dziecięce rozmiar 3. - szt.13 4. Krzesło dla nauczyciela szt.1 5. Biurko dla nauczyciela szt.1 6. Zestaw meblowy bajkowy zestaw 1 7. Zestaw kolorowych regałów zestaw 1 8. Tablica korkowa duża szt.1 9. Suszarka do prac plastycznych szt.1 10. Zakup i montaż rolet Komplet 1 11. Łóżeczko przedszkolne szt.25 12. Platforma do łóżeczek szt.2 13. Mebelki wypoczynkowe tapicerowane (kanapa, fotelik, pufa) - komplet 1 14. Gruszki rehabilitacyjne szt.2 15. Kolorowe pufy -zwierzątka szt.5 16. Krążki do siedzenia (komp. 10 sztuk + pojemnik) szt.2 17. Materac składany 3-częściowy szt.1 18. Metalowa szafa gospodarcza szt.1 19. Wieszaki z aplikacją do szatni z 5 podwójnymi wieszakami szt.2 20. Szatnia komplet 1 21. Regał metalowy wym. 85 x 40 x 170 cm - szt.1 22. Zabezpieczenie gniazd elektrycznych zestawy 2 23. Apteczka metalowa szt.1 24. Apteczka szkolna w plecaku szt.1 25. Skrzynka na klucz ewakuacyjny szt.2 26. Oznakowania ewakuacyjne szt.1 27. Gaśnica proszkowa - 4 kg. - szt.2 28. Tablica duża - pierwsza pomoc. szt.1 29. Zabezpieczenie grzejników komplet 1 Szczegółowy opis parametrów technicznych wyposażenia stanowi załącznik nr 1C do SIWZ 4) Część czwarta - DOSTAWA I MONTAŻ KOMPUTERÓW, OPROGRAMOWANIA I SPRZĘTU ICT. Dostawa obejmuje następujące wyposażenie: Dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Kożuchowie: 1. Laptop z oprogramowaniem szt.1 2. Drukarka kolorowa o wysokiej rozdzielczości szt.1 3. Skaner o rozdzielności 4800x9600 dpi - szt.1 4. Projektor multimedialny z montażem szt.1 5. Ekran projekcyjny szt.1 6. Telewizor 48/50 cali z WiFi szt.1 7. Tablica interaktywna z oprogramowaniem szt.1 8. Urządzenie wielofunkcyjne szt.1 Dla Szkoły Podstawowej w Mirocinie Dolnym: 1. Projektor krótkoogniskowy do tablicy interaktywnej komplet 1 2. Laptop z oprogramowaniem szt.1 3. Komputer stacjonarny komplet 1 4. Drukarka laserowa szt.1 5. Pendrive 16 GB szt.2 6. Drukarka kolorowa laserowa szt.1 7. Odtwarzacz DVD - szt.1 8. Telewizor szt.1 9. Radio z odtwarzaczem CD szt.1 10. Aparat cyfrowy szt.1 11. Tablica interaktywna szt.1 12. Ćwiczenia z grafomotoryki - oprogramowanie szt.1 13. Ćwiczenia z matematyki - oprogramowanie szt.1 14. Ćwiczenia ruchowe - oprogramowanie szt.1 15. Moje pierwsze słówka -Komplet - oprogramowanie szt.1 16. Czytam i piszę - interaktywna nauka. Program multimedialny szt.1 17. Kopiarka monochromatyczna szt.1 18. Program do zarządzania placówką przedszkolną szt.1 Szczegółowy opis parametrów technicznych wyposażenia stanowi załącznik nr 1D do SIWZ 5) Część piąta - DOSTAWA ZABAWEK, POMOCY DYDAKTYCZNYCH I ARTYKUŁÓW PLASTYCZNYCH. Dostawa obejmuje następujące pomoce i artykuły: Dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Kożuchowie: 1. Zabawki i pomoce dydaktyczne - komplet 1 2. Zabawki i pomoce dydaktyczne - komplet 1 3. Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć - komplet szt.2 4. Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć - komplet 1 5. Artykuły plastyczne - komplet 1 Dla Szkoły Podstawowej w Mirocinie Dolnym: 1. Zabawki i pomoce dydaktyczne - komplet 1 2. Zabawki i pomoce dydaktyczne - komplet 1 3. Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć - komplet 1 4. Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć - komplet 1 5. Artykuły plastyczne - komplet 1 Szczegółowy opis parametrów technicznych dostaw stanowi załącznik nr 1E do SIWZ 3. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. 2. Dostarczone elementy zamówienia, winny być nowe, wolne od wad, wykonane w ramach bezpiecznych technologii. 3. Winny spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 4. Wykonawca dostarczy i zamontuje elementy wyposażenia na własny koszt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391500006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugkozuchow/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną