Przetargi.pl
Dostosowanie pomieszczeń budynku przy ulicy Bytomskiej 81 w Piekarach Śląskich wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby funkcjonowania Miejskiego Żłobka – Piekarska Akademia Malucha

Prezydent Miasta Piekary Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 939 379 , fax. 32 287 22 69
  • Data zamieszczenia: 2017-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Piekary Śląskie
    ul. Bytomska 84
    41940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 323 939 379, fax. 32 287 22 69
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piekary.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie pomieszczeń budynku przy ulicy Bytomskiej 81 w Piekarach Śląskich wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby funkcjonowania Miejskiego Żłobka – Piekarska Akademia Malucha
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku przy ul. Bytomskiej 81 w Piekarach Śląskich, kubatura 1736,81 m3, powierzchnia zabudowy 327,70 m2, wysokość 5,70 m, 2. Zagospodarowanie terenu, 3. Doposażenie placu zabaw, 4. Wykonanie instalacji c.o. – ok. 340 m, 5. Montaż zaworów i głowic – ok. 90 szt., 6. Montaż grzejników – ok. 27 szt., 7. Montaż izolacji, 8. Roboty murarskie, betonowe, przebicia, rozbiórki, zamurowania, tynkowania, 9. Wykonanie instalacji wod-kan – ok. 220 m, 10.Montaż baterii, zaworów, filtrów – ok. 65 szt., 11.Montaż wodomierza, 12. Montaż pompy, 13. Montaż hydrantu, 14. Zbiornik hydroforowy, 15. Próby, badania, płukanie, 16. Wykonanie izolacji, 17. Wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej – ok. 145 m, 18. Czyszczaki – 2 szt, 19. Przepompownia ścieków, 20. Brodzik dla dzieci – 2 kpl, 21. Umywalka bezdotykowa – 3 szt., 22. Stoły, zlewy, umywalki, zestawy wc – 11 szt., 23. Roboty murarskie, betonowe, przebicia, rozbiórki, zamurowania, tynkowania, 24. Przyłącze wodociągowe – ok.8 m, 25. Przyłącze kanalizacyjne – ok. 3 m, 26. Rozbudowa rozdzielni głównej elektrycznej, 27. Układanie kabli – ok. 500 m, 28. Układanie przewodów miedzianych – ok. 20 m, 29. Instalacja gniazd wtyczkowych – ok. 2600 m, 30. Instalacja oświetlenia, podstawowa, awaryjna, ewakuacyjna – 134 szt., ok. 3000 m, 31. instalacja zasilająca odbiorniki HVAC – ok. 500 m, 32. instalacja okablowania strukturalnego – ok. 5800 m, 33. Roboty rozbiórkowe, kucia, wykonanie przesklepień, roboty tynkarskie, gruntowanie podłoży, okładziny ścian płytkami ceramicznymi, roboty malarskie, warstwy wyrównawcze pod posadzki, posadzki cementowe, posadzki z płytek gresowych, montaż stolarki, ścianki działowe, wykonanie nadproży, roboty murarskie i betonowe, gładzie gipsowe, klejenie wykładzin, roboty konstrukcyjne, montaż wyposażenia, roboty dekarskie, wykonanie schodów zewnętrznych do piwnicy i schodów wejściowych, wykonanie nawierzchni utwardzonych i trawników, wykonanie ogrodzenia. II. Rozwiązania równoważne. Wskazane ewentualnie w SIWZ i dokumentach technicznych znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje dany produkt są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Jednocześnie opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający jest obowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ – zgodnie z art. 30 ust.5 Ustawy. W związku z tym: 1) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych – tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ, 2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w SIWZ, a wskazanych poprzez normy, oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, 3) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. III. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV) 45000000-7 Roboty budowlane 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę, 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach, 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych IV. Na podstawie art. 29.3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) roboty związane z montażem instalacji, wyposażenia, armatury i urządzeń c.o., roboty związane z montażem instalacji, wyposażenia, armatury i urządzeń wod-kan, roboty związane z montażem instalacji, wyposażenia, armatury i urządzeń kanalizacji sanitarnej, przebicia otworów, zamurowania i zabetonowania, prace tynkarskie, roboty rozbiórkowe, kucia, roboty ziemne, roboty wod-kan zewnętrzne, roboty związane z montażem instalacji, wyposażenia i urządzeń elektrycznych, w tym oświetlenia, okablowania strukturalnego, zasilania odbiorników, gniazd wtyczkowych, rozebranie ścian, zerwanie posadzek, odgrzybianie, odbicie tynków, wykopy wewnątrz budynku, przygotowanie podłoży, wykonanie przesklepień, roboty tynkarskie, roboty okładzinowe ścian i posadzek, roboty malarskie, roboty posadzkowe, roboty murarskie, roboty związane ze stolarką budowlaną okienna i drzwiową, roboty gipsowe, roboty płytkarskie i wykładzinowe, roboty konstrukcyjne, betonowe, zbrojarskie, fundamentowe, dekarskie, balustrady, roboty związane z zagospodarowaniem terenu i wykonaniem nawierzchni utwardzonych oraz trawników. Powyższy wymóg nie dotyczy osób nadzorujących te roboty, a wykonujących samodzielne funkcje techniczne na budowie takie jak: kierownik budowy, kierownik robót. 1) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt IVa oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań oraz sankcji, określony został w § 2 projektu umowy. V. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 8 na który składają się: 1) Dokumentacja projektowa 2) STWIORB, 3) Kosztorys ofertowy (przedmiar robót). VI. Na podstawie art. 29 ust.4 ustawy PZP Zamawiający wymaga przy realizacji niniejszego zamówienia spełnienie aspektów społecznych dotyczących zatrudnienia bezrobotnych w ilości co najmniej 1 osoby, zatrudnionej na okres realizacji zamówienia, nieprzerwanie do dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje przewidziane są w § 21 projektu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 25 000,00 złotych ( słownie : dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej z form wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez PKO Bank Polski SA: nr 05 1020 2313 0000 3402 0556 3525. 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. 5. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. W przypadku złożenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji bankowej bądź gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć oryginał dokumentu gwarancyjnego do oferty. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 2) Oświadczenia, o których mowa w rozdziale 7.1 SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy ( wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdziale 6.5.1) i 6.5.4) SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego, 5) Kosztorys ofertowy w wersji uproszczonej – zgodnie ze wzorem załączonym przez Zamawiającego 6) Dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach