Przetargi.pl
Dostosowanie pomieszczeń budynku Centrum Logistycznego do funkcjonowania Centrów Badawczo - Rozwojowych Elbląskiego Parku Technologicznego w ramach projektu Wyposażenie laboratoriów Centrum Logistycznego w specjalistyczny sprzęt - dla wzrostu konkurencyjności i innowacyjności przedsiębiorstw

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25 , fax. 55 239 33 34
  • Data zamieszczenia: 2011-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    ul. Łączności 1 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, fax. 55 239 33 34
    REGON: 17074771500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie pomieszczeń budynku Centrum Logistycznego do funkcjonowania Centrów Badawczo - Rozwojowych Elbląskiego Parku Technologicznego w ramach projektu Wyposażenie laboratoriów Centrum Logistycznego w specjalistyczny sprzęt - dla wzrostu konkurencyjności i innowacyjności przedsiębiorstw
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostosowanie pomieszczeń budynku Centrum Logistycznego do funkcjonowania Centrów Badawczo - Rozwojowych Elbląskiego Parku Technologicznego w ramach projektu Wyposażenie laboratoriów Centrum Logistycznego w specjalistyczny sprzęt - dla wzrostu konkurencyjności i innowacyjności przedsiębiorstw Przedmiot główny: CPV: 45.21.46.20-2 Nazewnictwo wg CPV: Roboty budowlane w zakresie ośrodków badawczych i testowych Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń budynku Centrum Logistycznego znajdującego się w Elblągu, przy ul. Stanisława Sulimy 1 do funkcjonowania Centrów Badawczo - Rozwojowych Elbląskiego Parku Technologicznego. Zamówienie jest dofinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej na lata 2007 - 2013; Priorytet I : Nowoczesna gospodarka; Działanie I.3. Wspieranie innowacji. 2. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych opracowanych przez: PROJECT SYSTEM biuro usług architektonicznych Piotr Pałdyna, oddział Elbląg (82-300), ul. Kumieli 1-2: A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA I. PRZEDMIARY ROBÓT: 1) PROJEKT WYKONAWCZY ZAMIENNY LABORATORIÓW W BUDYNKU LOGISTYCZNYM W ELBLĄSKIM PARKU TECHNOLOGICZNYM UL STANISŁAWA SULIMY 1 DZ NR 838/2, 82-300 ELBLĄG RODZAJ OPRACOWANIA: PRZEDMIAR ROBÓT - ROBOTY BUDOWLANE DO PROJEKTU ZAMIENNEGO LABORATORIÓW OBIEKT: LABORATORIA W BUDYNKU LOGISTYCZNYM BRANŻA: BUDOWLANA 2) PROJEKT WYKONAWCZY ZAMIENNY LABORATORIÓW W BUDYNKU LOGISTYCZNYM W ELBLĄSKIM PARKU TECHNOLOGICZNYM W ELBLĄGU PRZY UL. STANISŁAWA SULIMY 1, DZ NR 838/2 RODZAJ OPRACOWANIA: PRZEDMIAR ROBÓT OBIEKT: LABORATORIA W BUDYNKU LOGISTYCZNYM BRANŻA: WENTYLACJA I KLIMATYZACJA 3) PRZEDMIAR NAZWA INWESTYCJI: Pierwszy etap budynku logistycznego dla Elbląskiego Parku Technologicznego - Instalacje oświetlenia ogólnego i ewakuacyjnego ADRES INWESTYCJI: 82-300 Elbląg, Modrzewina Południe, dz. nr 838 BRANŻA: Elektryczna 4) PRZEDMIAR NAZWA INWESTYCJI: Pierwszy etap budynku logistycznego dla Elbląskiego Parku Technologicznego - Instalacje SASP, DSO, ACC, SWiN, CCTV ADRES INWESTYCJI: 82-300 Elbląg, Modrzewina Południe, dz. nr 838 BRANŻA: Elektryczna 5) PRZEDMIAR NAZWA INWESTYCJI: Pierwszy etap budynku logistycznego dla Elbląskiego Parku Technologicznego - Instalacje elektryczne silnoprądowe i słaboprądowe ADRES INWESTYCJI: 82-300 Elbląg, Modrzewina Południe, dz. nr 838 BRANŻA: Elektryczna 6) PROJEKT WYKONAWCZY ZAMIENNY LABORATORIÓW W BUDYNKU LOGISTYCZNYM W ELBLĄSKIM PARKU TECHNOLOGICZNYM UL STANISŁAWA SULIMY 1 DZ NR 838/2, 82-300 ELBLĄG RODZAJ OPRACOWANIA: PRZEDMIAR ROBÓT - INSTALACJE TECHNOLOGICZNE OBIEKT: LABORATORIA W BUDYNKU LOGISTYCZNYM BRANŻA: SANITARNA 7) PROJEKT WYKONAWCZY ZAMIENNY LABORATORIÓW W BUDYNKU LOGISTYCZNYM W ELBLĄSKIM PARKU TECHNOLOGICZNYM UL STANISŁAWA SULIMY 1 DZ NR 838/2, 82-300 ELBLĄG RODZAJ OPRACOWANIA: PRZEDMIAR ROBÓT - INSTALACJE WOD-KAN I WODY REDESTYLOWANEJ OBIEKT: LABORATORIA W BUDYNKU LOGISTYCZNYM BRANŻA: SANITARNA Zamawiający informuje, że przedmiary robót wymienione w pkt I. stanowią ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. II. PROJEKTY WYKONAWCZE: 1) PROJEKT WYKONAWCZY ZAMIENNY LABORATORIÓW W BUDYNKU LOGISTYCZNYM W ELBLĄSKIM PARKU TECHNOLOGICZNYM W ELBLĄGU PRZY UL. STANISŁAWA SULIMY 1, DZ. NR 838/2 RODZAJ OPRACOWANIA: PROJEKT WYKONAWCZY OBIEKT: LABORATORIA W BUDYNKU LOGISTYCZNYM BRANŻA: ARCHITEKTURA, KONSTRUKCJA 2) PROJEKT WYKONAWCZY ZAMIENNY LABORATORIÓW W BUDYNKU LOGISTYCZNYM W ELBLĄSKIM PARKU TECHNOLOGICZNYM W ELBLĄGU PRZY UL. STANISŁAWA SULIMY 1, DZ. NR 838/2 RODZAJ OPRACOWANIA: PROJEKT WYKONAWCZY OBIEKT: LABORATORIA W BUDYNKU LOGISTYCZNYM BRANŻA: SANITARNA: WENTYLACJA 3) PROJEKT WYKONAWCZY ZAMIENNY LABORATORIÓW W BUDYNKU LOGISTYCZNYM W ELBLĄSKIM PARKU TECHNOLOGICZNYM W ELBLĄGU PRZY UL. STANISŁAWA SULIMY 1, DZ. NR 838/2 RODZAJ OPRACOWANIA: PROJEKT WYKONAWCZY OBIEKT: LABORATORIA W BUDYNKU LOGISTYCZNYM BRANŻA: KLIMATYZACJA 4) PROJEKT WYKONAWCZY ZAMIENNY LABORATORIÓW W BUDYNKU LOGISTYCZNYM W ELBLĄSKIM PARKU TECHNOLOGICZNYM W ELBLĄGU PRZY UL. STANISŁAWA SULIMY 1, DZ. NR 838/2 RODZAJ OPRACOWANIA: PROJEKT WYKONAWCZY OBIEKT: LABORATORIA W BUDYNKU LOGISTYCZNYM BRANŻA: SANITARNA - instalacja wod. - kan. 5) PROJEKT WYKONAWCZY ZAMIENNY LABORATORIÓW W BUDYNKU LOGISTYCZNYM W ELBLĄSKIM PARKU TECHNOLOGICZNYM W ELBLĄGU PRZY UL. STANISŁAWA SULIMY 1, DZ. NR 838/2 RODZAJ OPRACOWANIA: PROJEKT WYKONAWCZY OBIEKT: LABORATORIA W BUDYNKU LOGISTYCZNYM BRANŻA: ELEKTRYKA 6) PROJEKT WYKONAWCZY ZAMIENNY LABORATORIÓW W BUDYNKU LOGISTYCZNYM W ELBLĄSKIM PARKU TECHNOLOGICZNYM W ELBLĄGU PRZY UL. STANISŁAWA SULIMY 1, DZ. NR 838/2 RODZAJ OPRACOWANIA: PROJEKT WYKONAWCZY OBIEKT: INSTALACJA GAZÓW TECHNICZNYCH BRANŻA: TECHNOLOGIA 7) PROJEKT WYKONAWCZY ZAMIENNY LABORATORIÓW W BUDYNKU LOGISTYCZNYM W ELBLĄSKIM PARKU TECHNOLOGICZNYM UL STANISŁAWA SULIMY 1, DZ. NR 838/2, 82-300 ELBLĄG RODZAJ OPRACOWANIA: SPECYFIKACJE TECHNICZNE OBIEKT: LABORATORIA W BUDYNKU LOGISTYCZNYM BRANŻA: OGÓLNOBUDOWLANA B. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH 1) SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT DO PROJEKTU WYKONAWCZEGO ZAMIENNEGO LABORATORIÓW W BUDYNKU LOGISTYCZNYM W ELBLĄSKIM PARKU TECHNOLOGICZNYM W ELBLĄGU PRZY UL. STANISŁAWA SULIMY 1, DZ. NR 838/2 RODZAJ OPRACOWANIA: PROJEKT WYKONAWCZY ZAMIENNY OBIEKT: LABORATORIA W BUDYNKU LOGISTYCZNYM BRANŻA: WENTYLACJA I KLIMATYZACJA 2) SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT LABORATORIÓW W BUDYNKU LOGISTYCZNYM W ELBLĄSKIM PARKU TECHNOLOGICZNYM W ELBLĄGU PRZY UL. STANISŁAWA SULIMY 1, DZ. NR 838/2 RODZAJ OPRACOWANIA: STWiOR OBIEKT: LABORATORIA W BUDYNKU LOGISTYCZNYM BRANŻA: ELEKTRYKA (DSO, SASP, SWiN, ACC) 3) SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT LABORATORIÓW W BUDYNKU LOGISTYCZNYM W ELBLĄSKIM PARKU TECHNOLOGICZNYM W ELBLĄGU PRZY UL. STANISŁAWA SULIMY 1, DZ. NR 838/2 RODZAJ OPRACOWANIA: STWiOR OBIEKT: LABORATORIA W BUDYNKU LOGISTYCZNYM BRANŻA: ELEKTRYKA Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa wymieniona w pkt A. ppkt II. oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, o których mowa w pkt B., stanowią ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ. 3. Zakres zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: a) wykonanie niezbędnych zmian w zakresie architektoniczno - konstrukcyjnym, b) wykonanie niezbędnych zmian w instalacjach sanitarnych: - instalacji wodociągowej wody zimnej, - instalacji ciepłej wody użytkowej, - instalacji rozprowadzającej wody destylowanej, - instalacji kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, - instalacji kanalizacyjnej odprowadzającej skropliny z urządzeń klimatyzacyjnych, - instalacji kanalizacyjnej ścieków laboratoryjnych, c) wykonanie niezbędnych zmian w instalacjach elektrycznych: - instalacji silnoprądowej i słaboprądowej, - instalacji SASP, DSO, ACC, SWiN, CCTV, - instalacji oświetlenia ogólnego i ewakuacyjnego d) wykonanie instalacji gazów technicznych, e) wykonanie niezbędnych demontaży i ponownych montaży fragmentów instalacji wentylacji mechanicznej, f) wykonanie zmian w montażu jednostek wewnętrznych systemu klimatyzacji VRF FUJITSU, g) ponowne uruchomienie i sprawdzenie ww. instalacji. Szczegółowy zakres robót do wykonania określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót, wyszczególnione w sekcji II.1.2) pkt 2 ogłoszenia. 4. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z warunkami wykonania prac. 5. Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia wynikające wprost z dokumentacji projektowej, jak również nieujęte w dokumentacji, a niezbędne do wykonania zakresu robót objętych umową tj.: roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowanie terenu budowy, utrzymanie zaplecza budowy (dostawa wody, usuwanie ścieków, wywóz śmieci, organizacja zaplecza socjalnego, oświetlenie, zasilanie w energię elektryczną, telefon), koszty wywozu i utylizacji odpadów powstałych w wyniku realizacji robót, jak również wszelkich opłat związanych z odbiorem robót. 6. Roboty budowlane realizowane będą w czynnym obiekcie. Wykonywanie robót nie może zakłócać prawidłowej pracy placówki. Harmonogram prac należy uzgodnić z użytkownikiem obiektu. 7. Zamawiający informuje, że powoła Inspektorów Nadzoru. Zamawiający powierzy Inspektorom nadzoru zarządzanie i nadzór nad realizacją robót, stanowiących przedmiot zamówienia, w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów i robót, kosztów realizacji robót oraz wykonania obiektu zgodnie z dokumentacją projektową, w ustalonym w umowie z Wykonawcą Robót terminie. Inspektorzy nadzoru będą działali w zgodzie z przepisami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późniejszymi zmianami). 8. W przypadku składania zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia ich w formie zgodnej ze wzorami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. 9. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 647 ze znaczkiem 1 - Kodeksu Cywilnego. 10. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty. 11. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu zamówienia przedłoży polisy lub inne dokumenty ubezpieczenia, potwierdzające zawarcie ubezpieczenia na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót, obejmującego: - ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego do wysokości 100% umownego wynagrodzenia, - ubezpieczenie osób trzecich. 12. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca sporządzi harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót objętych umową i przedłoży do zatwierdzenia w terminie 7 dni od dnia udzielenia zamówienia. 13. Wszelkie roboty wykonywane w obiekcie, będącym w okresie gwarancji, Wykonawca wykona w uzgodnieniu i za zgodą Warmińskiego Przedsiębiorstwa Budowlanego ROMBUD Sp. z o.o., z siedzibą w Olsztynie (10-408), przy ul. Lubelskiej 37C. Wykonawca będzie musiał pokryć ewentualne koszty z tym związane. 14. Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwiania odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu stosownych dokumentów. 15. W pozycjach opisujących przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych patentów lub pochodzenia Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. W dokumentacji projektowej przyjęto ze względów technicznych (konieczność wykonania obliczeń i prawidłowego doboru) konkretne wyroby na które Wykonawca może stosować wyroby zamienne pod warunkiem, że są równoważne technicznie, spełniają wymagania norm i przepisów oraz założone parametry projektowe. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w kosztorysach ofertowych wskazał i opisał za pomocą parametrów technicznych i jakościowych rozwiązania, które oferuje Zamawiającemu jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego w dokumentacji projektowo - kosztorysowej. Zamawiający oceniając, czy podane przez Wykonawcę rozwiązania są równoważne będzie porównywał parametry techniczne opisane przez Zamawiającego w dokumentacji projektowo - kosztorysowej i wskazane przez Wykonawcę 16. Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości na okres 39 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po dokonaniu odbioru końcowego robót. 17. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452146202
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 95116022020000000061913418 w Banku Millennium S.A. O / Elbląg Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w sekretariacie Wydziału Finansowo - Budżetowego Urzędu Miejskiego w Elblągu 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach