Powiat Świecki ogłasza przetarg
- Adres: 86-100 Świecie, ul. Gen. Józefa Hallera
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 56 83 100 , fax. 52 56 83 102
- Data zamieszczenia: 2020-10-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Świecki
ul. Gen. Józefa Hallera 9
86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 56 83 100, fax. 52 56 83 102
REGON: 92350978000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: pzeas-swiecie.rbip.mojregion.info
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostosowanie placu przy starej szkole dla potrzeb osób niepełnosprawnych w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Świeciu" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie placu przy starej szkole dla potrzeb osób niepełnosprawnych w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Świeciu zgodnie z Projektem budowlanym pn.: „Remont nawierzchni utwardzonej, budowa pochylni i muru oporowego przy budynku Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Świeciu” na działce nr 669/6 w Świeciu, który w szczególności obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: 1) rozbiórka istniejącego muru oporowego; 2) wykonanie ławy fundamentowej na podbudowie z kruszywa łamanego pod nowy mur oporowy; 3) budowa nowego muru oporowego z typowych prefabrykatów elementów żelbetowych typu L o wysokości całkowitej 330 cm, gr. 25 cm, wykonanych z betonu C30/37; 4) demontaż zużytej nawierzchni placu z kostki typu trylinka; 5) wykonanie nowej nawierzchni wraz z podbudową placu utwardzonego w ilości 497 m2 z kostki betonowej bezfazowej grub. 8 cm w kolorze szarym na podsypce cementowo-piaskowej; 6) wykonanie chodników w ilości 82,88 m2 z kostki betonowej bezfazowej grub. 6 cm w kolorze grafitowym na podsypce cementowo-piaskowej; 7) zamocowanie balustrad U-11a szczeblinkowych koloru szarego wzdłuż muru oporowego i przy wejściu do budynku starej szkoły; 8) wykonanie dwóch pochylni o nawierzchni z kostki betonowej bezfazowej typu polbruk na podbudowie betonowej wraz ze spocznikiem dla osób niepełnosprawnych, jedna przy wejściu do budynku starej szkoły, druga przy wejściu do budynku pracowni szkolnych; 9) licowanie płytkami klinkierowymi o wymiarach 25x6 cm ścian w ilości 21,77 m2; 10) montaż balustrad pochylni ze stali nierdzewnej satynowej; 11) regulacja urządzeń podziemnych; 12) wycinka jednego drzewa jesion amerykański, obwód pnia 75 cm. 2. Do obowiązków Wykonawcy należy również: 1) oznakowanie i zabezpieczenie terenu budowy, zamieszczenie w widocznym miejscu tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia; 2) prowadzenie dziennika budowy; 3) zapewnienie wytyczenia geodezyjnego; 4) zapewnienie objęcia nadzoru nad prowadzonymi robotami przez kierownika budowy; 5) wywóz gruzu na składowisko odpadów; 6) uporządkowanie terenu; 7) zgromadzenie dokumentów wymienionych w art. 57 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (T. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) niezbędnych do odbioru robót w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie oraz zawiadomienie o zakończeniu budowy Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Świeciu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem - Załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do ofert, albo z odpisu z właściwego rejestru, albo z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej (przykładowo: KRS, CEIDG) dostępnego na stronach internetowych ogólnodostępnych baz danych. Jeżeli Pełnomocnictwo nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. W przypadku oferty wspólnej należy do oferty załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 3.Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie (Załącznik nr 5 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem Oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku oferty wspólnej (konsorcjum) składa to Oświadczenie każdy jej uczestnik. Oświadczenie wypełniony Załącznik nr 5 do SIWZ nie należy składać do oferty, aby było skuteczne, należy je złożyć dopiero po otwarciu ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa nawierzchni części drogi gminnej w m. Szembekowo ul. Szembeka
Dodano: 2024-05-21 - Przebudowa sięgacza ul. Turystycznej w Toruniu – sięgacz od posesji nr 108
Dodano: 2024-05-15 - Budowa obiektów infrastruktury uzdrowiskowej i rewitalizacja terenów zielonych wraz z przebudową nawierzchni deptaka spacerowego w Ciechocinku
Dodano: 2024-05-09 - Remont zatok parkingowych na ul. Mazowieckiej 3 i ul. Planty 10
Dodano: 2024-05-07 - Zaprojektowanie oraz przebudowa ulicy Jasia i Małgosi w Toruniu
Dodano: 2024-04-25 - Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej wraz z przebudową dróg na terenie Gminy Rypin
Dodano: 2024-04-18 - Przebudowa drogi gminnej nr 140242C Bielice-Gozdanin
Dodano: 2024-04-17 - Modernizacja sieci dróg na terenie gminy Obrowo
Dodano: 2024-04-11 - Przebudowa nawierzchni części drogi gminnej w m. Szembekowo ul. Szembeka
Dodano: 2024-03-29 - Przebudowa dojazdu pożarowego nr 15 w Leśnictwie Drogosław oraz drogi leśnej w Leśnictwach Drogosław i Kowalewo
Dodano: 2024-03-25