Przetargi.pl
„DOSTOSOWANIE PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY MASZEWO DO POTRZEB UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH” –II POSTĘPOWANIE

Gmina Maszewo ogłasza przetarg

  • Adres: 72130 Maszewo, Plac Wolności
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 418 78 43, , fax. 91 418 75 06
  • Data zamieszczenia: 2017-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Maszewo
    Plac Wolności 2
    72130 Maszewo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 418 78 43, , fax. 91 418 75 06
    REGON: 81168428400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.maszewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „DOSTOSOWANIE PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY MASZEWO DO POTRZEB UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH” –II POSTĘPOWANIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje dwa zadania, z których każde stanowi odrębną część zamówienia Zadanie nr 1 : Budowa szybu windy wraz z dostawą i montażem windy w Gimnazjum w Maszewie, zlokalizowanym przy ul. Szkolnej 14 w Maszewie. Zakres rzeczowy robót obejmuje wykonanie : 1) robót rozbiórkowych, 2) wykopów i fundamentów, 3) ścian parteru, 4) ścian piętra, 5) robót wykończeniowych, 6) dostawy i montażu fabrycznie nowego i kompletnego dźwigu osobowego o nośności do 630 kg/8 osób, przystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych o wymaganiach technicznych określonych w Specyfikacji Technicznej Windy , 7) instalacji elektrycznych zasilania dźwigu w zakresie niezbędnym dla montowanego nowego dźwigu wraz z podłączeniem do istniejącej rozdzielni (tablicy) 8) wykonanie kominka wentylacyjnego 9) opracowanie dokumentacji techniczno- montażowej i rejestracyjnej dla dźwigu i jej uzgodnienie we właściwym Urzędzie Dozoru Technicznego oraz załatwienie wszystkich formalności dla celu odbioru przez UDT, 10) uruchomienia, testowania i zaprogramowanie dźwigu wg zaleceń Zmawiającego, 11) przekazanie Zamawiającemu specyfikacji elementów dźwigu i czynności technologicznych , wraz z określeniem cykli czasowych, wg których występuje konieczność prowadzenia bieżącej konserwacji w okresie udzielonej gwarancji, 12) udzielenie gwarancji min 36 miesięcy i wykonywanie w okresie udzielonej gwarancji czynności konserwacyjnych dźwigu w zakresie i terminach przewidzianych przez producenta. Gwarancja obejmuje wykonanie obowiązkowych przeglądów technicznych, wykonywanie nieodpłatnych usług serwisowych (wg zaleceń producenta ) wraz z zalecaną przez producenta wymianą materiałów i części 13) wywóz i składowanie odpadów (gruzu, złomu, itp.),zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie oraz uporządkowanie terenu robót najpóźniej w dniu odbioru końcowego. Wymagania materiałowe: a) Wszystkie użyte do realizacji przedmiotu zamówienia materiały i urządzenia muszą być fabrycznie nowe, posiadać stosowne certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, europejską aprobatą techniczną, wspólną specyfikacją techniczną, normą międzynarodową lub innym technicznym systemem odniesienia ustanowionym przez europejskie organy normalizacyjne, zgodnie żart. 10 ustawy Prawo Budowlane oraz atestami higienicznymi, b) Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać wymagane przepisami prawa atesty , aprobaty techniczne, certyfikaty zgodności z Polskimi Normami lub inne dokumenty stanowiące o dopuszczeniu do stosowania w budownictwie użytych materiałów i urządzeń oraz załączyć je do protokołu końcowego odbioru robót c) Opisane w dokumentacji przetargowej (SIWZ i jej załącznikach) materiały i urządzenia są standardem oczekiwanym przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń innych (równoważnych) niż te przyjęte w SIWZ i jej załącznikach (w przypadku podania znaku towarowego lub producenta), jednak o parametrach i jakości nie gorszych od posiadanych przez materiały i urządzenia zaproponowane przez Zamawiającego, d) Zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy Pzp Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne z opisanymi przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że zaproponowane przez niego materiały i/lub urządzenia spełniają (są równoważne) wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie nazwy (typy, rodzaje) i producentów przyjętych do wyceny i zastosowania przy realizacji zamówienia oferowanych produktów i/lub systemów oraz przedłożyć odpowiednie dokumenty (w języku polskim) opisujące parametry techniczne oraz 7.07.2017 https ://bzp.uzp.g ov.pl/IN/ZP400Podg ladOpublito\vanego.aspx?id=93a2d62c-b09Q-4ef8-9605-f3f1d67aaa8e producenta, wymagane przepisami certyfikaty i inne dokumenty, pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. e) W przypadku niewskazania przez Wykonawcę w ofercie rozwiązania równoważnego Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z rozwiązaniami wskazanymi w SIWZ i jej załącznikach. Szczegółowy zakres robót jak również parametrów przedmiotu niniejszego postępowania znajduje się w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej windy, przedmiarze robót budowlanych stanowiącymi TOM II i IV SIWZ . Zadanie Nr 2 : Przebudowa schodów wraz z budową podjazdu dla osób poruszających się na wózkach w Szkole Podstawowej w Dębicach Zakres rzeczowy robót obejmuje wykonanie : 1) Podjazdu dla niepełnosprawnych: a) roboty murowe i demontażowe, b) roboty rozbiórkowe, c) roboty ziemne, d) ławy i ściany fundamentowe, e) izolacje fundamentów, f) ściany, g) nawierzchnia, h) ślusarka + barierka. 2) Modernizację schodów: a) modernizacja stopni, b) nawierzchnia - płytki ceramiczne mrozoodporne, c) ślusarka + barierka. 3) Dodatkowe obowiązki Wykonawcy dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: • załatwienie wszystkich formalności związanych z realizowanymi robotami, łącznie z odbiorami wykonanych robót budowlanych , • zabezpieczenia terenu robót., • udzielenie gwarancji jakości wykonanych robót. Szczegółowy zakres robót jak również parametrów przedmiotu niniejszego postępowania znajduje się w dokumentacji technicznej, przedmiarze robót budowlanych stanowiącymi TOM III i V SIWZ .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości Zadanie nr 1 - 3000,00 PLN (słownie złotych : trzy tysiące) Zadanie nr 2 - 1500,00 PLN (słownie złotych: tysiąc pięćset). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Konto bankowe: Bank Spółdzielczy w Goleniowie oddział w Maszewie Nr konta bankowego: 81 9375 1054 6800 0231 3000 0020 (w tytule przelewu należy wpisać nr zadania i nazwę , którego dotyczy wadium : Zadanie nr 1 : Budowa szybu windy wraz z dostawą i montażem windy w Gimnazjum w Maszewie, zlokalizowanym przy ul. Szkolnej 14 w Maszewie, lub Zadanie nr 2 : Przebudowa schodów wraz z budową podjazdu dla osób poruszających się na wózkach w Szkole Podstawowej w Dębicach b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo- kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać - Gmina Maszewo, PI. Wolności 2 , 72-130 Maszewo. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone wart. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu - dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 2 a ) rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych wart. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 6. Zgodnie zart. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa wart. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie 2łożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa wart. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa wart. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 1.2. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych wart. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1)) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych łub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi których wskazane zdolności dotyczą. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa wart. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa wart. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.1) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Sekcji III. 3) Ogłoszenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3.2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt 2 powyżej składa każdy z Wykonawców. 3.3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia o których mowa w Sekcji III. 5) Ogłoszenia, przy czym: 1) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Sekcji III.5) Ogłoszenia składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w i III. 1.3) Ogłoszenia. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w sekcji III. 4) składane na wezwanie Zamawiającego składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach