Urząd Miasta ogłasza przetarg
- Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
- Data zamieszczenia: 2014-07-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
ul. Podgórna 22 22
65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
REGON: 00065423300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostosowanie oferty edukacyjnej szkolnictwa zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy - zakup i dostawa meblii wyposażenia - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Miejsce dostawy: Zespół Szkół Budowlanych, ul. Botaniczna 50, 65-001 Zielona Góra. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy określone w niniejszej SIWZ meble i wyposażenie. Transportu elementów przedmiotu zamówienia Wykonawca dokona na własny koszt i ryzyko 3. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 zadania i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z wyborem Wykonawcy - na jedno lub wszystkie zadania. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących zadań: 4.1. Zadanie I - Zakup i dostawa różnych mebli i wyposażenia: a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tabeli - wykazie wyposażenia stanowiącej załącznik nr 5.I. do SIWZ. b) Wszystkie oferowane elementy przedmiotu zamówienia muszą być nieużywane i fabrycznie nowe. c) Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzieli 24 miesięcznej gwarancji oraz rękojmi na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. d) Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy atesty, certyfikaty i deklarację zgodności CE na dostarczone meble i wyposażenie. e) Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39.15.00.00-5 - różne meble i wyposażenie 4.2. Zadanie II - Zakup i dostawa wyposażenia i środków czystości: a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tabeli - wykazie wyposażenia stanowiącej załącznik nr 5.II. do SIWZ. b) Wszystkie oferowane elementy przedmiotu zamówienia muszą być nieużywane i fabrycznie nowe. c) Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzieli 24 miesięcznej gwarancji oraz rękojmi na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. d) Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy atesty, certyfikaty i deklarację zgodności CE na dostarczone wyposażenie; e) Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): - 39.22.40.00-8 - Miotły szczotki i inne artykuły różnego rodzaju; - 39.22.43.40-3 - Kosze; - 39.29.93.00-7 - Lustra; 5. Zestawienie asortymentowo - ilościowe wraz ze szczegółowym opisem wyposażenia dotyczące poszczególnych zadań zawierają Tabele - wykazy wyposażenia stanowiące załączniki nr 5.I. - 5.II. do SIWZ. 6. Zamawiający informuje, iż wskazanie nazw zwyczajowych, znaków towarowych, nazw producentów mogące wystąpić w elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. Użyte w niniejszej SIWZ wraz załącznikami nazwy produktów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy traktować jako przykładowe - Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (produktów) równoważnych. Za produkt równoważny uznaje się produkt, który będzie miał te same cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne co konkretny produkt wskazany w SIWZ lecz jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jakość produktu równoważnego nie może być gorsza od opisanego w przedmiocie zamówienia. 7. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującej okres realizacji i sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000,00 zł. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391510005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa lamp zabiegowych, ogrzewaczy do pielęgnacji noworodków, wag, mebli wraz z montażem na potrzeby wyposażenia sal porodowych Szpitala Na Wyspie Sp. z o.o. w Żarach
Dodano: 2015-10-13 - Dostawa szafek depozytowych w ramach zadania: Budowa krytego basenu wraz z modernizacją stadionu miejskiego w Sulechowie
Dodano: 2010-09-21 - Zakup taboretów i łóżek polowych Spr. nr 96/PN/2010
Dodano: 2010-08-03