Przetargi.pl
Dostosowanie obiektów Szpitala Uniwersyteckiego im. dr. A. Jurasza do wymagań ochrony przeciwpożarowej

Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-094 Bydgoszcz, ul. M. Skłodowskiej-Curie 9
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 5854304 , fax. 52 5854076
  • Data zamieszczenia: 2013-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy
    ul. M. Skłodowskiej-Curie 9 9
    85-094 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 5854304, fax. 52 5854076
    REGON: 00112607400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jurasza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie obiektów Szpitala Uniwersyteckiego im. dr. A. Jurasza do wymagań ochrony przeciwpożarowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 2.1 Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie obiektów Szpitala Uniwersyteckiego im. dr. A. Jurasza do wymagań ochrony przeciwpożarowej, polegające na robotach związanych z wydzieleniem stref pożarowych i robotach związanych z instalacją SAP, DSO i SMS. 3. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie obiektów Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy przy ul. M. Skłodowskiej - Curie 9 do wymagań ochrony przeciwpożarowej. Realizacja tego zamówienia polegać będzie na: 1) Wykonaniu zabezpieczeń przeciwpożarowych konstrukcji; - zabezpieczenie konstrukcji stalowych farbami typu flammoe control, 2) Wydzielenie pożarowe klatek schodowych; - wymiana drzwi wewnętrznych na drzwi p.poż. klasy EI30 lub EI60 z samozamykaczami, - wykonanie przedsionków przeciwpożarowych w klatkach schodowych budynków wysokich, - zapewnienie usuwania dymu przy zastosowaniu klap oddymiających sprzężonych z otwieranymi automatycznie drzwiami zewnętrznymi, - zapewnienie wydzielenie w przegrodach zewnętrznych. 3) Dostosowanie dróg ewakuacyjnych do wymogów bezpieczeństwa pożarowego; - wymiana elementów palnych wystroju wnętrz na elementy co najmniej trudno palne, - wymiana obudowy dróg ewakuacyjnych na obudowy o odporności ogniowej, - podział komunikacji drzwiami dymoszczelnymi. 4) Wydzielenie stref pożarowych; - wymiana drzwi wewnętrznych na drzwi p.poż. klasy EI30 lub EI60 z samozamykaczami; - zapewnienie wydzielenie w przegrodach zewnętrznych, - wykonanie zgodnych z przepisami przejść instalacji przez przegrody budowlane. 5) Wykonanie aktywnego zabezpieczenia pożarowego; - budowa instalacji sygnalizacji pożaru i DSO, - wykonanie systemu elektronicznego zarządzania obiektami tzw. SMS, - objęcie wind, drzwi automatycznych i wentylacji oddymiającej sterowaniem poprzez instalację sygnalizacji pożaru. 3.2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia, STWiORB - która stanowi załączniki nr 10, przedmiar robót stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ oraz dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 12.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453430003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu (łącznie z podaną godziną) składania ofert wskazanego w pkt. 13.1 SIWZ. (art. 45 ustawy) w wysokości: 230 000,00 zł. w jednej z niżej wymienionych form: a) pieniądzu - pieniądzu - przelew na rachunek bankowy Zamawiającego w KREDYT BANK S.A. nr rachunku: 64 1500 1360 1213 6008 5200 0000 na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć Dostosowanie obiektów Szpitala Uniwersyteckiego im. dr. A. Jurasza do wymagań ochrony przeciwpożarowej. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r, Nr 42, poz. 275). 10.2. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej Zamawiający zaleca, aby oryginał lub kopia (przygotowana z zastosowaniem postanowień pkt. 12.7 SIWZ) dowodu wpłaty dołączony został do oferty. W każdym przypadku oryginał lub kopia (przygotowana z zastosowaniem postanowień pkt. 12.7 SIWZ dowodu wpłaty nie może być doręczony Zamawiającemu później niż do upływu terminu wskazanego w pkt. 13.1 SIWZ. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej wniesienie w terminie nastąpi wówczas, gdy wskazany powyżej rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium przed upływem terminu (łącznie z podana godziną), o którym mowa w pkt. 13.1 SIWZ. 10.3. W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej beneficjentem musi być Zamawiający. Zamawiający zaleca, aby kopia dokumentu dołączona została do oferty. Oryginał dokumentu nie może być doręczony Zamawiającemu później niż do upływu terminu (łącznie z godziną), o którym mowa w pkt. 13.1 SIWZ. Przez doręczenie uznaje się złożenie oryginału dokumentu w kasie siedziby Zamawiającego budynek A, czynnej w godzinach 10:00 - 13:00, z zastrzeżeniem wskazanego w zdaniu poprzednim terminu (łącznie z godziną) przyjęcia dokumentu w dniu składania ofert. 10.4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej Zamawiający wymaga, aby wystawiona gwarancja była bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. 10.5. Wykonawca, który wycofał swoją ofertę, a zabezpieczył ją wadium, powinien wystąpić do Zamawiającego na piśmie o dokonanie zwrotu wadium w formie i wysokości, w której je wniósł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jurasza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach