Przetargi.pl
Dostosowanie obiektów Nadleśnictwa Chmielnik na potrzeby strażnicy JRG Nr 4 w Chmielniku Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Kielach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-324 Kielce, ul. Sandomierska 81/83
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3693010 , fax. 041 3693015
  • Data zamieszczenia: 2015-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Kielach
    ul. Sandomierska 81/83 81/83
    25-324 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3693010, fax. 041 3693015
    REGON: 29070786100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.strazkielce.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie obiektów Nadleśnictwa Chmielnik na potrzeby strażnicy JRG Nr 4 w Chmielniku Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu niezbędnych prac remontowo-budowlanych w celu dostosowania obiektów oraz posesji w Chmielniku przy ul. Przemysłowej 3 znajdujących się na działkach nr 579/11, 579/12, 579/26, o pow. łącznej 1,0092 ha do wymagań stawianych strażnicom Państwowej Straży Pożarnej, na podstawie: a)Decyzji Starosty Kieleckiego nr 375/2015 z dnia 04 marca 2015 r. w sprawie zatwierdzenia projektu budowlanego i udzielenia pozwolenia na budowę (Znak: B-I.6740.12.32015),b)Zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę z dnia 22.12.2014r. w zakresie remontu budynku oznaczonego nr 2 (oznaczenie obiektu wg planszy sytuacyjnej rysunek SYT-01 do projektu budowlanego, temat: Remont i termomodernizacja budynków magazynowych nr 2, 3, 4 na dz. nr 579/11, 579/12, 579/26 przy ul. Przemysłowej 3 w Chmielniku),c)Projektu budowlanego, projektu wykonawczego oraz przedmiarów robót dla przebudowy, rozbudowy budynku administracyjno-magazynowego, budynek nr 1 A i B, oznaczenie obiektu wg projektu zagospodarowania, rysunek ZAG-001 do projektu architektoniczno-budowlanego, temat: przebudowa i rozbudowa budynku administracyjno-magazynowego o część garażową, wraz z niezbędna infrastrukturą techniczną, budowa zjazdu publicznego z drogi (DZ.577) na działkach 579/11, 579/12,0 579/26 w Chmielniku przy ul. Przemysłowej 3) o część garażową zakresie:-architektoniczno-budowlanym (łącznie z technologią),-instalacji wodno-kanalizacyjnych i przeciwpożarowych,-instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody,-instalacji elektrycznych,-okablowania strukturalnego (instalacje logiczne, telefoniczne, komputerowe),-instalacji monitoringu i dozorowania obiektu,-instalacji antenowej radiotelefonów,-instalacji antenowych RTV,-instalacji radiowęzła wewnętrznego, -instalacji alarmowania zastępów ratowniczych.d)Projektu budowlanego, projektu wykonawczego oraz przedmiarów robót budowlanych dla budowy budynku magazynowego nr 2 (oznaczenie obiektu wg projektu zagospodarowania ZAG-01 do projektu budowlanego, temat: Budowa budynku magazynowego wraz z niezbędna infrastrukturą techniczną w Chmielniku, gm. Chmielnik, na działkach nr ewid. 579/11, 579/12, 579/26, obręb 0001) w zakresie:-architektoniczno-budowlanym,-instalacji elektrycznych,-instalacji monitoringu i dozorowania obiektu,-instalacji radiowęzła wewnętrznego,-instalacji alarmowania zastępów ratowniczych.e)Projektu budowlanego rozbiórki budynków magazynowych oznaczonych jako a i b (oznaczenie obiektu wg. planszy sytuacja, rysunek nr 01 do projektu budowlanego rozbiórki, temat: Rozbiórka budynków magazynowych zlokalizowanych w Chmielniku przy ul. Przemysłowej 3, gm. Chmielnik, na działkach o nr ew. 579/12, 579/26, , obręb 0001).2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:1)Realizacja robót budowlano - montażowych polegających na:-przebudowie budynku administracyjno-magazynowego nr 1 i rozbudowie budynku administracyjno-magazynowego nr 1 o część garażową (oznaczenie obiektu wg projektu zagospodarowania, rysunek ZAG-001 do projektu architektoniczno-budowlanego, temat: przebudowa i rozbudowa budynku administracyjno-magazynowego o część garażową, wraz z niezbędna infrastrukturą techniczną, budowa zjazdu publicznego z drogi (DZ.577) na działkach 579/11, 579/12,0 579/26 w Chmielniku przy ul. Przemysłowej 3),-modernizacji budynku magazynowego nr 2 (oznaczenie obiektu wg planszy sytuacyjnej rysunek SYT-01 do projektu budowlanego, temat: Remont i termomodernizacja budynków magazynowych nr 2, 3, 4 na dz. nr 579/11, 579/12, 579/26 przy ul. Przemysłowej 3 w Chmielniku),-rozbiórce dwóch budynków magazynowych a i b (oznaczenie obiektu wg. planszy sytuacja, rysunek nr 01 do projektu budowlanego rozbiórki, temat: Rozbiórka budynków magazynowych zlokalizowanych w Chmielniku przy ul. Przemysłowej 3, gm. Chmielnik, na działkach o nr ew. 579/12, 579/26, , obręb 0001),-budowie budynku magazynowego nr 2 (oznaczenie obiektu wg projektu zagospodarowania ZAG-01 do projektu budowlanego, temat: Budowa budynku magazynowego wraz z niezbędna infrastrukturą techniczną w Chmielniku, gm. Chmielnik, na działkach nr ewid. 579/11, 579/12, 579/26, obręb 0001),-budowie ściany do ćwiczeń sportowo-pożarniczych (wspinalni) wraz z bieżnią do ćwiczeń,-remoncie i budowie ogrodzenia posesji,-budowie zjazdu publicznego z ul. Przemysłowej,-remoncie masztu antenowego,-rozbiórce wiaty na rowery,-rozbiórce budynku portierni,-przebudowie wewnętrznego układu drogowego,-przebudowie wewnętrznych ciągów pieszych, placu manewrowego oraz parkingów wraz z budową oświetlenia terenu wg projektu zagospodarowania terenu do projektu architektoniczno-budowlanego, temat: przebudowa i rozbudowa budynku administracyjno-magazynowego o część garażową, wraz z niezbędna infrastrukturą techniczną, budowa zjazdu publicznego z drogi (DZ.577) na działkach 579/11, 579/12,0 579/26 w Chmielniku przy ul. Przemysłowej 3 z uwzględnieniem zmian wynikających z zagospodarowania terenu wg projektu budowlanego, temat: Budowa budynku magazynowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Chmielniku, gm. Chmielnik, na działkach nr ewid. 579/11, 579/12, 579/26, obręb 0001),-budowie boiska sportowego,-przebudowie napowietrznej nieizolowanej linii SN 15kV kolidującej z wyjazdem pojazdów pożarniczych z garaży,-przebudowie teletechnicznej linii napowietrznej kolidującej z wyjazdem pojazdów pożarniczych z garaży,wraz z wewnętrznymi instalacjami wody, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej, klimatyzacji, centralnego ogrzewania, elektrycznymi, teletechnicznymi oraz przebudową przyłączy: gazowego, wodociągowego, kanalizacyjnego.Szczegółowy zakres prac określony jest w projektach budowlanych, projektach wykonawczym, projekcie technologii stanowiących załącznik nr 11 do SIWZ oraz przedmiarach robót, stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ. Projekty oraz przedmiary załączono w formacie Acrobat Reader (pdf). Z zakresu realizacji zamówienia wyłącza się ujęte w dokumentacji projektowej wykonanie ogrodzenia posesji na odcinku oznaczonym d-e zgodnie z projektem zagospodarowania terenu dołączonym do projektu budowlanego (wg projektu zagospodarowania, rysunek ZAG-001 do projektu architektoniczno-budowlanego, temat: przebudowa i rozbudowa budynku administracyjno-magazynowego o część garażową, wraz z niezbędna infrastrukturą techniczną, budowa zjazdu publicznego z drogi (DZ.577) na działkach 579/11, 579/12,0 579/26 w Chmielniku przy ul. Przemysłowej 3).Z zakresu realizacji zamówienia wyłącza się ujęte w dokumentacji urządzenia sportowe stanowiące wyposażenie siłowni.2)Realizację czynności pozostałych tj.-opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,-wykonanie wszelkich robót przygotowawczych i porządkowych, w tym zagospodarowania placu budowy, utrzymania i likwidacji zaplecza budowy wraz z wykonaniem i likwidacją przyłączy mediów na potrzeby realizacji robót oraz ich użytkowania,-organizację ruchu na czas prowadzenia robót i zajęcia pasa drogowego. Opłaty za zajęcie pasa drogowego ponosi Wykonawca,-ewentualne odwodnienie terenu budowy i pompowanie wody,-wywóz nadmiaru gruntu, dowóz ziemi z jej zakupem, ewentualną wymianę gruntów lub ich zagęszczanie, jak i nakłady na roboty w związku ze zmianą kategorii gruntu,-wykonanie niezbędnych rusztowań,-odtworzenie dróg i chodników zniszczonych w trakcie realizacji robót,-doprowadzenie terenu zniszczonego do stanu pierwotnego po zakończeniu realizacji robót,-pełną obsługę geodezyjną wraz z inwentaryzacją powykonawczą,-wykonanie dokumentacji powykonawczej,-przeprowadzenie przy udziale Zamawiającego rozruchu technologicznego. (Wykonawca pokrywa koszty mediów i zużycia materiałów dla potrzeb rozruchu, badań, ocen, analiz oraz koszty uzyskania stosownych badań przez odpowiednie instytucje w tym zakresie, jeżeli jest to wymagane przepisami prawa oraz sporządzenie dokumentacji z rozruchu). Dokumenty z rozruchu Wykonawca przekaże Zamawiającemu przed wyznaczonym dniem odbioru końcowego,-opracowanie świadectwa energetycznego zgodnie z wymogami prawa budowlanego,-uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu wraz z opiniami i stanowiskami organów wymienionych w art. 56 Prawa budowlanego w imieniu Zamawiającego,-dostarczenie instrukcji użytkowania obiektu, w tym m.in. instrukcje użytkowania sprzętu i urządzeń obiektu oraz instrukcje stanowiskowe,-przeprowadzenie szkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi sprzętu i urządzeń obiektu wraz ze szkoleniami stanowiskowymi,-wyposażenia obiektów w sprzęt p.poż. (gaśnice, koce, itp.),-uporządkowanie terenu budowy i przekazanie go Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego robót,-postępowanie z odpadami powstałymi przy wykonywaniu przedmiotu umowy. Wykonawca ponosi zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa pełną odpowiedzialność za naruszenie przepisów, dotyczących ochrony środowiska na terenie budowy i na terenie przyległym do terenu budowy oraz postępowania z odpadami, w stopniu całkowicie zwalniającym od tej odpowiedzialności Zamawiającego - ustawa z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.) oraz ustawa z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1232 ze zm.).3)Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu zamówienia lub odstąpienia od umowy na zasadach określonych art. 145 Pzp. 3. Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia:1)Roboty budowlano montażowe należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, obowiązującymi normami, przepisami techniczno-budowlanymi, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz innymi przepisami szczegółowymi,2)Wykonawca przyjmuje do wykonania pełny zakres robót, w tym wszelkie prace pomocnicze i montażowe wymagane do przekazania każdego elementu w stanie gotowym do użytkowania ( podana cena ofertowa zawierać będzie również wartość tych czynności).3)Roboty budowlano montażowe (przedmiot umowy) należy wykonać z materiałów własnych. Zastosowane w budowie materiały winny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (art. 10 ustawy Prawo budowlane), Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczane materiały budowlane były nowe i nieużywane, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych oraz posiadały certyfikaty i atesty wymagane obowiązującymi przepisami prawa.4)Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną. 5)Dobór elementów wyposażenia budynku objętego opracowaną dokumentacją projektową, kolorystyki elewacji budynków, pokrycia dachowego, kostki brukowej na nawierzchnię placów, kolorystyki nawierzchni boiska sportowego wymaga wyprzedzających pisemnych uzgodnień z Zamawiającym.6)Zamawiający wymaga opracowania harmonogramu rzeczowo-finansowego dot. przedmiotu zamówienia uwzględniającego wykonanie w pierwszej kolejności wszystkich prac budowlano-montażowych niezbędnych do oddania do eksploatacji budynku nr 1 w całości (część A i B budynku). Prace remontowo-budowlane w zakresie infrastruktury sportowej (boisko, bieżnia, ściana do ćwiczeń) oraz budynku nr 2 (oznaczenie obiektu wg projektu zagospodarowania ZAG-01 do projektu budowlanego, temat: Budowa budynku magazynowego wraz z niezbędna infrastrukturą techniczną w Chmielniku, gm. Chmielnik, na działkach nr ewid. 579/11, 579/12, 579/26, obręb 0001) należy wykonać nie wcześniej niż w roku 2017. Zamawiający wymaga aby wartość ostatniej części wynagrodzenia wynosiła 10 % wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 7)Dalsze zagospodarowanie elementów i materiałów stanowiących mienie Zamawiającego, których demontaż jest wymagany w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia a także powstałych w procesie rozbiórki lub likwidacji obiektów należy uzgodnić z Zamawiającym.8)Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji, która obejmuje usuwanie awarii i usterek oraz przeglądy gwarancyjne na koszt wykonawcy, zapewniające bezusterkową eksploatację obiektu wraz z dostarczonym wyposażeniem w okresie minimalnym 60 miesięcy licząc od daty protokolarnego przekazania obiektu do eksploatacji. Elementy objęte gwarancją oraz minimalną częstotliwość przeglądów gwarancyjnych określa poniższa tabela:Element objęty gwarancją Minimalna częstotliwość przeglądów gwarancyjnych. Roboty budowlane, montażowe oraz instalacyjne wraz z dostarczonym wyposażeniem Co 12 miesięcy oraz w ostatnim miesiącu obowiązywania gwarancji, potwierdzone protokołem przeglądu gwarancyjnego Okablowanie strukturalne wraz z wyposażeniem, Co 6 miesięcy, potwierdzone protokołem przeglądu gwarancyjnego, Urządzenia i instalacje niskoprądowe wraz z wyposażeniem Co 6 miesięcy, potwierdzone protokołem przeglądu gwarancyjnego Wyposażenie pozostałe, nie ujęte w innych przeglądach, Co 12 miesięcy oraz w ostatnim miesiącu obowiązywania gwarancji, potwierdzone protokołem przeglądu gwarancyjnego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161218
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do składania oferty Wykonawca musi wnieść wadium w wysokości: 100 000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy). Zamawiający nie dopuszcza innej formy wnoszenia wadium niż określone w art. 45 ust. 6 ustawy. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podanej przez Zamawiającego. W przypadku gdy wadium będzie wniesione w formie poręczenia, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancje i poręczenia muszą zawierać zapisy gwarantujące wypłatę kwoty wadium na każde pisemne wezwanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 5 ustawy. Wymagany termin ważności gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej 30 dni, tj. przez okres związania ofertą liczony od dnia otwarcia ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach w banku: PKO BP S.A. Oddział Kielce nr 59 1020 2629 0000 9902 0015 9962 w terminie do dnia 5.11.2015 r. do godz. 1000. 2.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4 lit.a). 3.Zamawiający zwróci wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4.Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: a)jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 p.z.p, z przyczyn lezących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, ze nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej,b)jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:-odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,-nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,-zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn lezących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.straz.kielce.com.pl/ - Zakładka KM PSP Kielce/Informacja o przetargach
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach