Przetargi.pl
Dostosowanie istniejącego pomieszczenia na potrzeby siłowni

Centralny Ośrodek Sportu ogłasza przetarg

  • Adres: 00-449 Warszawa, ul. Łazienkowska 6a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5298742, 5298748 , fax. 022 529 89 16
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralny Ośrodek Sportu
    ul. Łazienkowska 6a 6a
    00-449 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5298742, 5298748, fax. 022 529 89 16
    REGON: 00032790700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cos.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie istniejącego pomieszczenia na potrzeby siłowni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w istniejącym pomieszczeniu o powierzchni ok. 78 m2 na terenie skoczni narciarskiej w Wiśle Malince dla jego przystosowania na siłownię. W ramach tych prac należy wykonać między innymi: 1. Strop podwieszony modułowy 60x60 cm na ruszcie metalowym 2. Posadzkę rulonową po uprzednim przygotowaniu podłoża 3. Prace tynkarskie i malarskie 4. Instalację oświetlenia elektrycznego pomieszczenia 5. Instalację gniazd 230 V w pomieszczeniu 6. Instalację zasilania i sterowania wentylatorów ( 230V) 7. Dostawę i montaż grzejników elektrycznych konwekcyjnych 8. Dostawę i montaż wentylatorów wyciągowych 9. Dostawę i montaż napowietrzaków podokiennych 10. Montaż posiadanych przez Zamawiającego urządzeń siłown Szczegółowe dane są zawarte w przedmiarach robót stanowiących załącznik do SIWZ Zamawiający wprowadza do w/w zadania dodatkowo wykonanie następujących prac: 1.Wykonanie ścianek działowych z płyt g.k na ruszcie metalowym 2.Montaż drzwi pełnych w/w ściance g.k 3.Wykonanie i montaż lady recepcyjnej wraz ze stelażem i oświetleniem 4. Dostawa i montaż żaluzji okiennych 5.Montaż gniazd telefonicznych w obrębie lady recepcyjnej Szczegółowe dane związane z niniejszymi pracami zostały określone w przedmiarach robót i rysunkach roboczych które stanowią załącznik do niniejszego uzupełnienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; b. zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia tj. prace polegające na wykonaniu wielobranżowego remontu budynków lub ich części o wartości netto nie mniejszej niż 100.000,00 zł każda i załączą dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. c.dysponują stosownym personelem tj. kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane wykonawcze w branży architektoniczno-budowlanej będącym członkiem Okręgowej Izby Inżynierów budownictwa d.posiadają ubezpieczenie od prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą jak 300.000,00 zł 5.2. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów wymienionych w pkt.6 SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w pkt 5.1.lit.a.: a.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b.oświadczenie zgodne z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych na załączniku nr 4 do SIWZ; c.wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania (na załączniku nr 5 do SIWZ) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie (referencje wystawione przez zamawiających, protokoły odbioru itp); W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w pkt 5.1lit c: d.kserokopie posiadanych uprawnień budowlanych i zaświadczeń o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w pkt 5.1lit d: e.polisę ubezpieczeniową 6.2. Pozostałe Dokumenty a) wypełniony Formularz oferty na załączniku nr 6 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczyrk.cos.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach