Przetargi.pl
Dostosowanie instalacji hydrantowej do obowiązujących przepisów p.poż. w zakresie przebudowy i rozdziału istniejącej instalacji wodociągowej na cele socjalno-bytowe oraz p.poż. w budynku Szkoły Podstawowej Nr 11 przy ul. Keniga 20 w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy.

Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Urząd Dzielnicy Ursus ogłasza przetarg

  • Adres: 02-495 Warszawa, Plac Czerwca 1976 roku nr 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 443 60 00 , fax. 22 443 60 11
  • Data zamieszczenia: 2017-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Urząd Dzielnicy Ursus
    Plac Czerwca 1976 roku nr 1 -
    02-495 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 443 60 00, fax. 22 443 60 11
    REGON: 01525966001220
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie instalacji hydrantowej do obowiązujących przepisów p.poż. w zakresie przebudowy i rozdziału istniejącej instalacji wodociągowej na cele socjalno-bytowe oraz p.poż. w budynku Szkoły Podstawowej Nr 11 przy ul. Keniga 20 w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostosowanie instalacji hydrantowej do obowiązujących przepisów p.poż. w zakresie przebudowy i rozdziału istniejącej instalacji wodociągowej na cele socjalno-bytowe oraz p.poż. w budynku Szkoły Podstawowej Nr 11 przy ul. Keniga 20 w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy. 1.Kody CPV i ich nazwy: 45343000-3 – roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45332000-3 – roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45310000-3 – roboty instalacyjne elektryczne 45453000-7 – roboty remontowe i renowacyjne 2.Branża sanitarna W związku z brakiem wymaganego ciśnienia i wydajności instalacji hydrantowej zachodzi konieczność dostosowania jej do obowiązujących przepisów p.poż. W związku z tym istniejącą obecnie instalację wspólną na potrzeby p.poż. obiektu i socjalno-bytowe użytkowników należy przebudować, celem rozdziału tego systemu i montażu zestawu hydroforowego, z którego zasilana będzie instalacja hydrantowa wody p.poż. Wszystkie roboty związane z demontażem istniejącej instalacji hydrantowej w obiekcie oraz montażem przewodów, osprzętem i urządzeniami instalacji hydrantowej należy wykonywać zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym pn.: „Przebudowa istniejącej instalacji hydrantowej oraz budowa hydroforni” oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. W zakres prac zgodnie z dokumentacją wchodzi wymiana instalacji hydrantowej wraz z zaworami Ø25 i skrzynkami hydrantowymi usytuowanymi w ścianach budynku wyposażonymi w wąż półsztywny o długości 30 m, rozdział istniejącej instalacji z.w. na instalację na potrzeby socjalno-bytowe użytkowników obiektu i instalację wody pożarowej, która jest przedmiotem zamówienia, oraz montaż zestawu hydroforowego równoległego ZHWR 40.30/10.3 o wydajności V=7,3 m3/h w pomieszczeniu hydroforni wraz z zaworem pierwszeństwa typu EV220BNC, zaworem antyskażeniowym typu BA 4760, filtrem siatkowym z osadnikiem i armaturą odcinającą. Przewody instalacji hydrantowej będą montowane głównie w istniejącym kanale podpodłogowym, a piony w bruzdach. Przewody prowadzone w piwnicy należy zaizolować materiałem ognioodpornym. Przejścia przewodów instalacyjnych uszczelnić masą elastyczną ogniochronną. W pomieszczeniu hydroforni wykonać studzienkę bezodpływową i wyposażyć ją w pompę szlamową typu KP do przepompowywania wody brudnej do zlewu usytuowanego w węźle cieplnym. 3.Branża budowlana W zakres robót budowlanych wchodzi przystosowanie istniejącego pomieszczenia zlokalizowanego w piwnicy budynku szkoły na potrzeby hydroforni, roboty poinstalacyjne po wymianie instalacji hydrantowej, wykucie lub rozkucie wnęk na nowe szafki hydrantowe, roboty poinstalacyjne związane z zasileniem elektrycznym zestawu hydroforowego i montażem rozdzielnicy natynkowej przeznaczonej do podłączenia zestawu hydroforowego. Szczegółowy zakres robót budowlanych obejmuje: - wykucie wnęk lub poszerzenie istniejących po demontażu starych hydrantów celem zamontowania nowych szafek hydrantowych zgodnie z projektem branży sanitarnej, - montaż ściany oddzielenia pożarowego REI 120, z cegły lub betonu komórkowego o grub. 25 cm oraz ściany z płyt kartonowo-gipsowych GKFIH2 o grub. 30 mm, wydzielających pomieszczenie hydroforni, które będzie pełnić funkcję pompowni pożarowej. Ściany otynkować i pomalować oraz ułożyć glazurę do wysokości 2 m i uzupełnić terakotę na podłodze pomieszczenia, - zamontowanie drzwi pożarowych do hydroforni o wymiarach 0,9x2,0 m o odporności ogniowej EI 60, - zamontowanie kratek wentylacyjnych: nawiewu i wyciągu, - wykonanie studzienki bezodpływowej, - uszczelnienie wszystkich przejść instalacyjnych przez ściany i strop hydroforni klasy REI 120. 4.Branża elektryczna W zakres robót elektrycznych wchodzi zasilenie w energię elektryczną zestawu hydroforowego typu ZHWR 40.30/10.3. W tym celu zaprojektowano rozdzielnicę w obudowie typu RN65 IP65 1X12 montowaną natynkowo, z której zasilane będą również obwody instalacji: oświetleniowej, gniazd do pompy szlamowej, gniazd do lampy przenośnej, do podłączenia zaworu elektromagnetycznego poprzez presostat. Dla zasilania zestawu hydroforowego zaprojektowano kabel ognioodporny typu NKGs 5x10 mm2 o odporności ogniowej PH90. Aby zapewnić pracę urządzeń w czasie ewentualnego pożaru rozdzielnicę należy zasilić sprzed istniejącego w szkole głównego wyłącznika prądu. W wydzielonym pomieszczeniu hydroforni wykonać nową instalację oświetlenia, instalację do podłączenia pompy szlamowej, do podłączenia lampy przenośnej 12V oraz zasilania zaworu elektromagnetycznego. 5. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia 1)Zamawiający przy realizacji przedmiotu zamówienia stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP, wymagał będzie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę minimum 1 osobę (minimum na pół etatu) wykonującą wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.). 2)Na podstawie art. 29 ust. 3a i w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia minimum 1 osoby na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę. Osoba/osoby będą wykonywać czynności w trakcie realizacji zamówienia polegające na: robotach porządkowych, tj. zamiataniu pomieszczeń, wywożeniu gruzu, itp. Wykonawca przy realizacji zamówienia zatrudni ww. osobę na cały okres realizacji zamówienia. Zatrudnienie winno nastąpić na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3)W przypadku ustania zatrudnienia np. rozwiązania stosunku pracy przez osobę, osoby, pracodawcę lub z innych przyczyn, wykonawca zobowiązuje się w ich miejsce zatrudnić na pozostały okres realizacji zamówienia licząc od dnia ustania zatrudnienia, inne osoby, na warunkach, o których mowa w S.I.W.Z. 4)W przypadku nie zatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej osoby/osób na umowę o pracę lub nie przedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie zanonimizowanych umów o pracę dokumentujących świadczenie pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy. Kara będzie naliczana za każdy miesiąc, w którym Wykonawca nie wypełnił zobowiązania. 5)Wykonawca w terminie 5 dni licząc od daty rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy i na każde żądanie Zamawiającego przedstawi zanonimizowane umowy o pracę osób zatrudnionych, o których mowa w ppkt 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45343000-3

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:4 000,00 zł ( słownie: cztery tysiące złotych 00/100 zł) 2. Termin wniesienia wadium upływa dnia 17.03.2017 roku o godz. 10:00 3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. do dnia 15.04.2017 roku; 4. Termin związania ofertą wynosi 30 dni, bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą z tym, że zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach