Przetargi.pl
Dostosowanie infrastruktury Urzędu Miasta Zgorzelec dla potrzeb społeczeństwa informacyjnego - e-podróżnik (punkty akwizycji obrazu)

Gmina Miejska Zgorzelec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 77 56 988 , fax. 075 77 56 988
  • Data zamieszczenia: 2012-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Zgorzelec
    ul. Domańskiego 7 7
    59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 77 56 988, fax. 075 77 56 988
    REGON: 23082154600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie infrastruktury Urzędu Miasta Zgorzelec dla potrzeb społeczeństwa informacyjnego - e-podróżnik (punkty akwizycji obrazu)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem oraz uruchomieniem systemu punktów akwizycji obrazu, w miejscach o których mowa w punkcie 3. 2. Wykonawca zobowiązany będzie utrzymać i serwisować system punktów akwizycji obrazu wraz z ponoszeniem opłat za transmisję danych przez okres 36 miesięcy, od dnia podpisania protokołu obioru z klauzulą odbieram. 3. Lokalizacja punktów akwizycji obrazu: 1) Latarnia - Rondo im Solidarności, 2) Latarnia - Rondo im. 1 Pułku Chemicznego, 3) Budynek Urzędu Miasta Zgorzelec - ul. Domańskiego 7. 4. Wdrożony system ma zapewnić monitorowanie najbardziej newralgicznych komunikacyjnie miejsc w mieście. System za pomocą kamer umieszczonych w miejscach charakteryzujących się częstym występowaniem korków i kolizji drogowych ma na celu zwiększenie bezpieczeństwa mieszkańców miasta. Kamery umożliwią prowadzenie zdalnego nadzoru nad głównymi komunikacyjnie punktami miasta z jednego miejsca, jak również będą pomocne do szybkiej oceny sytuacji na ulicach, rondach, skrzyżowaniach i ułatwią komunikację. 5. Oferowane urządzenia zastosowane dla zapewnienia działania systemu muszą być fabrycznie nowe, w pełni sprawne, wyprodukowane nie później niż w 2011r. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem wymagań systemu, ich minimalnych parametrów technicznych oraz wymaganą ilością kamer w poszczególnych punktach monitoringu, zostały zawarte w załączniku nr 7 do SIWZ. 7. Wykonawca ma obowiązek załączyć do oferty wypełniony i podpisany załącznik nr 7 do SIWZ tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w celu dokonania przez Zamawiającego oceny parametrów technicznych oferowanych urządzeń. 8. Zamawiający wymaga by Wykonawca zapewnił działanie systemu przez okres 36 miesięcy. 9. Wykonawca zobowiązany jest do: a) zapewnienia działania systemu całodobowo, umiejscowionego na serwerze Wykonawcy o wymaganiach i funkcjonalności zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, zawartym w załączniku nr 7 do SIWZ, b) zgrupowania obrazu z kamer na 1 stronie www, c) dostarczenia, zainstalowania i uruchomienia systemu, w punktach akwizycji obrazu , o których mowa w punkcie 3. 10. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia: 1) usterek uniemożliwiających korzystanie z systemu m.in. braku dostępności systemu on-line, w ciągu 48 godzin od ich zgłoszenia przez administratora, e mail lub faksem, 2) innych błędów powodujących nieprawidłowe działanie systemu lub uniemożliwiających wykorzystanie pełnej funkcjonalności systemu, w terminie 5 dni roboczych. 11. Zamawiający będzie przechowywał dane (zdjęcia) na serwerze Wykonawcy przez okres co najmniej 30 dni kalendarzowych. 12. Zamawiający wymaga by obrazy z kamer archiwizować (uaktualniać na serwerze) z interwałem 5 minutowym. 13. Zamawiający przewiduje archiwizację oraz przesyłanie na serwer Wykonawcy wyłącznie obrazów statycznych (zdjęć). 14 Zobowiązuje się Wykonawcę do uzyskania wszelkich zezwoleń i uzgodnień wymaganych przepisami prawa przy instalacji systemu. 15. Koszty transportu i rozładunku do punktów akwizycji obrazu, o których mowa w punkcie 3 ponosi Wykonawca. 16. Zamawiający wymaga wykonania przez Wykonawcę dokumentacji powykonawczej składającej się z : 1) zestawienia kamer wraz z nr seryjnymi oraz danymi dostępowymi (hasła, login), 2) instrukcji obsługi kamer i sprzętu towarzyszącego, 3) pisemnych gwarancji jakości na urządzenia wchodzące w skład systemu, wraz z podaniem terminu upływu gwarancji, 4) adresu strony www gdzie zostanie wyświetlony obraz z kamer dostępny dla każdego użytkownika Internetu. 17. Odbiór sprzętu nastąpi na podstawie protokołu odbioru z klauzulą odbieram podpisanego odpowiednio przez przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcę. 18. Zamawiający wymaga gwarancji jakości na okres 36 miesięcy na: 1) oferowany sprzęt, 2) system akwizycji obrazu. 19. Wykonawca odpowiada za wady fizyczne, ujawnione w dostarczonych urządzeniach wchodzących w skład systemu i ponosi z tego tytułu wszelkie zobowiązania. Okres gwarancji jakości będzie liczony od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia z klauzulą odbieram, podpisanego odpowiednio przez przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcę. 20. Zgodnie z art. 30 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą cech technicznych i jakościowych, poprzez wyspecyfikowanie parametrów technicznych poszczególnych rodzajów urządzeń. Opisane przez Zamawiającego parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne zamawianych urządzeń, zostały określone jako minimalne, Wykonawca może zaoferować urządzenia o lepszych parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych. Zamawiający dopuszcza oferowanie urządzeń równoważnych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany wykazać, iż oferowane przez niego urządzenia spełniają minimalne wymagania określone przez Zamawiającego, zarówno pod względem parametrów technicznych jak i jakościowych. W takim przypadku Wykonawca musi załączyć do oferty stosowne dokumenty tych urządzeń, aby Zamawiający mógł ocenić czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w SIWZ. Zaoferowane urządzenia równoważne muszą odpowiadać co do jakości wymogom urządzeń opisanych w załączniku nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 351253002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach