Przetargi.pl
Dostosowanie dźwigu towarowo-osobowego dla ekip ratowniczych w budynku O/ZUS w Lublinie

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-601 Lublin, ul. Tomasza Zana 36,38c
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5357402 , fax. 081 5357402
  • Data zamieszczenia: 2011-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie
    ul. Tomasza Zana 36,38c 36,38c
    20-601 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5357402, fax. 081 5357402
    REGON: 00001775600442
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie dźwigu towarowo-osobowego dla ekip ratowniczych w budynku O/ZUS w Lublinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia, o wartości są roboty budowlano-instalacyjne, polegające na przebudowie istniejącego szybu windowego dźwigu osobowo-towarowego dla potrzeb dźwigu dla straży pożarnej oraz wymiana dźwigu osobowo-towarowego (1000 kg) na fabrycznie nowy dźwig dla straży pożarnej. Zamówienie realizowane jest jako zamówienie wspólne 5. współwłaścicieli budynku, którzy wyznaczyli spośród siebie ZUS O/Lublin, jako Zamawiającego, upoważnionego do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia w ich imieniu i na ich rzecz. 2.Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwa nw. zadania: 2.1. Zadanie nr 1: roboty budowlano-instalacyjne (konstrukcyjno-budowlane i elektryczne) polegające na przebudowie szybu windowego dźwigu osobowo-towarowego w budynku przy ul. T. Zana 38C w Lublinie, w celu jego przystosowania dla dźwigu dla straży pożarnej, 2.2. zadanie nr 2: wymiana dźwigu osobowo-towarowego (1000 kG - 13 osób) na fabrycznie nowy dźwig dla straży pożarnej w budynku biurowym przy ul. T. Zana 38C oraz konserwacje i utrzymanie w sprawności technicznej dostarczonego i zamontowanego dźwigu w okresie gwarancji; 3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolna ilość ww. zadań; Uwaga! Wszystkie zapisy ogłoszenia dotyczą dwóch zadań, chyba że treść postanowienia stanowi inaczej. 4. Prace wykonywane będą w czynnym obiekcie użyteczności publicznej i Wykonawca będzie zobowiązany zorganizować je tak, aby nie narażać pracowników na uciążliwości wynikające z prowadzonych robót budowlano-montażowych, a także pracowników i osób trzecich na niebezpieczeństwo. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca i Zamawiający ustalą szczegółowo warunki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz p.poż. z podziałem obowiązków w tym zakresie i na tę okoliczność sporządzą protokół w myśl rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 roku - w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy [Dz. U. z 2003 r. Nr 169, poz. 1649 i 1650 - tekst jednolity]. Roboty nie zakłócające pracy użytkowników budynku przy ul. T. Zana 38C mogą być prowadzone w dni robocze w godzinach pracy, natomiast prace uciążliwe - po godzinach urzędowania instytucji zlokalizowanych w przedmiotowym obiekcie i w dni wolne od pracy. 5. WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ: Kody CPV: zadanie nr 1 - 4526 20 00 - 1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe, 45310000 - 3 - Roboty instalacyjne elektryczne, 45 0000 00 - 7 - Wymagania ogólne, zadanie nr 2 - 45313100 - 5 - Instalowanie wind; 6. Nie przewiduje się zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej >ustawą<: 8. Wymagany termin wykonania zamówienia: rozpoczęcie - od daty przekazania miejsca prowadzenia robót; zakończenie: zadanie nr 1 - do 31 marca 2011r; zadanie nr 2 - w ciągu 2 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru robót konstrukcyjno-budowlanych mających na celu przebudowę szybu dźwigowego umożliwiającą montaż nowego dźwigu, tj. do 31 maja 2012r. Protokolarne przekazanie miejsca prowadzenia robót nastąpi nie później niż w ciągu 7 dni od daty zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium jest wymagane w kwocie: zadanie nr 1 - 6 800,00 zł; zadanie nr 2 - 9 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną