Przetargi.pl
Dostosowanie do wymagań ppoż. klatki schodowej „A” w budynku Akwarium Gdyńskiego przy Al. Jana Pawła II 1 w Gdyni

Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg

  • Adres: 81332 Gdynia, ul. Kołłątaja
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 7356100, 7356105, 7356108 , fax. 587 356 110
  • Data zamieszczenia: 2017-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy
    ul. Kołłątaja 1
    81332 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 58 7356100, 7356105, 7356108, fax. 587 356 110
    REGON: 14473300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mir.gdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowy Instytu Badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie do wymagań ppoż. klatki schodowej „A” w budynku Akwarium Gdyńskiego przy Al. Jana Pawła II 1 w Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i wymagania wykonania i odbioru robót budowalnych określa niniejsza SIWZ oraz: – Projekt wykonawczy – „Dostosowanie do wymagań ppoż. klatki schodowej „A” w budynku Akwarium Gdyńskiego przy Al. Jana Pawła II 1 w Gdyni”, – Projekt wykonawczy – „System grawitacyjnego oddymiania klatki schodowej „A” w budynku Akwarium Gdyńskiego przy Al. Jana Pawła II 1 w Gdyni”, opracowane przez „A-Z Projekt” Systemy Alarmowe al. Powstańców Wlkp.63 lok. Nr 12 (wejście A) 70-130 Szczecin, - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiORB), zwane dalej Dokumentacją, z zastrzeżeniem jak poniżej. Projekt wykonawczy oraz STWiORB określają przedmiot zamówienia dając Wykonawcom pełną wiedzę o zamówieniu i w sposób umożliwiający złożenie kompletnej oferty zgodnie z zasadami Prawa Zamówień Publicznych; - przedmiary robót. Uwaga: Przedmiar robót nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia i jest przekazany jedynie celem ułatwienia wyliczenia ceny oferty, sporządzenia kosztorysu ofertowego lub wyceny robót, a przywołane podstawy wyceny są przykładowymi; - wzór umowy, stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 3.2. Wyłącza się z zakresu zadania prace wykończeniowej takie jak: 1) malowanie całej klatki schodowej, 2) naprawa i uzupełnienie posadzek i schodów, 3) wyklejenie krawędzi stopni taśmą antypoślizgową w kontrastowym kolorze, 4) rozbudowa istniejącej rozdzielnicy elektrycznej T23. Zamawiający wskaże miejsce włączenia instalacji do rozdzielnicy. 3.3. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia Przewiduje się wykonanie: 1) prac przygotowawczych-rozbiórkowych 2) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 3) wykonanie instalacji oddymiania 4) robót towarzyszące i wykończeniowe Ad. 1 Prace przygotowawcze - rozbiórkowe Prace przygotowawcze - rozbiórkowe: demontaż drzwi, poszerzenie otworu drzwiowego na III piętrze, rozbiórka boazerii drewnianej w obrębie klatki schodowej, demontaż wykładziny syntetycznej Ad. 2 Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej Stolarka okienna: Dostawa i montaż okna w górnej części klatki schodowej na poziomie III+. z dwoma kwaterami oddymiającymi. Opis i wyposażenie okna zgodnie z pkt. 2.3.1 Opisu technicznego Dokumentacji oraz zestawieniem stolarki nr rys. A5 Stolarka drzwiowa: 1) dostawa i montaż 4 szt. drzwi do pomieszczeń korytarzy z klatki schodowej na kondygnację parteru i III piętra . Opis i wyposażenie drzwi zgodnie z pkt. 2.3.2 Opisu technicznego Dokumentacji oraz zestawieniem stolarki nr rys. A5. 2) Wykonanie nadproża dla drzwi D3 z 2 dwuteowników 80x1310 mm Ad. 3 Instalacja oddymiania klatki schodowej 1) Ułożenie podtynkowej instalacji CSO 2) Dostawa i montaż modułu adresowego 3) Rozbudowa systemu zamknięć przeciwpożarowych 4) Dostawa i montaż siłowników do kwater okna elewacyjnego wraz z wykonaniem podtynkowej instalacji zasilającej 5) Dostawa i montaż centrali sterowania oddymianiem CSO A wraz z elementami wewnętrznymi 6) Wykonanie podtynkowej instalacji zasilania dla centrali CSO A 7) Dostawa i montaż czujki punktowej OCD wraz z wykonaniem podtynkowej linii dozorowej 8) Dostawa i montaż linii przycisków alarmowych wraz z wykonaniem instalacji podtynkowej 9) Programowanie, testowanie i uruchomienie wszystkich elementów systemu: pętli dozorowej, czujki OCD, trzymacza drzwiowego, przycisków alarmowych 10) Wykonanie testów końcowych, uruchomienie całego systemu i weryfikacja działania systemów ochrony ppoż, przeprowadzenie szkolenia personelu Zamawiający wymaga sprawdzenia planowanej trasy przewodów detektorem np. Bosch GMS 120 Professional lub równoważnym w celu ustalenia optymalnej trasy okablowania i uniknięcia kolizji z istniejącymi przewodami. Za równoważny uznaje się każdy przyrząd pozwalający na uniknięcie uszkodzenia istniejącego okablowania przy prowadzeniu prac. Trasę przewodów należy uzgodnić z Zamawiającym. Wszelkie przewody należy prowadzić podtynkowo. Ad. 4 Roboty towarzyszące i wykończeniowe 1) Wykonanie fragmentów ścianki gr. 6,5 cm z cegły pełnej murowanej na zaprawie cementowo-wapiennej, obustronnie tynkowanej, pomiędzy ścianą konstrukcyjną a słupkami okna fasadowego oddymiającego na poziomie III+ 2) Wykończenie gładzią gipsową nowych tynków i tynków w miejscach napraw i wymiany stolarki okiennej i drzwiowej. Wszystkie materiały wykończeniowe użyte w obrębie klatki „A” powinny być materiałami wykonanymi z materiałów niepalnych lub niezapalnych, nierozpraszających ognia, niekapiących i nie odpadających pod wpływem ognia. Zabronione jest stosowanie do wykończenia wnętrz materiałów łatwo zapalnych, których produkty rozkładu termicznego są toksyczne lub intensywnie dymiące. 3.4. Szczególne uwarunkowania związane z wykonaniem zamówienia, pozostałe uwagi: 1) Wykonawca powinien w procesie planowania, wyceny oraz organizacji realizacji zamówienia uwzględnić niżej wymienione szczególne warunki wynikające z lokalizacji budynku, jego funkcji i sposobu użytkowania: • budynek Akwarium Gdyńskiego pełni funkcję biurową, edukacyjną, ekspozycyjną i wystawienniczą, • będzie użytkowany w czasie realizacji zamówienia, • godziny otwarcia Akwarium: od 1 kwietnia do 31 maja · 09:00 - 19:00 od 1 czerwca do 30 czerwca · 09:00 - 20:00 od 1 lipca do 31 sierpnia · 09:00 - 21:00 od 1 września do 30 września · 09:00 - 19:00 od 1 października do 31 marca · 10:00 - 17:00 W poniedziałki - od 2 listopada do 29 lutego ekspozycja AG nieczynna. 2) Roboty wewnątrz budynku mogą być realizowane codziennie przez całą dobę, wyłączając w godzinach otwarcia prace powodujące nadmierny hałas i uciążliwość. 3) Wykonawca zabezpieczy budynek i jego zasoby przed niekorzystnym wpływem robót, materiałów budowlanych i stosowanej technologii robot. 4) Wykonawca zobowiązany będzie na bieżąco i na własny koszt wywieźć demontowane materiały, gruz poza teren nieruchomości celem utylizacji. 5) Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać przepisów BHP, przeciwpożarowych, oraz przepisów porządkowych, obowiązujących na terenie Akwarium Gdyńskiego. 6) Wykonawca prac będzie utrzymywał na bieżąco czystość i porządek na terenie prowadzonych prac. 7) Po wykonaniu robót Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia porządku i czystości na terenie objętym robotami i na obszarze objętym oddziaływaniem w związku wykonywanymi robotami. 3.5. Roboty (pozycje kosztorysu) ujęte w kosztorysie ofertowym oraz ilość tych robót do wykonania (przedmiar robót) Wykonawca ustala samodzielnie na podstawie dokumentacji projektowej , STWIORB, SIWZ, zasad najlepszej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązujących przepisów, opublikowanych norm. 3.6. po zrealizowaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w 1 egz. operat kolaudacyjny zawierający m. in. następujące dokumenty: atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne na zastosowane materiały i wyroby. 3.7. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia w celu zapoznania się z rzeczywistymi warunkami realizacji niniejszego zamówienia. Wizja będzie możliwa po uprzednim pisemnym zgłoszeniu i ustaleniu terminu z Zamawiającym na adres: zamówienia.publiczne@mir.gdynia.pl,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45442100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 1500,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: 1) formularz oferty - Załącznik nr 1, 2) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w rozdz. VIII pkt 1 niniejszej SIWZ, 3) dowód wpłaty wadium, 4) pełnomocnictwa. 1.5. Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów: a) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ dotyczące tych podmiotów; b) w celu wykazania spełnienia warunków, o których mowa w pkt 1.5 w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą zobowiązania (w formie oryginału) o treści, z którego będzie wynikać: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - oraz czy inne podmioty, na zdolności, których wykonawca powołuje się w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują usługi których wskazane zdolności dotyczą. Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują roboty budowlane, do realizacji których zdolności są wymagane. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt. 1.5, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt.1.5. 1.6. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 1.7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia wg wzoru na załączniku nr 2 i 3 do SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach