Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu ogłasza przetarg
- Adres: 26-600 Radom, ul. Czachowskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 483 856 345 , fax. 483 856 580
- Data zamieszczenia: 2019-04-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu
ul. Czachowskiego
26-600 Radom, woj. mazowieckie
tel. 483 856 345, fax. 483 856 580
REGON: 17756002910000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostosowanie do przepisów ppoż obiektu Inspektoratu Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Zwoleniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu do przepisów ppoż obiektu Inspektoratu Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Zwoleniu, ul. Bogusza 20. Przedmiot zamówienia realizowany będzie przez okres – 8 tygodni od dnia przekazania terenu budowy. Celem zamówienia jest dostosowanie obiektu do przepisów ppoż, zwiększenia bezpieczeństwa pracowników oraz osób przebywających w obiekcie. Przebudowa wejścia głównego uzasadniona jest przepisami BHP oraz poprawą stanu technicznego budynku w celu podniesienia standardów. Zakres koniecznych do wykonania robót budowlanych wynikać będzie z obowiązujących przepisów oraz przyjętego przez Wykonawcę sposobu realizacji projektu budowlano-wykonawczego, gwarantującego osiągnięcie celu zamówienia. Przy wykonywaniu/montażu elementów ogólnodostępnych należy uwzględnić ich dostosowanie w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. W szczególności należy uwzględnić: montaż drzwi bez progowych, wysokość montażu klamek w drzwiach, odległości klamek od ścian, szerokości drzwi, odpowiednią przestrzeń manewrową w okolicach drzwi, odpowiednie oznakowanie drzwi przeszklonych. Powyższe należy przed wykonaniem każdorazowo uzgadniać z przedstawicielem Zamawiającego o ile proponowane rozwiązania nie będą kolidowały z przyjętymi rozwiązaniami w dokumentacji projektowej. Ogólny zakres robót przewidziany do wykonania dla przedmiotowego zadania: 1)Branża budowlana: a) wykonanie przejść między stropami; b) wykonanie przejść pożarowych w pomieszczeniu kotłowni; c) wykonanie wykuć w celu osadzenia hydrantów; d) wymiana drzwi wejściowych; e) wymiana stolarki okiennej oraz drzwiowej w pomieszczeniu kotłowni; f) przebudowa wejścia głównego. 2. Branża elektryczna: a) modernizacja instalacji elektrycznej w tym tablic rozdzielczych zasilających drzwi przesuwne wejściowe wraz z nagrzewnicą; b) wykonanie ochrony przepięciowej; c) wykonanie instalacji kurtyn powietrza w przedsionku wejściowym wraz z niezbędną instalacją elektryczną; d) demontaż oraz wykonanie instalacji systemu sygnalizacji pożaru. 3. Branża sanitarna: a) wymiana instalacji wodociągowej przeciwpożarowej; b) dostosowanie przyłącza wody do nowej instalacji hydrantowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zostały określone we „Wzorze umowy” stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych i 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z form:1. pieniądzu;2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.gwarancjach bankowych;4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 310). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonego w pkt. 9.2. SIWZ. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwotę określoną w pkt 3.1. specyfikacji należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku: PKO BP S.A. nr rachunku: 19 1020 5590 0000 0702 9270 7012. Zaleca się, aby na przelewie umieścić informację: wadium: dostosowanie do przepisów ppoż obiektu Inspektoratu ZUS w Zwoleniu – znak postępowania: 310000/271/002-2019/ADG-ZAP. Wadium winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt.3.2. SIWZ kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium zaleca się dołączyć do oferty, a oryginał w osobnej kopercie należy złożyć zgodnie z pkt. 1.5.2.3 SIWZ. Dopuszcza się również złożenie oryginału wadium wraz z ofertą (może być w tej samej kopercie ale nie złączony trwale z pozostałymi dokumentami).Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza, dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium lub jego kopia, został załączony do oferty.Z dokumentu wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej lub poręczenia powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie że zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub 5 ustawy stanowiące podstawę do żądania wypłaty należności. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert.Nie wniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy (także na przedłużony okres związania ofertą) skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy; 2. pełnomocnictwo; 3. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców występujących wspólnie; 4. informacja o przynależności do grupy kapitałowej; 5. pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostosowanie przegród budowlanych do wymogów ochrony przeciwpożarowej w ciągach komunikacyjnych oraz wymiana bram przeciwpożarowych w garażu w budynku Prokuratury Krajowej w Warszawie
Dodano: 2024-01-18 - Modernizacja budynków szkół podstawowych na terenie gminy Zbuczyn - etap I prace remontowe.
Dodano: 2023-11-24 - Remont stolarki okiennej w Urzędzie Skarbowym w Łosicach
Dodano: 2023-11-23 - Remont stolarki okiennej w Urzędzie Skarbowym w Sochaczewie
Dodano: 2023-10-27 - Remont stolarki okiennej w Urzędzie Skarbowym w Łosicach
Dodano: 2023-10-17 - Remont stolarki okiennej w Urzędzie Skarbowym w Mławie.
Dodano: 2023-10-05 - Remont stolarki okiennej w Urzędzie Skarbowym w Legionowie.
Dodano: 2023-10-05 - Remont stolarki okiennej w Urzędzie Skarbowym w Sokołowie Podlaskim
Dodano: 2023-10-05 - Dostawa i montaż fabrycznie nowej stolarki okiennej i drzwiowej wykonanej z PCV w lokalach mieszkalnych.
Dodano: 2023-09-02 - Dostawa i montaż fabrycznie nowej stolarki okiennej i drzwiowej wykonanej z PCV w lokalach mieszkalnych.
Dodano: 2023-07-13