Dom Pomocy Społecznej w Matczynie ogłasza przetarg
- Adres: 24-200 Bełżyce, Matczyn
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 517 22 61 , fax. 81 517 22 61
- Data zamieszczenia: 2019-10-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Matczynie
Matczyn 4
24-200 Bełżyce, woj. lubelskie
tel. 81 517 22 61, fax. 81 517 22 61
REGON: 29357400000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://dpsmatczyn.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostosowanie do obowiązujących przepisów ppoż. budynku DPS w Matczynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa drzwi wewnętrznych (11 szt.) i zewnętrznych (zestaw złożony z 2 drzwi) w ramach dostosowania budynku do obowiązujących przepisów ppoż. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty we wzorze umowy oraz druku oferta – stanowiącymi załączniki do SIWZ. 3. Na przedmiotowe zadanie zostało przyznane dofinansowanie od Wojewody Lubelskiego w formie dotacji celowej z budżetu państwa. Z związku z tym wartość poszczególnych pozycji w druku oferta zawiera ograniczenia kwotowe na co Wykonawca wyraża zgodę, przystępując do niniejszego postępowania. 4. Zamawiający wymaga akceptacji wzoru umowy w całości – załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Zaoferowany przez Wykonawcę asortyment (wyszczególniony w druku ofertowym) winien spełniać wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry. W załączniku nr 1 do SIWZ (druku oferta) należy wypełnić odpowiednie miejsca podając w szczególności: - cenę jednostkową brutto (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku); - wartość brutto, która będzie ceną oferty (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku); - oferowany okres gwarancji na drzwi; oraz podać inne wymagane dane. 6. Wykonawca oświadczy, że zaoferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu przetargowym. Oświadczenie znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ (druku oferta). 7. Zamawiający wymaga zorganizowania i przeprowadzenia wszelkich działań dla dostaw (w tym wymaganych robót budowlanych) dla kompleksowej realizacji zadania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44221220-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego wymogu dotyczącego w/w warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Druk Oferta (załącznik nr 1 do SIWZ) - dokument należy złożyć wraz z ofertą w oryginale (dla ważności oferty należy złożyć wszystkie 4 strony dokumentu). 2. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. UWAGA! Dokument ten powinien być własnoręcznie podpisany przez te podmioty trzecie i złożony w oryginale. Zobowiązania podmiotów trzecich do udostępnienia zasobów, złożone w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, nie spełniają ww. wymogu. Dokument należy złożyć wraz z ofertą. 3. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej” - Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej BIP DPS w Matczynie informacji o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - oświadczenie stanowi załącznik nr 4 do SIWZ (dokument należy złożyć w oryginale). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. W przypadku nie należenia przez Wykonawcę do żadnej do grupy kapitałowej oraz dołączenia niniejszego dokumentu do oferty, Zamawiający uzna go za złożony. 4. Wykonawcy, którzy w oparciu o art. 23 ustawy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do występowania w imieniu całego konsorcjum lub do reprezentowania podmiotów wchodzących w skład konsorcjum i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo udzielone ustanowionemu przedstawicielowi podpisane przez wszystkie osoby upoważnione do reprezentowania poszczególnych podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem ustanowionym przez Wykonawców. 5. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia – każdy członek konsorcjum – składa dokumenty wymienione w pkt.: 2.2 SIWZ oraz 7.1) SIWZ osobno. Dokument wskazany w pkt 2.1 SIWZ składa członek konsorcjum który wykazuje spełnienie odpowiedniego warunku udziału w postępowaniu, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Jeżeli oferta wykonawców o których mowa powyżej zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wykonawcy, o których mowa w art. 23 ust. 1, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wskazane dokumenty należy złożyć wraz z ofertą. Na wezwanie Zamawiającego każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (każdy członek konsorcjum / spółki cywilnej) składa dokument wymieniony w pkt. 3 SIWZ. 6. Powyższe zasady dotyczące wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez konsorcjum mają zastosowanie do wykonawców działających jako spółka cywilna. 7. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza – jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze). Pełnomocnictwo musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisywania oferty. Dokument należy złożyć wraz z ofertą. 8. Informacja o split payment 9. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 z późniejszymi zmianami) – zwane dalej rozporządzeniem, składa zamiast dokumentów wskazanych w pkt V ppkt 3 SIWZ odpowiednie dokumenty wskazane w § 7 rozporządzenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną