Przetargi.pl
Dostosowanie długości dróg ewakuacyjnych do obowiązujących przepisów p.poż. oraz zasilenie Sali komputerowej w ramach tytułu inwestycyjnego Modernizacja budynku Biblioteki Głównej Uniwersytetu Medycznego w Lublinie; UM-ZP-262-104/11

Uniwersytet Medyczny w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-059 Lublin, Al. Racławickie 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 528 88 88 , fax. 81 528 89 18
  • Data zamieszczenia: 2011-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny w Lublinie
    Al. Racławickie 1 1
    20-059 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 528 88 88, fax. 81 528 89 18
    REGON: 00028871600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umlub.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie długości dróg ewakuacyjnych do obowiązujących przepisów p.poż. oraz zasilenie Sali komputerowej w ramach tytułu inwestycyjnego Modernizacja budynku Biblioteki Głównej Uniwersytetu Medycznego w Lublinie; UM-ZP-262-104/11
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych: dostosowanie długości dróg ewakuacyjnych do obowiązujących przepisów p.poż. oraz zasilenie Sali komputerowej w ramach tytułu inwestycyjnego Modernizacja budynku Biblioteki Głównej Uniwersytetu Medycznego w Lublinie. W zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia wchodzą: 1.1. Roboty budowlane; 1.2. Roboty instalacji elektrycznej; 1.3. Roboty instalacji p. poż. I hydrofornia p. poż.; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają odpowiednio dokumenty: Projekt budowlany i wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót, będące załącznikami do niniejszej SIWZ. 3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.30-7 - roboty budowlane 45.31.00.00-3 - roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00-9- roboty instalacyjne wodno kanalizacyjne i sanitarne 4. W przypadku gdy w dokumentacji występują nazwy własne urządzeń bądź materiałów Zamawiający dopuszcza materiały bądź urządzenia równoważne o parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych nie gorszych od wskazanych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, wyroby i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art.30 ust 5 ustawy Pzp) Zamawiający w przypadku zaoferowania materiałów, wyrobów równoważnych zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy próbek zaoferowanego materiału bądź wyrobu równoważnego, odpowiednich dokumentów opisujących parametry techniczno-jakościowe, wymagane prawem certyfikaty lub inne dokumenty dopuszczające dane materiały, wyroby do użytkowania pozwalające jednoznacznie stwierdzić że są one równoważne. 5. Zamawiający wymaga minimum 3 letniego okresu gwarancji jakości na przedmiot zamówienia, w tym na zastosowane materiały i urządzenia, liczonego od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy. 6. Wykonawca po podpisaniu umowy będzie zobowiązany do sporządzenia w ciągu 5 dni harmonogramu wykonania robót uwzględniającego wskazówki Użytkownika i Zamawiającego co do terminów zakończenia ich poszczególnych części. Harmonogram zostanie sprawdzony i zaakceptowany przez Zamawiającego w terminie 3 dni od jego przedstawienia. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia pomieszczeń, pomieszczeń których będą prowadzone roboty od pozostałych pomieszczeń biblioteki, odpowiednimi przegrodami. UWAGA: Zamawiający zaleca Wykonawcy przed sporządzeniem oferty dokonanie wizji lokalnej na terenie wykonania przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123307
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy przystępujący do przetargu obowiązani są wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy 00/100 PLN)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umlub.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną