Gmina Międzyrzec Podlaski ogłasza przetarg
- Adres: 21-560 Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 833 712 496
- Data zamieszczenia: 2019-03-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyrzec Podlaski
ul. Warszawska 20
21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie
tel. 833 712 496
REGON: 30237428000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://miedzyrzecgmina.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostosowanie części pomieszczeń budynków szkół dla potrzeb osób niepełnosprawnych” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie części z istniejących pomieszczeń w budynkach szkolnych celem ich dostosowania dla potrzeb osób niepełnosprawnych realizowane w oparciu o projekt pn.: „Szkoła rozwoju”. 2. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać m.in. następujące prace: a) roboty demontażowo-rozbiórkowe: - demontaż istniejących elementów wyposażenia, stolarki drzwiowej, sanitariatów i armatury; - demontaż istniejących paneli podłogowych; - demontaż ścian działowych; b) roboty budowlane: - wykonanie nowych ścianek działowych; - montaż płytek ściennych i posadzkowych; - montaż nowej stolarki drzwiowej; - tynkowanie i malowanie; - montaż wyposażenia; c) roboty instalacyjne: - przebudowa i wykonanie instalacji wod-kan; - montaż armatury sanitarnej - montaż nowych opraw oświetleniowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument (zobowiązanie) - w oryginale, z którego będzie wynikało zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - celem udowodnienia Zamawiającemu, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. 2. W przypadku wnoszenia oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy muszą złożyć: pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców występujących wspólnie w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Wykonanie remontu elewacji budynku dydaktyczno – mieszkalnego „AGAT” przy ul. 34 Pułku Piechoty 2 w AWF Filia w Białej Podlaskiej”
Dodano: 2024-03-27 - Prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku: Młodzieżowy Dom Kultury w Puławach
Dodano: 2024-02-20 - Modernizacja infrastruktury kulturalnej i edukacyjnej na terenie gminy Żmudź
Dodano: 2024-02-02 - Remont i modernizacja pomieszczeń biurowych na II piętrze i garażu w budynku KM PSP w Lublinie z podziałem na części
Dodano: 2023-11-07 - Wykonanie napraw gzymsów i balkonów w budynku Sądu Okręgowego w Lublinie przy ul. Krakowskie Przedmieście 43
Dodano: 2023-09-13 - Wykonanie hydroizolacji ścian fundamentowych na poziomie piwnic (kondygnacja -2) w Domu Studenckim nr 4 Politechniki Lubelskiej
Dodano: 2023-09-08 - „Modernizacja infrastruktury kulturalnej w zakresie przebudowy siedziby Samorządowego Ośrodka Kultury w Leśniowicach – I etap”
Dodano: 2023-08-11 - Wykonanie remontu pomieszczeń w budynku LUW w Lublinie przy ul. Czechowskiej 15.
Dodano: 2023-07-20 - Roboty budowlane i remontowe w budynku Collegium Joannis Pauli II z podziałem na 2 części
Dodano: 2023-07-19 - Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń w budynku CTW na potrzeby kancelarii rektorskiej KUL
Dodano: 2023-06-12