Przetargi.pl
Dostosowanie budynku Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Stargardzie do ochrony przeciwpożarowej – instalacja hydrantowa, instalacja sygnalizacyjna przeciwpożarowa, instalacja elektryczna, oddymianie, wykonanie stref pożarowych z klatek schodowych, montaż oświetlenia ewakuacyjnego.

Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Samodzielny Publiczny ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 73110 Stargard, Aleja Żołnierza
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261451325 , fax. 261451325
  • Data zamieszczenia: 2018-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Samodzielny Publiczny ZOZ
    Aleja Żołnierza 37
    73110 Stargard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 261451325, fax. 261451325
    REGON: 81198545900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przychodnia.stargard.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie budynku Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Stargardzie do ochrony przeciwpożarowej – instalacja hydrantowa, instalacja sygnalizacyjna przeciwpożarowa, instalacja elektryczna, oddymianie, wykonanie stref pożarowych z klatek schodowych, montaż oświetlenia ewakuacyjnego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Dostosowanie budynku Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Stargardzie do ochrony przeciwpożarowej – instalacja hydrantowa, instalacja sygnalizacyjna przeciwpożarowa, instalacja elektryczna, oddymianie, wykonanie stref pożarowych z klatek schodowych, montaż oświetlenia ewakuacyjnego, a w tym: 1) W zakresie branży budowlanej: zamknięcie klatek schodowych na całej wysokości drzwiami o klasie odporności ogniowej EI 30, wydzielenie piwnicy w odrębną strefę pożarową, podzielenie korytarzy drzwiami dymoszczelnymi. 2) W zakresie branży elektrycznej: wykonanie systemu sygnalizacji pożarowej (SAP), wykonanie centrali oddymiania, wykonanie centrali zamknięć ogniowych BAZ, wykonanie zasilania central systemów, tj. SAP, CSO i BAZ, wykonanie kanalizacji teletechnicznej rurą fi 100 od istniejącej studzienki SK-2 przy budynku nr 8 do budynku nr 7, wykonanie połączenia rurą fi 50 (przepust) z piwnicy budynku nr 7 do projektowanej kanalizacji teletechnicznej, wykonanie połączenia centrali sygnalizacji pożarowej (CSP) wykorzystując istniejącą kanalizację z jednostką gaśniczą Wojskowej Straży Pożarnej lub przesłania sygnału do Służby Ochrony znajdującej się w budynku Nr 1 kompleksu 1826 po uprzednich uzgodnieniach z Jednostką Wojskową 1749, wykonanie na ciągach komunikacyjnych instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego – kierunkowego LED, wykonanie na klatkach schodowych nowej instalacji elektrycznej, wykonanie przeciwpożarowego wyłącznika prądu, który zlokalizowany zostanie przy głównym wejściu do budynku, wykonanie rozbudowy rozdzielni głównej budynku o wyłącznik główny z cewką wybijakową oraz podłączenie zasileń kablami ognioodpornymi HDGs central systemu sygnalizacji pożarowej (SAP, CSO, BAZ), zastosowanie samoczynnego szybkiego wyłączenia zasilania jako zabezpieczenia przed porażeniem prądem elektrycznym. 3) W zakresie branży sanitarnej: wykonanie instalacji wodociągowo-przeciwpożarowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Projekt Budowlany na dostosowanie budynku do ochrony przeciwpożarowej – instalacja hydrantowa, instalacja sygnalizacyjna przeciwpożarowa, instalacja elektryczna, oddymianie, wykonanie stref pożarowych z klatek schodowych, montaż oświetlenia ewakuacyjnego stanowiący Załącznik Nr 8 do SIWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca Załącznik Nr 9 do SIWZ. 2. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45215100-8 roboty budowlane z zakresie budowy placówek zdrowotnych. 3. Wykonawca będzie odpowiedzialny wobec Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy przez 60 miesięcy od dnia odbioru przedmiotu umowy. Niezależnie od uprawnień z tytułu rękojmi Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy. Okres gwarancji wynosi 60 miesięcy, licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy. Na wszelkie zamontowane urządzenia obowiązywać będzie gwarancja producenta. Szczegółowe warunki gwarancji zawarte są Karcie Gwarancyjnej stanowiącej Załącznik Nr 7 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy, wszystkich osób wykonujących czynności objęte zakresem zamówienia, tj. prace fizyczne, jeżeli wykonywanie tych czynności polegać będzie na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy. Obowiązek powyższy dotyczy również podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia w każdej umowie o podwykonawstwo stosownych zapisów zobowiązujących podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp, wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca(y) (w tym dalsi podwykonawcy) zatrudniali na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby wykonujące podczas realizacji zamówienia proste czynności wykonywane wysiłkiem fizycznym nie wymagające kwalifikacji, jak na przykład usługi sprzątania, ochrony, wykonywanie czynności załadunkowych i wyładunkowych, demontażowych, wyburzeniowych, zrywania i zbijania (tynków, kafli i usuwania innych elementów), roboty malarskie, tynkarskie, glazurnicze, wykonywanie tynków i gładzi. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wskazanych powyżej osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia w terminie 4 dni od dnia podpisania umowy szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowo-terminowego do zatwierdzenia przez Zamawiającego lub przedstawiciela Zamawiającego, który będzie stanowił Załącznik do umowy. Harmonogram musi zawierać elementy robót i ich wartości wyszczególnione i wyliczone w kosztorysie ofertowym. Na wniosek Wykonawcy harmonogram rzeczowo-finansowo-terminowy może być aktualizowany, za zgodą Zamawiajacego. 6. Zamawiający wskazuje, że wykonywanie robót budowlanych odbywać się będzie w czynnym obiekcie, w związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace w sposób umożliwiający wykonywanie statutowych zadań Zamawiającego przez cały okres prowadzenia tych prac. Prowadzone roboty budowlane muszą umożliwić pracownikom i pacjentom Zamawiającego bezpieczne poruszanie się po budynku. 7. Zamawiający przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe. Obliczona przez Wykonawcę cena powinna zawierać wszystkie koszty bezpośrednie i pośrednie, jakie Wykonawca uważa za niezbędne dla terminowego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zysk, wszelkie koszty i składniki związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz wszelkie przewidziane przepisami prawa podatki i opłaty. Wykonawca określi cenę oferty brutto, która stanowić będzie cenę za realizację przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku). W przypadku rozbieżności pomiędzy wskazaną przez Wykonawcę wartością słowną a liczbową, Zamawiający przyjmie za prawidłową wartość liczbową. Cena może być tylko jedna; nie dopuszcza się wariantowości cen. Cena oferty nie ulegnie zmianie przez okres ważności oferty oraz okres wykonywania zamówienia. 8. Wykonawca zobowiązuje się posiadać i utrzymywać w toku wykonywania umowy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wraz z odpowiedzialnością za podwykonawców za szkody w mieniu lub na osobie wyrządzone przez Wykonawcę lub podwykonawców w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia na wartość nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych) na jedno i wszystkie zdarzenia. Wykonawca, najpóźniej w dniu podpisania niniejszej umowy, okaże Zamawiającemu oryginał polisy lub inny dokument potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia wraz z dowodem opłacenia składek na to ubezpieczenie. Polisę lub inny dokument potwierdzający kontynuację ubezpieczenia od dnia następnego po dniu ustania poprzedniej ochrony ubezpieczeniowej wraz z dowodem opłacenia składek na to ubezpieczenie Wykonawca będzie przedkładał Zamawiającemu w terminie 14 dni przed dniem wygaśnięcia poprzedniej umowy ubezpieczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 20 000 złotych (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100 złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku wskazanych poniżej formach: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, numer 72 1130 1176 0022 2137 3820 0002 w Banku Gospodarstwa Krajowego z admotacją: „Wadium – ochrona przeciwpożarowa Przychodni”. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego. 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm). 2. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu zaleca się, aby w tytule przelewu (poza adnotacją, o której mowa w Rozdziale IX ust. 3 pkt. 1) SIWZ oznaczyć Wykonawcę wnoszącego wadium, jeżeli wadium jest wnoszone przez pośrednika/pełnomocnika. 4. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia: 1) dokument gwarancji/poręczenia sporządzony w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, 2) gwarancje/poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu; wszystkie spory odnośnie gwarancji/poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, 3) z treści tych gwarancji/poręczeń musi jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta/poręczyciela (np. banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji/poręczenia) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub 5 ustawy pzp, bez potwierdzania tych okoliczności, 4) termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 5. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia, z treści tych gwarancji/poręczeń musi w szczególności jednoznacznie wynikać, że Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub wniesione zostanie w sposób nieprawidłowy. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 7. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 ustawy pzp. 8. W ofercie należy wskazać numer rachunku bankowego, na który Zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę. 9. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wniesienia wadium Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ, wypełniony/przepisany zgodnie z postanowieniami rozdziału XI SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. W/w oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2A do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. W/w oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i podmiotach trzecich według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2B do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. W/w oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego według wzoru stanowiącego Załacznik Nr 2C do SIWZ, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub styuacji finasowej lub ekonomicznej innych podmiotów. W/w oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5. Odpowiednie pełnomocnictwa w przypadku, gdy oferta jest podpisywana przez pełnomocnika lub w przypadku składania oferty wspólnej. W/w pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 6. Oświadczenie według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ wskazujące części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje udział podwykonawców). W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. W/w oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną