Przetargi.pl
Dostosowanie budynku Urzędu Miejskiego w Gliwicach przy ul. Zwycięstwa 21 do obowiązujących wymogów przeciwpożarowych oraz wykonanie systemu kontroli dostępu - opracowanie dokumentacji projektowej.

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, Ul. Zwycięstwa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 238 55 30 , fax. 32 238 55 27
  • Data zamieszczenia: 2019-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
    Ul. Zwycięstwa 21
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 238 55 30, fax. 32 238 55 27
    REGON: 27625533500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie budynku Urzędu Miejskiego w Gliwicach przy ul. Zwycięstwa 21 do obowiązujących wymogów przeciwpożarowych oraz wykonanie systemu kontroli dostępu - opracowanie dokumentacji projektowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia. 1) Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: „Dostosowanie budynku Urzędu Miejskiego w Gliwicach przy ulicy Zwycięstwa 21 do obowiązujących wymogów przeciwpożarowych oraz wykonanie systemu kontroli dostępu do wybranych stref budynku - opracowanie dokumentacji projektowej”. 2) Przedmiot zamówienia dotyczy budynku Urzędu Miejskiego w Gliwicach przy ulicy Zwycięstwa 21 (dalej: Urząd). 3) Przedmiot umowy obejmuje: a) opracowanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej dostosowania budynku Urzędu do obowiązujących wymogów przeciwpożarowych w oparciu o warunki zawarte w treści postanowienia Śląskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach z dnia 25.03.2019 r. (WZ.5595.1.25.2019.AD) oraz w treści decyzji Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej w Gliwicach z dnia 29.06.2018 r. (nr 40/2018/MZ oraz 41/2018/MZ), w formie i ilości wskazanej w § 5 ust. 1 wzoru umowy o treści ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ, b) opracowanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej wykonania systemu kontroli dostępu do wybranych stref budynku w oparciu o założenia zawarte w projekcie koncepcyjnym "Dostosowanie budynku Urzędu Miejskiego w Gliwicach przy ul. Zwycięstwa 21 do obowiązujących wymogów przeciwpożarowych oraz wykonanie systemu kontroli dostępu do wybranych stref budynku - opracowanie koncepcji" o treści ZAŁĄCZNIKA nr 11 do SIWZ, c) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich dla poszczególnych branż, d) złożenie właściwemu organowi kompletnego wniosku o wydanie decyzji o pozwolenie na budowę i reprezentowanie Zamawiającego przed właściwym organem w trakcie trwania postępowania administracyjnego w przedmiocie pozwolenia, e) uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę oraz przekazanie jej Zamawiającemu wraz z zatwierdzonym projektem budowlanym, f) pełnienie nadzoru autorskiego przy realizacji robót budowlanych. 4) Dokumentacja, o której mowa w pkt 3) musi zostać sporządzona przez osoby posiadające uprawnienia budowlane do projektowania w specjalnościach objętych koncepcją oraz uzgodniona z rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych, Zamawiający wymaga również, by Wykonawca przed zawarciem umowy wskazał osoby wchodzące w skład zespołu projektowego, o których mowa w § 4 ust. 2 i 3 wzoru umowy o treści ZAŁĄCZNIKA nr 4 do SIWZ. UWAGA – Zamawiający oczekuje opracowania przedmiotu umowy w sposób, który umożliwi jego etapową realizację. Sposób podziału projektowanego zadania na etapy należy uzgodnić z Zamawiającym. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania dokumentacji z podziałem na etapy robót. Podział na poszczególne etapy robót musi obejmować także kosztorysy oraz przedmiary i zapewnić kompleksowe wykonanie wszystkich robót dla danego etapu, a także możliwość przystąpienia do użytkowania wykonanych w danym etapie elementów robót. 2. Termin zakończenia przedmiotu umowy upływa w dniu 15.11.2021 w tym: a) przekazanie zamawiającemu przedmiotu umowy (pełnobranżowej dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót, kosztorysów oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę) – do 180 dni od daty zawarcia umowy, b) pełnienie nadzoru autorskiego, o którym mowa w § 1 ust. 3 lit. f) wzoru umowy o treści ZAŁĄCZNIKA nr 4 do SIWZ w czasie realizacji zadania inwestycyjnego, o którym mowa w § 1 ust. 3 lit. a)-e) wzoru umowy, do dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego inwestycji objętej dokumentacją bez zastrzeżeń; nie później niż do dnia 15.11.2021 r., z zastrzeżeniem § 3 ust. 10 wzoru umowy o treści ZAŁĄCZNIKA nr 4 do SIWZ. 3. Charakterystyka budynku: Szczegółową charakterystykę budynku zawiera „Ekspertyza techniczna stanu ochrony przeciwpożarowej budynku” opracowana przez rzeczoznawcę budowlanego oraz rzeczoznawcę ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych – o treści ZAŁĄCZNIKA NR 10 do SIWZ. 4. Zakres prac projektowych stanowiących przedmiot umowy: Zakres prac projektowych stanowiących przedmiot umowy zawierają: a) postanowienie Śląskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 25.03.2019 r. (znak WZ.5595.1.25.2019.AD), b) decyzja Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej w Gliwicach z dnia 29.06.2018 r. (nr 40/2018/MZ), c) decyzja Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej w Gliwicach z dnia 29.06.2018 r. (nr 41/2018/MZ), d) projekt koncepcyjny „Dostosowanie budynku Urzędu Miejskiego w Gliwicach przy ul. Zwycięstwa 21 do obowiązujących wymogów przeciwpożarowych oraz wykonanie systemu kontroli dostępu do wybranych stref budynku – opracowanie koncepcji”. Prace projektowe, realizowane będą na podstawie projektu koncepcyjnego przekazanego przez Zamawiającego i obejmą przede wszystkim: 1) wyposażenie obiektu w system sygnalizacji pożaru, 2) wydzielenie/zabezpieczenie pożarowe części pomieszczeń na poszczególnych kondygnacjach, 3) zabezpieczenie/wydzielenie pożarowe poszczególnych klatek schodowych oraz ich wyposażenie w samoczynne urządzenia oddymiające, 4) dokonanie podziału korytarzy kondygnacji od II do V przegrodami z drzwiami dymoszczelnymi, 5) wyposażenie dróg ewakuacyjnych w awaryjne oświetlenie ewakuacyjne, 6) modernizację i uzupełnienie wewnętrznej instalacji hydrantowej. Dodatkowo prace projektowe obejmą: 1) zaprojektowanie w niezbędnym zakresie zabezpieczeń przeciwpożarowych istniejących i aktualnie wykonywanych w budynku instalacjach wentylacyjnych, 2) opracowanie dokumentacji zamiennej (wraz z opisami, rysunkami, przedmiarami, kosztorysami inwestorskimi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót) do posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej objętej pozwoleniem na budowę nr 1608/2018 "Projekt budowlany i wykonawczy instalacji klimatyzacji i wentylacji wybranych pomieszczeń biurowych parteru, I, II, III, IV i V piętra budynku Urzędu Miasta w Gliwicach" w zakresie który nie został zrealizowany (II i III piętro). W przypadku istotnego odstąpienia od zatwierdzonego projektu, należy uzyskać decyzję o zmianie pozwolenia na budowę. 3) wykonanie systemu kontroli dostępu do stref biurowych budynku wg udostępnionego przez Zamawiającego projektu koncepcyjnego. Zamawiający przewiduje sterowany centralnie system jednostronnej kontroli dostępu przejść wyposażonych w czytniki z klawiaturą numeryczną oraz elektrozaczep rewersyjny z czujnikiem otwarcia. Ostateczną liczbę i lokalizację przejść, jaka zostanie objęta projektem systemu kontroli dostępu Zamawiający wskaże w toku uzgodnień i akceptowania proponowanych rozwiązań technicznych. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzania konsultacji z Zamawiającym na każdym etapie procesu projektowego oraz do uzyskania końcowej akceptacji przez Zamawiającego wykonanej dokumentacji projektowej przed wystąpieniem o wydanie pozwolenia na budowę. Szczegółowy zakres przedmiotowego zadania został wskazany w Opisie przedmiotu zamówienia o treści Załącznika nr 5 do SIWZ. Pliki należy sporządzić w formacie PDF, zgodnie z wytycznymi dla dostępności treści internetowych 2.0 (WCAG 2.0) na poziomie aa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą; w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane, wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. III. 3, III. 4, III. 5.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach